Baltisakslased ei võrdu Saksamaa. Aga peksa andis su esivanematele vast mõni suguvend

Baltisakslased ei võrdu Saksamaa. Aga peksa andis su esivanematele vast mõni suguvend
Peaasi, et see ei ole mõni Kaliningradi liini oma. See kuramus võib ka meie maale või merre kukkuda...kaupo51 kirjutas: ↑03 Dets, 2022 15:11 Lennunduses sanktsioonid mõjuvad. Venemaal tuleb üha sagedamini ette hädamaandumisi. Sellekohane tasuline artikkel
https://www.delfi.ee/artikkel/120108464 ... ne-ruletti
Ma arvan endiselt, et on ainult aja küsimus, millal esimene reisilennuk Venemaal alla kukub. Peale seda jääb lennata soovivate inimeste arv väiksemaks.Teisalt jääb ka lennuvõimelisi lennukeid ajapikku vähemaks.
Ei käi ka see nii lihtsalt. Selleks vajalikud omaaegsed tootmisseadmed on ammu juba kõige kaduva teed läinud, inimesed, kes teadsid ja oskasid, suures osas samuti. Tea, kas vanu jooniseid ja dokumentatsioonigi igasugu jurblite tootmise kohta enam alles on. Mäletan, et millalgi suvel oli kuskil juttu, et kui Bosch enam sissepritsesüsteeme ei tarni, võiks ju Ladasid jälle karburaatoritega varustama hakata. Tuli välja, et jah, idee poolest muidugi võiks, aga... Paraku polevat Venemaal alles enam mitte ühtki karburaatoritehast.
No nii hull see asi ka ei ole, tehased on põhimõtteliselt alles ja osad neist annavad isegi toodangut. Näiteks Dimitrovgradis asuvast autoagregaatide tehasest, kus toodeti Žigulide ja UAZ-de karbusse, saab neid senini tellida: https://www.grantauto.ru/brands/daaz/?n ... 0%BE%D1%80 Iseasi muidugi, kui suures mahus see tootmine ja seadmed säilinud on, eritellimuse peale saab neid ka kuskil tsehhinurgas väikeste partiidena valmistada.Manurhin kirjutas: ↑03 Dets, 2022 17:20 Mäletan, et millalgi suvel oli kuskil juttu, et kui Bosch enam sissepritsesüsteeme ei tarni, võiks ju Ladasid jälle karburaatoritega varustama hakata. Tuli välja, et jah, idee poolest muidugi võiks, aga... Paraku polevat Venemaal alles enam mitte ühtki karburaatoritehast.
Kommentaarides pakutakse, et see on geniaalne plaan, sest kui oled juba kodus -20 kraadiga harjunud siis kaevikus ei tundu see enam üldse mingi probleemina.ruger kirjutas: ↑03 Dets, 2022 18:56 Umbes samal ajal seisis Abakanis silmitsi sarnase probleemiga 270 kortermaja, kus elab 70 000 inimest. Artemovskis kestis -38°C juures mitu päeva küttekatkestus.
https://twitter.com/ChrisO_wiki/status/ ... 2861106176
Uus Lada ilmselt eeldaks ka uue karbussi välja töötamist, aga kas sellist kompetentsi enam on? Need, mida DAAZ toodab, on kõik ikkagi vanad nõukaaegsed karbussid, välja töötatud juba 40 ja enam aastat tagasi. Kalina või Granta mootori võiks mõne sellisega ju ehk käima saadagi, aga kas samal ajal ka maksimaalse võimsuse koos maksimaalse ökonoomsusega, selles ma juba kahtlen sügavalt. Heitgaase pole vist mõtet mainidagi. Tõsi, ega need vist Venemaal väga kedagi ei koti.Troll kirjutas: ↑03 Dets, 2022 18:52 No nii hull see asi ka ei ole, tehased on põhimõtteliselt alles ja osad neist annavad isegi toodangut. Näiteks Dimitrovgradis asuvast autoagregaatide tehasest, kus toodeti Žigulide ja UAZ-de karbusse, saab neid senini tellida: https://www.grantauto.ru/brands/daaz/?n ... 0%BE%D1%80 Iseasi muidugi, kui suures mahus see tootmine ja seadmed säilinud on, eritellimuse peale saab neid ka kuskil tsehhinurgas väikeste partiidena valmistada.
Lendavadki. Aga mööda meie Saare- ja Hiiumaast ja piki Soome lahte. Kui midagi peaks juhtuma, võib väga lihtsalt siiapoole piiri alla tulla, kasvõi hädamaandumist üritades.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist