Lääne vs. idabloki lennukid
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
F-16 on ukrainlaste praeguse võimekusega võrreldes nagu öö ja päev. Kui ukrainlastel oleks üks lennuk ja tiblastaanlastel ka üks lennuk, siis oleks see 1:1 võrdlus teemaks. Kuni taevas on lennukeid rohkem(lisaks droonid ja tiibraketid) ja lisanduvad muud radarid ning õhutõrje, siis tekib lõputult erinevaid kombinatsioone mõlemalt poolt. Nende teostamiseks on vajalik vastasest parem olukorrateadlikkus, mis ongi tegelikult alates 1.MS juba eesmärk ja vahend edukaks lennuväe kasutamiseks.
Kui vastane lendab ja omab õhutõrjet, siis on lennunduse kasutamine nagunii alati piiratud. Isegi juutide lennundus Iraanis või Süürias on piiratud, hoolimata tipptehnoloogiast. Edukad operatsioonid planeeritakse ja viiakse läbi omades vastasest paremat olukorrateadlikkust ehk vältides õhutõrjet ja vastase hävitajaid. Hetkel ukrainlastel praktiliselt lennuvägi puudub, aga ikkagi on tiblastaanlased oma lennuväe kasutamises piiratud. Seega ei mängi see tilli pikkuse võrdlemine siin eriti rolli, ukrainlased leiavad kõigele kasutust, mis päris vanaraud just ei ole.
Kui vastane lendab ja omab õhutõrjet, siis on lennunduse kasutamine nagunii alati piiratud. Isegi juutide lennundus Iraanis või Süürias on piiratud, hoolimata tipptehnoloogiast. Edukad operatsioonid planeeritakse ja viiakse läbi omades vastasest paremat olukorrateadlikkust ehk vältides õhutõrjet ja vastase hävitajaid. Hetkel ukrainlastel praktiliselt lennuvägi puudub, aga ikkagi on tiblastaanlased oma lennuväe kasutamises piiratud. Seega ei mängi see tilli pikkuse võrdlemine siin eriti rolli, ukrainlased leiavad kõigele kasutust, mis päris vanaraud just ei ole.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43994
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Senikaua kui VF õhujõud on umbes 10-kordses enamuses, lahendatakse see F-16 "kasvava kvaliteedi probleem" lihtsalt suurema arvu Su-35 välja saatmisega. Loomulikult AMRAAMi läbi hakkavad VF lennukid rohkem kaotusi kandma ja R-27ga MiG-29st muutub asi positiivsemaks, kuid õhus olukord diametraalselt ei muutu.
Näiteks Eesti puhul ei oleks nad 10-kordses enamuses, kuna lahingupiirkond on väike ja lennuvälju on liiga vähe.
Näiteks Eesti puhul ei oleks nad 10-kordses enamuses, kuna lahingupiirkond on väike ja lennuvälju on liiga vähe.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10263
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Sa unustad ühe parameetri, millele sa ise oled korduvalt varasemalt tähelepanu juhtinud - lääne lennukite oluliselt parem sortie rate. Ehk siis vene lennukid veedavad märksa suurema osa ajast maa peal. Ka väheste lääne hävitajate ilmumine lahinguväljale on oluliselt suurema mõjuga, kui numbrid näitavad kahel põhjusel:Kapten Trumm kirjutas: ↑29 Aug, 2023 8:33 Senikaua kui VF õhujõud on umbes 10-kordses enamuses, lahendatakse see F-16 "kasvava kvaliteedi probleem" lihtsalt suurema arvu Su-35 välja saatmisega. Loomulikult AMRAAMi läbi hakkavad VF lennukid rohkem kaotusi kandma ja R-27ga MiG-29st muutub asi positiivsemaks, kuid õhus olukord diametraalselt ei muutu.
Näiteks Eesti puhul ei oleks nad 10-kordses enamuses, kuna lahingupiirkond on väike ja lennuvälju on liiga vähe.
