Lennuõnnetused
Re: Lennuõnnetused
Su-34 pole kuskilt otsast hävitaja, vaid taktikaline pommitaja.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Kummalisel kombel on nii Su-34 kui tema eelkäija Su-24 NATO tähistuses tähistatud kui hävitajad. Vastavalt siis Fullback ja Fencer. Hävitajad on F-ga nagu Flogger (MiG-23) või Fulcrum (MiG-29). Eks sellest ka müra.
Selle eespool kirjeldatud MiG-23UB õnnetuse kohta liiguvad ringi nüüd teise meeskonnaliikme (tagaistuja) selgitused, mis väidavad mootori veojõu kadumist ja samasugune viga juhtus ka varem, kui USA katselendurite kool sama lennukit väljaõppeks kasutas. Lihtsalt siis oli JB-l (tuhandeid lennutunde kogemust, sh 1000 tundi F-22l) 1000 m kõrgusevaru, lennuväli ligidal ja lennuk õnnestus tervelt maandada.
Katselendur Jim "JB" Brown kirjeldab, et mootori pöörded olid kuskil 80%, aga väljalaskegaasi temperatuur oli umbes 300 kraadi ja taolistel tingimustel ei tooda mootori mingit veojõudu. Videos on kuulda turbiinide vilinat, aga mitte aga veojõudu tootva mootori kõminat. Mootor käis ringi, aga tundub, et kütus kadus kuskile ära.
Ja backseater sai aru, et lennuk hakkab jõudma ohutu katapulteerumise piirile ning kaldub küljele. MiG-23 istmetel pole taolist stabiliseerimist nagu moodsatel, et viskemootori vektorit muudetakse, tagamaks istme suundumine kõrgemale. Seal mis suunas sangasi tõmbad, sinna lendad. Seepärast rabas tagaolija sangasid, kas see tõi kaasa ka piloodi lendamise või tõmbas too ise, on segane.
Ju siis ei ravitud seda viga välja või pandi samasuguse veaga mootor asemele. Või oli viga mootori väline.
Selle eespool kirjeldatud MiG-23UB õnnetuse kohta liiguvad ringi nüüd teise meeskonnaliikme (tagaistuja) selgitused, mis väidavad mootori veojõu kadumist ja samasugune viga juhtus ka varem, kui USA katselendurite kool sama lennukit väljaõppeks kasutas. Lihtsalt siis oli JB-l (tuhandeid lennutunde kogemust, sh 1000 tundi F-22l) 1000 m kõrgusevaru, lennuväli ligidal ja lennuk õnnestus tervelt maandada.
Katselendur Jim "JB" Brown kirjeldab, et mootori pöörded olid kuskil 80%, aga väljalaskegaasi temperatuur oli umbes 300 kraadi ja taolistel tingimustel ei tooda mootori mingit veojõudu. Videos on kuulda turbiinide vilinat, aga mitte aga veojõudu tootva mootori kõminat. Mootor käis ringi, aga tundub, et kütus kadus kuskile ära.
Ja backseater sai aru, et lennuk hakkab jõudma ohutu katapulteerumise piirile ning kaldub küljele. MiG-23 istmetel pole taolist stabiliseerimist nagu moodsatel, et viskemootori vektorit muudetakse, tagamaks istme suundumine kõrgemale. Seal mis suunas sangasi tõmbad, sinna lendad. Seepärast rabas tagaolija sangasid, kas see tõi kaasa ka piloodi lendamise või tõmbas too ise, on segane.
Ju siis ei ravitud seda viga välja või pandi samasuguse veaga mootor asemele. Või oli viga mootori väline.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Lennuõnnetused
Russidel peaks olema need pirakad kopterid, kas need ei jaksaks seda lihtsalt mingite trosside abil tuimalt ühes tükis lähima lennujaama või laia maantee peale tõsta, kus see siis korda sättimise korral ise edasi lendaks, või pole sellistele suurtele lennukitele kusagile kuidagi võimalik mingeid trosse kinnitadagi ja asi laguneks lihtsalt laiali? Siin videos mingeid vähe pisemaid lennukeid sedasi tassitakse küll https://www.youtube.com/watch?v=OTZw_QRPOdE
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
See video tundub vähemasti minule küll selline mis on tehtud ainult tegemise pärast. Et kui enne oli mingi tehnika "pärsias" siis nüüd on imeväel kuskilt asendus leitud. Ehk siis mingi jäme propateema, et näete kui vinged me tegelikult oleme.
