Maakaablil (või ka veekaablil) on vastupidi.
Samas vahelduvvool tekitab maakaablis isolatsioonile suuremat koormust, seetõttu on pikka juppi mõistlikum alalisvooluga piinata. Samuti on alalisvoolu vähemalt kaasajal lihtsam sünkroda kahe elektrivõrgu vahel.
Suur vool + suur induktiivsus on paha, suur pinge ja suur mahtuvus on paha.
Seetõttu, kõrgepingeliinides on õhutraat igati ok, kuna voolud on väga väiksed (330kV * 100A on 33MW, päris korralik ramm

Takistus, vahelduvvoolu puhul, koosneb kahest komponendist - aktiivtakistus (sõltub juhi materjalist ja ristlõikest) ning reaktiivtakistus (sõltub induktiivsusest ja mahtuvusest). Aktiivtakistusega pole teha mitte midagi, see lihtsalt on, reaktiivtakistust saab kompenseerida.