1. Kvalitatiivne ülekaal
2. Lennukid on rohkem õhus
Venemaa on lennanud kuni 200 lendu päevas parimatel päevadel. Tänast väljalendude arvu ei tea. Samas peaks hakkama see pikaajaline sõjategevus neile mõjuma. Eelkõige surevad mootorid, mis vajavad remonti 500 tunni järel ja vahetamist 2000 tunni järel. Nominaalselt. Tegelikkus võib olla hullem. F-16 mootorid vajavad remonti 500 tunni järel ja vahetamist 8000-10 000 tunni järel.
Viimati muutis Kilo Tango, 29 Aug, 2023 9:14, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43994
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Need, mida Ukraina saab, on Euroopa riikide kasutuses olnud pea kasutusea lõpuni. Nendel on tehtud plaanerite lappimine, mida tehakse MLU programmi käigus, mis peaks suurendama ressursi 8000 tunnini. Ehk siis nt PolAF F-16 Block 52 tasemel lahinguvalmidust ei maksa sealt ka loota, tegemist on ikkagi 80ndate alguses toodetud lennukitega. Euroopas on lihtsalt rahapuuduses kombeks "kõik mahlad pigistada", pole USA, kel on võimalik poolpiduseid kuskil platsil varuks hoida. Kui kombineerida siia juurde UKR maapealse personali jaoks tehnika uudsus, siis kokkuvõtteks ei pruugi neil olemasoleva MiG-29 ees valmisoleku eelist väga ollagi.
Süürias on VF saavutanud väljalendude tempo pikema aja jooksul, mis vastab umbes ühele lennuki-väljalennule päevas. Ehk sealsed 50-60 lennukit lendasid (vene andmetel) nii 50 lendu ööpäevas. Kui arvestada, et VF kasutab Ukrainas umbes 1000 lahingulennukit, siis väljalendude arvus paistab ressursse. Üks põhjuseid vähesteks lendudeks võib olla muidugi see, et piiri ääres on lennuvälju liiga vähe selle 1000 lennuki teenindamiseks. Üks tüüpne vene lennuväebaas on mõeldud polgu (40 lennukit) pikemaajaliseks jooksutamiseks ja kahe polgu (80 lennukit) jooksutamiseks piirangutega. Väike lendude arv tuleb selest, et lennukid tulevad kaugemalt, korraks (et kõik üksused saaks "lahingukarastuse").
Ehk siis kokkuvõtvalt:
1. Ukraina oma 120 lennuki sooviga hindab oma vajadusi tugevalt alla. Riigi suurust arvestades piisab sellest ehk rahuaja õhukaitseks (ainuüksi Eestis asus külma sõja ajal umbes 200 lahingulennukit)-eriti arvestades, et vastane kasutab hävitajatena just selle klassi masinaid (Su-27SM ja Su-35).
2. näputäis pensionile liginevaid F-16'd dramaatiliselt olukorda õhus ei pruugi muuta, lennukeid on vaja rohkem ja lisaks võimekamaid, air superiority hävitajaid (nt F-15C). On oht, et venelased hakkavad neid massiga üle kaaluma.
Süürias on VF saavutanud väljalendude tempo pikema aja jooksul, mis vastab umbes ühele lennuki-väljalennule päevas. Ehk sealsed 50-60 lennukit lendasid (vene andmetel) nii 50 lendu ööpäevas. Kui arvestada, et VF kasutab Ukrainas umbes 1000 lahingulennukit, siis väljalendude arvus paistab ressursse. Üks põhjuseid vähesteks lendudeks võib olla muidugi see, et piiri ääres on lennuvälju liiga vähe selle 1000 lennuki teenindamiseks. Üks tüüpne vene lennuväebaas on mõeldud polgu (40 lennukit) pikemaajaliseks jooksutamiseks ja kahe polgu (80 lennukit) jooksutamiseks piirangutega. Väike lendude arv tuleb selest, et lennukid tulevad kaugemalt, korraks (et kõik üksused saaks "lahingukarastuse").