Re: Lennuõnnetused
Ainus kopter ajaloos, mis tühja A320 jõuaks maast lahti tõsta, oli Mil V-12, aga need on mõlemad ammu muuseumis.otsija86 kirjutas: ↑22 Sept, 2023 17:25 Russidel peaks olema need pirakad kopterid, kas need ei jaksaks seda lihtsalt mingite trosside abil tuimalt ühes tükis lähima lennujaama või laia maantee peale tõsta, kus see siis korda sättimise korral ise edasi lendaks, või pole sellistele suurtele lennukitele kusagile kuidagi võimalik mingeid trosse kinnitadagi ja asi laguneks lihtsalt laiali? Siin videos mingeid vähe pisemaid lennukeid sedasi tassitakse küll https://www.youtube.com/watch?v=OTZw_QRPOdE
Re: Lennuõnnetused
Louisianas suudeti S92 silla alla kinni sõita.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3&sfnsn=mo
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3&sfnsn=mo
Re: Lennuõnnetused
Küll peaaegu aastatagune juhtum, aga siit minumeelest pole see video veel läbi käinud. F-35B õnnetu vertikaalne maandumine, mis päädis katapulteerumisega:
https://www.youtube.com/watch?v=eOuJlphTnjw
https://www.youtube.com/watch?v=eOuJlphTnjw
Re: Lennuõnnetused
Wagneriga seotud transpordilennuk IL-76 kukkus Malis alla
An IL-76 which reportedly belongs to Wagner PMC crashed in Mali. The number of dead is currently unknown.
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 9223581802
An IL-76 which reportedly belongs to Wagner PMC crashed in Mali. The number of dead is currently unknown.
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 9223581802
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Siinkohal üks lõige videost, mis muude Ukraina asjade hulgas käsitleb ka seda Vagneri Il-76 käkki. Tegemist on endise UKR tsiviilpiloodiga, kes ilmselt teab, mis ta räägib (ja tema jutt klapib ka minu tähelepanekutega).
https://youtu.be/oDneM_2Bsg0?si=1n0WHzscgARgGcML&t=393
https://youtu.be/oDneM_2Bsg0?si=1n0WHzscgARgGcML&t=393
Re: Lennuõnnetused
7 aastat peale õnnetuse toimumist ilmus video, kus Süüria rannikul olnud orkide lennukikandjale Admiral Kuznetsov ei jõudnud sinna maanduda soovinud Su-33.
Video leaked after 7 years! Occured on 3 December 2016, a Su-33 multirole fighter jet of #Russia Navy crashed into #MediterraneanSea while its pilot was attempting to land on the Admiral Kuznetsov aircraft carrier near the coast of #Syria. This video shows seconds after the aircraft fell into water. 67 Red (c/n 49051006305) was built in 1993 and was 23 years old at the time of its loss.
https://twitter.com/BabakTaghvaee1/stat ... 4546586922
Video leaked after 7 years! Occured on 3 December 2016, a Su-33 multirole fighter jet of #Russia Navy crashed into #MediterraneanSea while its pilot was attempting to land on the Admiral Kuznetsov aircraft carrier near the coast of #Syria. This video shows seconds after the aircraft fell into water. 67 Red (c/n 49051006305) was built in 1993 and was 23 years old at the time of its loss.
https://twitter.com/BabakTaghvaee1/stat ... 4546586922
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Orklandias hakkab ka vaikselt juhtuma sanktsioonide tõttu?
https://www.key.aero/article/confirmed- ... 9402322014
"Reaktiivlennuk RA-73805 (c/n 2166) vedas Sotši ja Omski vahel 161 reisijat ja kuut meeskonnaliiget, kui see Siberis põllul alla kukkus, üritades hüdrosüsteemi rikke tõttu lennuväljale naasta."
https://www.key.aero/article/confirmed- ... 9402322014
"Reaktiivlennuk RA-73805 (c/n 2166) vedas Sotši ja Omski vahel 161 reisijat ja kuut meeskonnaliiget, kui see Siberis põllul alla kukkus, üritades hüdrosüsteemi rikke tõttu lennuväljale naasta."
Re: Lennuõnnetused
See on juba vana asi, ka siin teemas 12. septembril leheküljel 55 käsitletud. Praegu pidavat jutt käima sellest, et lähevad sealt põllult lendu ja siis lähimasse lennujaaama. Lennuk võimalikult kergeks, kogu mant välja ja lendu. Eks näis kas õnnestub.rainer.k kirjutas: ↑07 Okt, 2023 12:48 Orklandias hakkab ka vaikselt juhtuma sanktsioonide tõttu?
https://www.key.aero/article/confirmed- ... 9402322014
"Reaktiivlennuk RA-73805 (c/n 2166) vedas Sotši ja Omski vahel 161 reisijat ja kuut meeskonnaliiget, kui see Siberis põllul alla kukkus, üritades hüdrosüsteemi rikke tõttu lennuväljale naasta."
P.S. Muideks, sellist trikki (st "pitstop" hädamaandumist loodusesse ja seejärgset äralendu) on maailmas varem tehtud küll, ja minu arust isegi tunudvalt märjemal/soisemal pinnal. Oli vist tuliuus 737 ja vist Mississipi delta. Täpsustamiseks peaksin üle vaatama. Mõlemad mootorid andsid liigsuurte sademete pärast saba ja nii tuli ilma mootoriteta kuskile maha end potsatada. Ja selle lennu kapten hädamaanduja oli veel ühe silmaga mees. Tõi lennuki maha, ja viis pärast üles kah. Selle jama pärast tehti veel selle tüübi mootoreid üle maailma täiendavalt ringi.
Re: Lennuõnnetused
Veel infot töötavate mootoriteta "sohu" maandujast ja õhku tõusjast:
https://en.wikipedia.org/wiki/TACA_Flight_110
https://aerospace747.quora.com/33-Years ... gine-Power
Maa oli nii tüma, et lennukit tuli maas hakata kiirkorras toestama, sest hakkas mudasse vajuma. Piltideltki näha, et vesi igal pool ümber. Aga minema ta saadi ja lendas veel aastakümneid see apastraat.
veremaal kavatsetakse ära oodata maa külmumine ja siis lähevat lendamiseks. Lennuk pidavat olema remonditud ja valmis. Alla tuli selle pärast, et hüdrorikke pärast (eeldati, et selle rikke korral peaksid puuduma reverss ja tõenäoliselt ka pidurid) otsustati Omski lühikese raja asemel Novosibirskisse minna, aga sinnani ei oleks enam jätkunud kütet. ja nii otsustati lõpuks põllu peale maha tulla.
https://en.wikipedia.org/wiki/TACA_Flight_110
https://aerospace747.quora.com/33-Years ... gine-Power
Maa oli nii tüma, et lennukit tuli maas hakata kiirkorras toestama, sest hakkas mudasse vajuma. Piltideltki näha, et vesi igal pool ümber. Aga minema ta saadi ja lendas veel aastakümneid see apastraat.
veremaal kavatsetakse ära oodata maa külmumine ja siis lähevat lendamiseks. Lennuk pidavat olema remonditud ja valmis. Alla tuli selle pärast, et hüdrorikke pärast (eeldati, et selle rikke korral peaksid puuduma reverss ja tõenäoliselt ka pidurid) otsustati Omski lühikese raja asemel Novosibirskisse minna, aga sinnani ei oleks enam jätkunud kütet. ja nii otsustati lõpuks põllu peale maha tulla.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist