Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Üks päris veider arvamus Venemaal aetava äri teemal:
https://arvamus.postimees.ee/7862375/ma ... ise-kahjud
Miks peaks riik, st maksumaksja, st mina maksma kinni kahjusid, mida kannab keegi jobu, kes on piisavalt loll või ahne, et Venemaal äri ajada? Võibolla peaks sellisel juhul riik korvama mulle ka minu enda ostetud loteriipiletid, mis mitte midagi ei võitnud?
EDIT: Aga võibolla on see hoopis iroonia ja mina olen liiga loll, et sellest aru saada.
https://arvamus.postimees.ee/7862375/ma ... ise-kahjud
Miks peaks riik, st maksumaksja, st mina maksma kinni kahjusid, mida kannab keegi jobu, kes on piisavalt loll või ahne, et Venemaal äri ajada? Võibolla peaks sellisel juhul riik korvama mulle ka minu enda ostetud loteriipiletid, mis mitte midagi ei võitnud?
EDIT: Aga võibolla on see hoopis iroonia ja mina olen liiga loll, et sellest aru saada.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Jah, äririskide realiseerumine. Koroona ajal realiseerusid majutusasutuste ja kohvikute riskid, sõja ajal Venemaaga kauplejate riskid. Kui unustad ära, et elad ohtlikus maailmas, lähebki lõpuks halvasti.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Teeksin siia ääremärkuse, et kui sa oled eraettevõtjana mingis sektoris ikka piisavalt oluline lüli, siis võibki riik sinu päästmiseks astuda selliseid samme, mida tavaelus või teistes sektorites keegi uneski ette näha ei oskaks. Aga tuleb tunnistada, et neid samme tehakse siis riigi edasi toimimise huvides, aga mitte, et kellegi erasektori äririskide pärast hakatakse võimlema. Kui need huvid sinu päästmisel riigiga kokku klapivad nii, et sinu äri päästetud saab ja ka sulle alles jääb, siis veabki. Aga täpselt samamoodi võib riik ka otsustada sinu äri lihtsalt üle võtta, või siis käituda ka lihtsalt nii, et sinu äri välja sureb.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Käisin Ryanairiga Berliinis.
Ca 30% lennukis olijatest moodustasid punase passiga Vene-venelased.
Tulevad Lux-expressiga mugavalt Tallinnasse ja siit hüppavad Euroopa lendudele.
Sama süsteem toimub ka Riiast.
Mis selliste bussiliinide mõte täna on või miks me üldse lennuliiklust sanktsioneerime? Miks peab täna ca 20x päevas Tallinnast Piitrisse bussid sõitma?
Minu poolest võiks kõikide nende busside lõpppeatus olla Narvas.
Soomlased panid Allegro kiirraudteeliini kinni, kuid "tänu" Luxexpressile saavad ka nemad Piitri vahet sõita.
Ca 30% lennukis olijatest moodustasid punase passiga Vene-venelased.
Tulevad Lux-expressiga mugavalt Tallinnasse ja siit hüppavad Euroopa lendudele.
Sama süsteem toimub ka Riiast.
Mis selliste bussiliinide mõte täna on või miks me üldse lennuliiklust sanktsioneerime? Miks peab täna ca 20x päevas Tallinnast Piitrisse bussid sõitma?
Minu poolest võiks kõikide nende busside lõpppeatus olla Narvas.
Soomlased panid Allegro kiirraudteeliini kinni, kuid "tänu" Luxexpressile saavad ka nemad Piitri vahet sõita.
- 1uudistaja
- Liige
- Postitusi: 91
- Liitunud: 26 Juun, 2020 21:00
- Kontakt:
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Ajakirjandus ei tunne piisavalt huvi. Mina samamoodi ei mõista, et miks venelased niisama edasi lennata saavad. Eks bussiliin teenib ja teisi ei huvita vist.gooligan kirjutas: ↑26 Sept, 2023 14:51 Käisin Ryanairiga Berliinis.
Ca 30% lennukis olijatest moodustasid punase passiga Vene-venelased.
Tulevad Lux-expressiga mugavalt Tallinnasse ja siit hüppavad Euroopa lendudele.
Sama süsteem toimub ka Riiast.
Mis selliste bussiliinide mõte täna on või miks me üldse lennuliiklust sanktsioneerime? Miks peab täna ca 20x päevas Tallinnast Piitrisse bussid sõitma?
Minu poolest võiks kõikide nende busside lõpppeatus olla Narvas.
Soomlased panid Allegro kiirraudteeliini kinni, kuid "tänu" Luxexpressile saavad ka nemad Piitri vahet sõita.
Ei ela ma majas, ei tänaval, mu aadress on Eesti Vabariik.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
EU piir peaks ju kinni olema (viisasid ei anta enam mis ajast?) - kas neil pikad viisad mis veel kehtivad? Ei saa olla busside kaupa diplomaate või perekondlikke erijuhtumeid.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Kaljulaid astus Alexela nõukogust tagasi, kuna firma jätkab orkidelt LNG ostu
President Kersti Kaljulaid andis sotsiaalmeedias teada, et enam Alexela nõukogus ei jätka. Ta viitas, et põhjuseks on see, et Alexela äritegevus on otseselt seotud Venemaaga.
„Liitusin kevadel Alexela nõukoguga. Ilmselt pole saladus, et energeetika ja rohepööre on minu jaoks põnevad teemad ja pakkumine üle mitmekümne aasta nii-öelda käed külge panna on väga huvitav. Alexelal on mitmeid projekte (biogaasi tootmine, energiasalv), mis utsitavad Eesti majandust rohelisemaks,“ märkis ta Facebookis.
„Kui Alexela nõukogus aprillis alustasin, oli import Venemaalt lõpetatud ja ka LPG-d (vedelgaas -toim), millele on kõige keerulisem leida muudelt turgudelt alternatiive, tarniti Kasahstanist. LPG suuremad tarbijad on toidutööstus ja põllumajandusettevõtted, kes alternatiivseid kütuseid täna kasutada ei suuda,“ lisas ta. „Suvel tekkinud tõrked Kasahstani tarnetega asendati kahjuks ikkagi Venemaal toodetud LPG-ga. Kuigi ettevõte otsib uuesti alternatiive, võtab see aega. Mõistagi ei saa ma äri Venemaaga heaks kiita, mistõttu esitasin täna taotluse nõukogust lahkumiseks.“
https://www.delfi.ee/artikkel/120235342 ... eaks-kiita
President Kersti Kaljulaid andis sotsiaalmeedias teada, et enam Alexela nõukogus ei jätka. Ta viitas, et põhjuseks on see, et Alexela äritegevus on otseselt seotud Venemaaga.
„Liitusin kevadel Alexela nõukoguga. Ilmselt pole saladus, et energeetika ja rohepööre on minu jaoks põnevad teemad ja pakkumine üle mitmekümne aasta nii-öelda käed külge panna on väga huvitav. Alexelal on mitmeid projekte (biogaasi tootmine, energiasalv), mis utsitavad Eesti majandust rohelisemaks,“ märkis ta Facebookis.
„Kui Alexela nõukogus aprillis alustasin, oli import Venemaalt lõpetatud ja ka LPG-d (vedelgaas -toim), millele on kõige keerulisem leida muudelt turgudelt alternatiive, tarniti Kasahstanist. LPG suuremad tarbijad on toidutööstus ja põllumajandusettevõtted, kes alternatiivseid kütuseid täna kasutada ei suuda,“ lisas ta. „Suvel tekkinud tõrked Kasahstani tarnetega asendati kahjuks ikkagi Venemaal toodetud LPG-ga. Kuigi ettevõte otsib uuesti alternatiive, võtab see aega. Mõistagi ei saa ma äri Venemaaga heaks kiita, mistõttu esitasin täna taotluse nõukogust lahkumiseks.“
https://www.delfi.ee/artikkel/120235342 ... eaks-kiita
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Ehk katsuks vältida Alexelas tankimist ning elektri ostmist , kui suure osa see nende käibest moodustab ei tea aga mingi mõju peaks olema .
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Mõni päev tagasi uurisin ja siis oli nende elekter kõige odavam. Tõsi, hinnvahe ei punnitanud minu näite puhul isegi ühte eurot ära aga kui sa oled nimekirjas esimene siis üsna paljud ei hakka isegi mõtlema. Tankimise kohta ei oska küll mitte midagi öelda. Mul on lähedal 5 eri firma tanklat ja neist nelja hind on millisendi pealt sama. Kahel pole ka poodi kah ja seega on nende puhul ilmselt kulud väiksemad. Viies on ka ilma poeta aga seal on isegi igasugu ülejäänute puhul pakutava soodukaga võrreldes hind odavam või sama.
Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Ja see, et Alexela teeb venega äri, tuli kellelegi üllatusena? Nii hästi informeeritud inimesele nagu kontrollikoja kogemusega endine president?davidsoniharald kirjutas: ↑27 Sept, 2023 20:47 Vähemalt näitab endine president eeskuju:
https://www.err.ee/1609114325/kaljulaid ... -noukogust
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Mingi jutu põhjal läks sinna siis kui see äri orkidega enamvähem ära lõppes. Ehk siis toodi igal poolt mujalt. Aga siis lõpetasid need "mujalt" kohad kuidagimoodi jälle äri ära ja peale orkide ei jäänud midagi muud üle. Ja seepeale läks minema. Kuskohast see põlev "mull" aga maamuna seest välja õngitseti selle kohta ei räägitud midagi.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Kalakuningas Paul Kärberg ja seosed Peipsi-taguste kalaettevõtetega? Kahtlane allikas, aga...?
"Et kui oleks niisugune võimalus, et teil võiks iga päev võim vahetuda, siis te kaebaksite nii kaua üksteise peale, kuni jääks järele üks ainuke - kõige julmem, kõige ahnem ja kõige salakavalam."
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Tänaseni on Luxexpress põhjendanud Vene-suunalisi liine eelkõige sellega, et nii pääsevad liikuma ka sinna kinni jäänud Ukraina põgenikud jne. Peab neid põgenikke ikka tohutu palju olema, kui Soome/Eesti/Läti suunalt on Piitrisse iga päev pea 30x väljumist.
Nüüd on verelased teada andnud, et ukrainlastele nende piirid sulguvad.Enam ei tohiks küll ju sulgemiseks ühtegi takistust olla, sest faktiliselt saavad peale seda nende bussidega sõita vaid Vene Föderatsiooni kodanikud ja hallivatimehed.
https://www.postimees.ee/7876119/venema ... lgitustood
Nüüd on verelased teada andnud, et ukrainlastele nende piirid sulguvad.Enam ei tohiks küll ju sulgemiseks ühtegi takistust olla, sest faktiliselt saavad peale seda nende bussidega sõita vaid Vene Föderatsiooni kodanikud ja hallivatimehed.
https://www.postimees.ee/7876119/venema ... lgitustood
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Kas bussireisijate hulgaga ei ole mitte seotud tähelepanek, et kui varem tegi tavaliselt Tallinnast soojamareise üks tžarterlennuk ühte sihtpunkti aga juba osa aega sõidavad samasse sihtkohta 2 või 3 eri firmade lennukit üksteise taga rivis.gooligan kirjutas: ↑14 Okt, 2023 19:56 Tänaseni on Luxexpress põhjendanud Vene-suunalisi liine eelkõige sellega, et nii pääsevad liikuma ka sinna kinni jäänud Ukraina põgenikud jne. Peab neid põgenikke ikka tohutu palju olema, kui Soome/Eesti/Läti suunalt on Piitrisse iga päev pea 30x väljumist.
....
Lennuvälja lähedased elanikud kurdavad, et rivis viimasena väljunud lennukid teevad varasemest rohkem müra, sest vist kiirustavad esimesele järele.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal
Miks see järele kiirustamine loogiline peaks olema? Lennuliiklus ei ole nagu võidusõit, kui bussijuhid üksteise tagumikus kinni sõidavad, et kütust säästa.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Chupacabra ja 1 külaline