Ehk siis kokkuvõtvalt:
1. Ukraina oma 120 lennuki sooviga hindab oma vajadusi tugevalt alla. Riigi suurust arvestades piisab sellest ehk rahuaja õhukaitseks (ainuüksi Eestis asus külma sõja ajal umbes 200 lahingulennukit)-eriti arvestades, et vastane kasutab hävitajatena just selle klassi masinaid (Su-27SM ja Su-35).
2. näputäis pensionile liginevaid F-16'd dramaatiliselt olukorda õhus ei pruugi muuta, lennukeid on vaja rohkem ja lisaks võimekamaid, air superiority hävitajaid (nt F-15C). On oht, et venelased hakkavad neid massiga üle kaaluma.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Vaatab gloobust ja mõtleb selle üle, mitu tükki on toodetud/hetkel relvastuses enamvähem moodsaid hävitajaid/hübriide. Ja vaatab uuesti gloobust... Ja siis mõtleb, kust see number 1000 saab tulla ja kas praegust lahingupilti vaadates see kuskilt otsast tõene tundub. Tegelikult ei käi tiblastaanlased ammu kuskil Ukraina sügavustes ja uute lennukite saabumise järel hoiaks veel kaugemale. Kui ukrainlased hakkavad tiblastani sügavustesse trügima, siis loomulikult on tõenäoline vastase ülekaal. Selle pärast ei mängi ka tilli pikkuse võrdlemine praktikas erilist rolli, sest avastamise korral on nagunii bizdets, olgu või F-22.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43994
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
VF relvastuses on taktikalisi lahingulennukeid kokku 1300-1400 (jutt on elus lennukitest), millest UKR sõjas on hõivatud ca 1000. See ei tähenda nende igapäevast asumist UKR ümbruse lennuväljadel, vaid ka eskadrilli või lüli "komandeeringud" sõjapiirkonda mõneks ajaks, eesmärgiga "lahinguküpsuse kontrollimine". Kogu aeg UKR ümbruses olevaid lennukeid võib sellest tuhandest olla 200-400 (seda vist ei tea keegi täpselt).
Umbes analoogne rotatsioonisüsteem toimis (võibolla toimib ka praegu) Süürias, näiteks ühel hetkel sai meie läheduses olev Petrozavodski polk (Karjalas) uued lennukid ja need lendasid kohe Süüriasse.
Umbes analoogne rotatsioonisüsteem toimis (võibolla toimib ka praegu) Süürias, näiteks ühel hetkel sai meie läheduses olev Petrozavodski polk (Karjalas) uued lennukid ja need lendasid kohe Süüriasse.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10263
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Täpsustame:Kapten Trumm kirjutas: ↑30 Aug, 2023 9:26 VF relvastuses on taktikalisi lahingulennukeid kokku 1300-1400 (jutt on elus lennukitest), millest UKR sõjas on hõivatud ca 1000. See ei tähenda nende igapäevast asumist UKR ümbruse lennuväljadel, vaid ka eskadrilli või lüli "komandeeringud" sõjapiirkonda mõneks ajaks, eesmärgiga "lahinguküpsuse kontrollimine". Kogu aeg UKR ümbruses olevaid lennukeid võib sellest tuhandest olla 200-400 (seda vist ei tea keegi täpselt).
Umbes analoogne rotatsioonisüsteem toimis (võibolla toimib ka praegu) Süürias, näiteks ühel hetkel sai meie läheduses olev Petrozavodski polk (Karjalas) uued lennukid ja need lendasid kohe Süüriasse.
Õhujõudude aktiivses kooseisus on (avalikel andmetel):
Hävitajaid ~670
Ründelennukeid (Su-24, 25) ~465
Kui hävitajate hulgast maha arvata vanad rondid (MiG-29 ja Su-27) ja MiG-31 (mis tegelikult on interceptor mitte hävitaja ja taktikaliste lennukite vastu lahingut ei pea), mis eeldatavalt ei suuda kanda või kasutada ära pikema laskeulatusega rakettide võimalusi, siis jääb alles ca 381 enam-vähem moodsat hävitajat.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43994
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Need avalikud andmed, millele sa viitad, on miinimum (eeldan, et see on töökorras lennukid), sest sama allikas pakub ka palju suuremaid arve.
Sellele lisandub veel vene laevastikule kuuluvad 202 lahingulennukit. Musta mere laevastiku lennukid on sõjas osalenud algusest peale ja nende lennuväli on saanud ja UKR rakette).
Sellele lisandub veel vene laevastikule kuuluvad 202 lahingulennukit. Musta mere laevastiku lennukid on sõjas osalenud algusest peale ja nende lennuväli on saanud ja UKR rakette).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Sattus selline video ette
https://www.facebook.com/reel/3523280661234780
ei saa aru milleks seda vaja on?
https://www.facebook.com/reel/3523280661234780
ei saa aru milleks seda vaja on?
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Arvutimängu?AMvA kirjutas: ↑31 Aug, 2023 16:56 Sattus selline video ette
https://www.facebook.com/reel/3523280661234780
ei saa aru milleks seda vaja on?
Mängimiseks.
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
ok, täitsa võimalik.Sekeldaja kirjutas: ↑31 Aug, 2023 17:01Arvutimängu?AMvA kirjutas: ↑31 Aug, 2023 16:56 Sattus selline video ette
https://www.facebook.com/reel/3523280661234780
ei saa aru milleks seda vaja on?
Mängimiseks.
Peab nentima, et arvutigraafika on juba liiga heaks läinud, ma lasin ennast küll ära petta.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43994
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Selliseid kohtumisnurki võib võtta kuskil 1000 m kõrgusel ja kogenud katselendurite poolt, kelle lennukitel on siis piirajad välja lülitatud/ohutusreeglid ei kehti. Su-27 ja hilisemad on aerodünaamiliselt suutelised sellise manöövri tõesti tegema, kuid arvestada tuleb, et see pidurdab kiiruse nullilähedaseks ja juhtpindade töö taastamiseks tuleb tavaliselt kiirust koguda kõrguse vähendamise arvelt. Ehk siis kõigepealt vähendada kohtumisnurk normaalseks (langetada nina) ja seejärel juhis ette, lennukit alla kallutades saavutada kiirelt vähehemalt evolutiivne kiirus (kus tüüripinnad uuest efekti omavad).
Ehk siis antud trikk ka kõige kõvema vene katselenduri käe all oleks ilmselt lõppenud lennuki kukkumisega ahtritekile ja suure kõmakaga.
Kui natuke reaalsemaks minna, siis youtubes näitavad Poola Su-22 mehed mõnikord sellist lahingmaandumist, kus pidurduslangevari lastakse välja tiba enne rataste betooni puutumist, see vähendab tunduvalt pidurdusjooksu ulatust.
Ehk siis antud trikk ka kõige kõvema vene katselenduri käe all oleks ilmselt lõppenud lennuki kukkumisega ahtritekile ja suure kõmakaga.
Kui natuke reaalsemaks minna, siis youtubes näitavad Poola Su-22 mehed mõnikord sellist lahingmaandumist, kus pidurduslangevari lastakse välja tiba enne rataste betooni puutumist, see vähendab tunduvalt pidurdusjooksu ulatust.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10263
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Ära Drakenit unusta. Kobra omistatakse ekslikult Pugatševile, kes seda esimesena Pariisis demonstreeris, kuid rootslastel oli see ammu teada manööver. Ja ka venelastel ei teinud seda manöövrit esimesena mitte Pugatšev, vaid Igor Volk. Ja süürlased räägivad muinasjutte, et ka MiG-21 oli selleks võimeline.Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Sept, 2023 10:39 ... Su-27 ja hilisemad on aerodünaamiliselt suutelised sellise manöövri tõesti tegema, ...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43994
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Ma siiski arvan, et teise ja kolmanda põlvkonna lennukitel oli taoliste trikkide tegemine küllalt ohtlik nali ja mitte igaühele tehtav (varisemise oht ja hüdromehhaanilise juhisega lennukil võib see tulla üsna ootamatult). Seevastu Su-27 puhul (too on ju fly by wire) tundus see kuidagi lihtne ja riugaste vaba (räägin muidugi simulaatorikogemusest). Lihtsalt tõmbad juhise äkki vastu istet ja kui on vaja taastuda, siis lased lihtsalt juhise peost lahti, lennuk taastab seepeale horisontaalasendi ise, seejärel juhis ette ja forsaaz põhja, mõne sekundi pärast on kõik nagu enne. Muidugi AoA piiraja tuli enne välja lülitada, kas seda ka reaalsel lennukil teha annab, on kahtlane (siis näpitaks neid nuppe ja tekiks õnnetused).
Muidu nende klassikalistel pillidel on pööriseomadused sellised, et kui "ära vajub", siis parem kui suurel kõrgusel, 6000 m ja allapoole pole lootustki väljuda, ainus ellujäämise võimalus on sangasid tõmmata. MiG-21 kohta olen skeptiline sel teemal, netis (aircrew interview kanal) on olemaks pikk loeng USA katselenduri Jim "JB" Browniga MiG-21 ja 23 teemal, kõrgete AoA omaduste hinnangud polnud just kiitvad, 21 kipub vingerdama (nt tulistada oleks võimatu) ja 23 pidi eriti riukalik olema, läheb ilma erilise hoiatuseta pöörisesse kui hoiatusi ignoreerid.
Aga muidugi, JB ütleb otsesõnu, et MiG-21 "drives like a Porsche", kuid MiG-23 "drives like a truck".
BTW, USA-s sadas äsna alla ainus sealne eravalduses olnud MiG-23UB õppe-treeninghävitaja miskil Michigani lennushowl. Nõuka katapultsüsteemid olid ülesannete kõrgusel ja mõlemad piloodid katapulteerusid ca 200 m kõrgusel ning jäid täitsa terveks, lennuk aga sumatas mingi elamu kõrvale. Õnneks keegi viga ei saanud. Spekuleeritakse, et kas hüdraulika andis otsad või kadus mootoril jõud (23 mootoril esines taoline viga seoses turbiinilabade järgi andmisega). Aga sama JB ütleb (nad lendasid sellesama lennukiga), et "mul on 1000 tundi F-22 staazi, kuid ma pole kogenud sellist minekut ülehelikiirustel nagu MiG-23 pakkus". F-22 on ju maailma võimsaim hävitaja.
Muidu nende klassikalistel pillidel on pööriseomadused sellised, et kui "ära vajub", siis parem kui suurel kõrgusel, 6000 m ja allapoole pole lootustki väljuda, ainus ellujäämise võimalus on sangasid tõmmata. MiG-21 kohta olen skeptiline sel teemal, netis (aircrew interview kanal) on olemaks pikk loeng USA katselenduri Jim "JB" Browniga MiG-21 ja 23 teemal, kõrgete AoA omaduste hinnangud polnud just kiitvad, 21 kipub vingerdama (nt tulistada oleks võimatu) ja 23 pidi eriti riukalik olema, läheb ilma erilise hoiatuseta pöörisesse kui hoiatusi ignoreerid.
Aga muidugi, JB ütleb otsesõnu, et MiG-21 "drives like a Porsche", kuid MiG-23 "drives like a truck".
