Selle vastu, et maksustada surnuks inimeste töö ja vaevaga elus hoitud vanemad autod, mis suvel võibolla 1000 km sõidavad ja seeläbi pea mingit keskkonnakahju ei tooda, olen ma küll. Ja maakohtades (ja muidu penskarite garaazidest) leiame ka suurest pre-2003 autod. Antud sihtgrupp lihtsalt pole seda maksustamist väärt/ära teeninud.
Aga olukord, kus Eesti pidi olema suure luksusdziipide müügis (länkar jne) 100 000 elaniku kohta ühe Araabia naftariigi järel teisel kohal, pole muidugi ka normaalne.
Seega leian, et selle automaksustamise raskuspunkti peaksid ikkagi kandma uued (ja uuemad) autod ja vähemalt selles raamis on Võrklaev teinud õigesti. Ägedam oleks muidugi üldse ilma maksuta, aga eks nende valikud ole ka piiratud. Realistlikult ma arvan, et ideest kui sellisest ei taganeta, küsimus on lihtsalt teostuses. Lisaks muidugi RE poolt traditsiooniline probleem "mis meist teised arvavad", kui Eesti on koos Tsehhiga kaks ainukest EL riiki, kus automaksu pole.