Eks see kehtib esimese puruks keeratud küünlani. Kui küünal võtmega keerates järgi ei anna, siis sinna nt porgandi sisse keeramisega on juba suur risk, et tükid satuvad silindrisse või liiga ägedalt tehes puutub porgant näiteks mõnda klappi.Terasest keermega poldid jäävad alumiiniumi sisse väga hästi kinni kui keerme vahele midagi pandud pole.Walter2 kirjutas: ↑20 Okt, 2023 18:12 Mitte essugi ei juhtu nende küünaldega isegi kui mingit möksi nende keermete vahele ei pane. Võtmesõna on see, et autodega peab perioodiliselt sõitma. Temperatuur ja erinevate materjalide erinev paisumine. Kümme aastat aianurgas seisnud kaarikul keerad kohe küünlad puruks.
Et ma ei pressi peale oma stiili, aga päris jama ärge vastuargumendina ka kasutage. Lisaks on veel see nüanss, et mitte igal autol ei pääse sabaga küünlavõtmega vabalt keerama (minu jaoks on omalaadne kurioosum BMW M70 tüüpi V12 mootor), seal on suureks abiks, kui küünal keerab sisse või välja sõrmede jõuga (keerad sõrmedega kompamise järgi võtme padrunit) ja ainult lõpp-pingutuse (või avamise) teed võtme sabaga. Keerukas kohas asuvate küünalde puhul on suureks abiks kergelt keeravad küünlad.