BTW, USA-s sadas äsna alla ainus sealne eravalduses olnud MiG-23UB õppe-treeninghävitaja miskil Michigani lennushowl. Nõuka katapultsüsteemid olid ülesannete kõrgusel ja mõlemad piloodid katapulteerusid ca 200 m kõrgusel ning jäid täitsa terveks, lennuk aga sumatas mingi elamu kõrvale. Õnneks keegi viga ei saanud. Spekuleeritakse, et kas hüdraulika andis otsad või kadus mootoril jõud (23 mootoril esines taoline viga seoses turbiinilabade järgi andmisega). Aga sama JB ütleb (nad lendasid sellesama lennukiga), et "mul on 1000 tundi F-22 staazi, kuid ma pole kogenud sellist minekut ülehelikiirustel nagu MiG-23 pakkus". F-22 on ju maailma võimsaim hävitaja.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Lääne vs. idabloki lennukid
Raha ja teadmisi juurde Lõuna-Korea KF-21 arendusse Araabia Ühendemiraatidest.
UAE(United Arab Emirates) officially announced it's participation in KF-21 to the South Korean government.
Specifically, UAE will pay Indonesia's share instead.
As the end of the KFX phase, KF-21 is now successfully tested and the full production will start in 2024.
★ UAE already bought Korean advanced weapons such as M-SAM Block-II interceptor and Chunmoo etc. there are many joint projects left.
★ Poland also deeply interested in KF-21.
★ At the summit 2023, the two countries agreed to develop the existing "speical strategic partnership" to the Highest level, signing 40MOUs, investing $30billion in Korean companies such as Nuclear power, Energy, Hydrogen and Defense.
EST
AÜE (Araabia Ühendemiraadid) teatas Lõuna-Korea valitsusele ametlikult oma osalemisest KF-21 projektis.
Täpsemalt maksab AÜE selle asemel Indoneesia osa.
KFX-i etapi lõpuks on KF-21 nüüd edukalt testitud ja täismahus tootmine algab 2024. aastal.
★ AÜE on juba ostnud Korea täiustatud relvi, nagu M-SAM Block-II pealtkuulaja ja Chunmoo jne. on jäänud palju ühisprojekte.
★ Poola on samuti KF-21 vastu väga huvitatud.
★ 2023. aasta tippkohtumisel leppisid kaks riiki kokku, et arendavad olemasolevat "spetsiaalset strateegilist partnerlust" kõrgeimale tasemele, kirjutades alla 40 memorandumile, investeerides 30 miljardit dollarit Korea ettevõtetesse, nagu tuumaenergia, energia, vesinik ja kaitse.
https://twitter.com/mason_8718/status/1 ... 6753607081
UAE(United Arab Emirates) officially announced it's participation in KF-21 to the South Korean government.
Specifically, UAE will pay Indonesia's share instead.
As the end of the KFX phase, KF-21 is now successfully tested and the full production will start in 2024.
★ UAE already bought Korean advanced weapons such as M-SAM Block-II interceptor and Chunmoo etc. there are many joint projects left.
★ Poland also deeply interested in KF-21.
★ At the summit 2023, the two countries agreed to develop the existing "speical strategic partnership" to the Highest level, signing 40MOUs, investing $30billion in Korean companies such as Nuclear power, Energy, Hydrogen and Defense.
EST
AÜE (Araabia Ühendemiraadid) teatas Lõuna-Korea valitsusele ametlikult oma osalemisest KF-21 projektis.
Täpsemalt maksab AÜE selle asemel Indoneesia osa.
KFX-i etapi lõpuks on KF-21 nüüd edukalt testitud ja täismahus tootmine algab 2024. aastal.
★ AÜE on juba ostnud Korea täiustatud relvi, nagu M-SAM Block-II pealtkuulaja ja Chunmoo jne. on jäänud palju ühisprojekte.
★ Poola on samuti KF-21 vastu väga huvitatud.
★ 2023. aasta tippkohtumisel leppisid kaks riiki kokku, et arendavad olemasolevat "spetsiaalset strateegilist partnerlust" kõrgeimale tasemele, kirjutades alla 40 memorandumile, investeerides 30 miljardit dollarit Korea ettevõtetesse, nagu tuumaenergia, energia, vesinik ja kaitse.
https://twitter.com/mason_8718/status/1 ... 6753607081
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline