Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Nuh, loodetavasti 255mm lai kiirusindeks Y (kuni 300km/h) hiinakas suudab tavaautodega pidurdamisel sammu pidada... Muidu vaesem olles ja Opel Omegaga (tagavedu) ostsin ka talverehvid pruugitud ja võimalikult odavad. Ühtegi matsu ei teinud, ainult jäätunud kallakult kohaltminek oli probleem. Pärast seda tundub iga uus rehv mõnus sõita. Eks naine teeb loomkatsed Sailuniga sel talvel ära ja kui edukalt siis vast riskiks endalegi järgmised talvekad Sailunid osta. Akf Walter2 kogemus annab lootust.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Taoliste "püksirihmadega" sportmasinate tahverehvi jooksu eest ehk saab varsti mingi 90ndate alguse B4 Quattro talviseks uisutamiseks osta.
Ja noh, talverataste jaoks teiste velgede ostmine on juba paras astronoomia. Seal uue rehviga polegi midagi muud reaalset kui Taiwani omad.
Omega sõidab enamasti väga levinud 195/65 R15 rehvidega, kus kannatab täitsa testivõitjaid osta, lihtsalt nii levinud mõõt tähendab, et ka head rehvid on täitsa kättesaadavad. Omega nõrk koht on muidugi see, et seal on piiratud libisemisega diferentsiaal (LSD) üsna vähe levinud eksootika, näiteks MB ja BMW autodel on see palju levinum. See lihtsustab talvist elu päris tuntavalt.
Ja noh, talverataste jaoks teiste velgede ostmine on juba paras astronoomia. Seal uue rehviga polegi midagi muud reaalset kui Taiwani omad.
Omega sõidab enamasti väga levinud 195/65 R15 rehvidega, kus kannatab täitsa testivõitjaid osta, lihtsalt nii levinud mõõt tähendab, et ka head rehvid on täitsa kättesaadavad. Omega nõrk koht on muidugi see, et seal on piiratud libisemisega diferentsiaal (LSD) üsna vähe levinud eksootika, näiteks MB ja BMW autodel on see palju levinum. See lihtsustab talvist elu päris tuntavalt.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Mulle meeldis Kelly Winter Ice rehvidega sellisel nn. lumeplägaga kaetud teel sõita , said kahjuks otsa ühest asfaldiaugust läbi sõites . Nüüd on Dunlop rehvid , kolmnurksete naastudega , siiani olen hakkama saanud kuid , Nokian Hakkapeliita tundub etem .
Re: Autotehnikateema
Mul on esiveolisel 110kw ja 2t registrimassiga perevagunil conti vikingcontact lamellid teist hooaega 225 45 17 mõõdus. Linnas ja lumistel lõuna eesti teedel on pidamine pigem hea ja auto käitumine ettearvatav. Küll olen (arvatavasti laiusest tingituna) mõnel korral lumepudi või rohke värske lume sees pisut hädas olnud, muidu igati rahul.
Re: Autotehnikateema
Äkää. Pea kolmekümne aasta jooksul olen ikka päris palju Nokiat kasutanud. Ja mul ei ole siiani ühtegi Nokia paari, jooksust rääkimata, mille oleks õnnestunud lõpuni sõita, ilma et vähemalt üks oleks vormist välja läinud. Nokian on selle koha pealt konkurentsitult number üks. Peale Nokia talvekate on tükk tühja maad, siis tuleb BFGoodrich, siis on veel tükk tühja maad ja siis tulevad kõik ülejäänud.
[/quote]
Siin võib põhjus olla selles et Nokia ei kulu peaaegu üldse. Ma proovin juba neljandat aastat Nokia lamelle suvel lõpuni sõita aga ei saa kuidagi mustrist jagu. Pigem hakkavad loperdama või lähevad vormist välja. Seevastu Continentali PremiumContact suverehvid on õnnestusned täitsa tavalise hallmetallikdiisli alla ühe hooajaga kiilaks sõita. Töökaaslane kurtis samuti sügisel et igavesed juustud Nokiad tuleb jälle alla panna, mitu aastat vanad ja libedad nagu kuradid. Mustrit on küll ja veel ning naine ei luba enne uusi osta kui vanad läbi on peetud. Löö või nuga külge pealt sisse.
See et muster ei kulu pole sugugi hea näitaja. Kumm ise tõmbub aastatega kõvaks ja libedaks ning võib ära petta. Mul on kodust töö juurde üks lõik mis mu silma järgi on nii kolmanda käiguga sõidetav tee. Eelmisel aastal sõitsin seda igapäevaselt nelikveolise Audiga, mingi 6-7 aastat vanad ja korraliku mustriga Nokia naelrehvid olid all. No põhimõtteliselt sai kolmanda käiguga sõita kui stabiilsuskontroll oli välja lülitatud. Muidu pidurdas auto end kogu aeg küljega lumevalli. Tänavu sõidan sama võimsa jas tavalise esiveolise autoga, stabiilsuskontrolli polegi ja rehvid on uued Nokia nn igailmarehvid ehk nii suveks kui talveks mõeldud lamellid. Hullem kindlasti ei ole, pigem isegi parem. Eile sõitsin tuisus Helsinki kiirteel ja ikka enamuse ajast julgemate meeste reas kus 120+ sõidetakse. Vahel tuli esimesse ritta tõmmata sest tagant tuli veel kiiremaid.
Ühesõnaga nii imelike nimedega tootjad kui tuntumate tegijate igasugused allseason- rehvid on muarust paremad kui kasutatult ostetud testivõitjad.
Re: Autotehnikateema
Ma ühed hankooki suvekad viisin just jäätmejaama mis sest et mustrit jagus. Vähegi pikirööbast oli siis 90nega sõita ei kannatanud vihmaga. Vanust oli vist 8-10 aastat
Re: Autotehnikateema
Mu kogemus ütleb, et ksenoon on tobedas hämaruses tegija, seal kus muu tuli veel ei näita. Ma olen ka prillipapa (-2). Mina hindan küll ksenoontulesid. Koguni nii, et kui autoostul mingit lisa standardist juurde võiks võtta, siis just paremaid tulesid. Kuid sellise ilusa talvega, kus lund palju ja mis peegeldab, on kahtlemata sinu lahendused ka väga head.Kapten Trumm kirjutas: ↑07 Dets, 2023 10:14 Ja mul on kombeks (mul pole praegu ega pole ka olnud ühtegi ksenoonidega autot) panna esilaternatesse kõrgema valgusjõuga pirne (mitte 100W, aga suurendatud valgusjõuga), mis on legaalsed kasutada (Osram Coolblue ja Night Breaker).
Re: Autotehnikateema
Rehvivalikul olen siiamaani odavama otsa rehvidega hakkama saanud. Küll oma aega ja asjatoimetamisi targalt planeerides puudub ka vajadus aastas eraautoga kümneid tuhandeid maha uhada!
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kas see Kelly mitte Goodyeari odavbränd pole - toodavad GY vanemaid mudeleid, mida GY ise enam ei valmista. Arvestatav alternatiiv hiina rehvidele kindlasti (paremgi veel). Politsei mingi aeg sõitis nendega, GY Ultra Grip 400 tegelikkuses.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Oi jeerum! Mulle meelestuvad nonde Kellydega küll elu libedamad sõidud. Tol aastal oli vaja palju mööda metsateid seigelda, kus vahel ka mõningane kõrgustevahe. Naelad olid neist ammu lahkunud(rendiauto, Corolla) ja sa tundsid ennast hokilitrina nendega sõites. Üks eriti ere mäluklipp - mäest alla ja languse lõpus kurv paremale(nii 120 kraadi vbl), samal ajal tekib sinna Eesti Posti pirukas ja lihtsalt libised nende pasteldega nagu kuradi tuubiga... Kuidagi sain pirukast mööda ja kuuske ka ei sööstnud, aga no raisk need olid sitad kummid! Peale seda on mu veeremil alla PREEMIUM NAASTREHVID ja mu meel on sel teemal igasuguseks kompromissiks lukus
. Kusjuures naelu peab olema niiet mustab(helgib).

-
- Liige
- Postitusi: 463
- Liitunud: 18 Nov, 2021 15:21
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ükskord ühe rendiutoga. Autot võttes ei tulnudki pähe vaadata rehve, aga keset rendiaega tuli lumi maha ja siis kui rehve kiikasin oli ehmatus korralik. Kulunud nokiani talverehvid millega ma isegi suvel ei oleks nõus sõitma. Tagasiteel peret sellesse autosse enam ei võtnudki, uisutasin tagasi ja omanik sügas vaid kukalt, et head ja kvaliteetsed rehvid peaksid olema. Pani vaid mõtlema, et korralikud enesetapjad ikka liikluses, kes selliste pasteldega ringi liiklevad.
Re: Autotehnikateema
Enda autol, 4wd, 225/60R18 Hankook I'pike naast, vanem muster juba seitsmes hooaeg. 22/23 tellisin hiinast mitusada jooksutäie naaste, sest originaalid oli lihtsalt naastu osa ära kadunud. Mustrit oli/on veel 6mm järgi.
Naastud läksid klaasiliimi ja hoidetangidega suht libedalt sisse
Kerge ja lühikese teljevahega auto ongi tegelikult ebastabiilsem rasketes oludes. Eksi ufo civic hüppas ja vängerdas pidevalt ja ESP kulutas tagumisi klotse kõvasti. Lörtsine lükkamata tee oli õuduk.
Naastud läksid klaasiliimi ja hoidetangidega suht libedalt sisse
Kerge ja lühikese teljevahega auto ongi tegelikult ebastabiilsem rasketes oludes. Eksi ufo civic hüppas ja vängerdas pidevalt ja ESP kulutas tagumisi klotse kõvasti. Lörtsine lükkamata tee oli õuduk.
Viimati muutis ahto42, 14 Dets, 2023 11:51, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Mulle tundub I-Pike teemal, et seal on probleemi lahendatud esiisade meetodil, et rohkem mustrit ja rohkem naelu, küll siis peab. Umbes nagu Nokian tegi Hakkapelita 4-ga nii 15a tagasi. On kahel autol olnud, mina neid eriti headeks ei julge pidada - esiteks need vanakooli võtted tekitavad kõvasti müra ning vähemalt mitteteadusliku kõhutunde najal tundub, et rohkem high-tech lahendustega Contid ja Nokianid peavad silmnähtavalt vähemate naelte ja mustriga samahästi (kui mitte paremini). Samas mürinat on vähem ja küllap vähem naelu kulutab ka vähem teid.
Halvad nad muidugi pole, Hankooki eelistaks iga kell Hiina toodetele. Pigem on see selline tubli keskklass, Kleberi, Barumi jne liigas.
Halvad nad muidugi pole, Hankooki eelistaks iga kell Hiina toodetele. Pigem on see selline tubli keskklass, Kleberi, Barumi jne liigas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Mul on iPiked ja ütleks, et vaiksemat rehvi pole mul olnud ning ka muud omadused on väga head. Seni sõidetud Nokian'i, Conti, Bridgestone ja muude kvaliteetrehvidega.Kapten Trumm kirjutas: ↑13 Dets, 2023 15:54 Mulle tundub I-Pike teemal, et seal on probleemi lahendatud esiisade meetodil, et rohkem mustrit ja rohkem naelu, küll siis peab. Umbes nagu Nokian tegi Hakkapelita 4-ga nii 15a tagasi. On kahel autol olnud, mina neid eriti headeks ei julge pidada - esiteks need vanakooli võtted tekitavad kõvasti müra ning vähemalt mitteteadusliku kõhutunde najal tundub, et rohkem high-tech lahendustega Contid ja Nokianid peavad silmnähtavalt vähemate naelte ja mustriga samahästi (kui mitte paremini). Samas mürinat on vähem ja küllap vähem naelu kulutab ka vähem teid.
Halvad nad muidugi pole, Hankooki eelistaks iga kell Hiina toodetele. Pigem on see selline tubli keskklass, Kleberi, Barumi jne liigas.
Nokiani kiitmisest ma suurt aru ei saa, sest eelmised suverehvid olid selle firma toodang ja ma olin ülipettunud. Müra suurem kui nendelsamadel iPike naastrehvidel, lisaks ei olnud ühtegi muud omadust, mis oleks selle suure müra kuidagi heastanud.
Re: Autotehnikateema
Teoreetikuna on ikka raske elada.Kapten Trumm kirjutas: ↑07 Dets, 2023 10:42Eks see ongi kõikide vanemate autode "püksirihmade" traagika, korralikud rehvid maksavad kõvasti. Mingil määral (kuivõrd esipidurite suurus võimaldab) on võimalik kasutada väiksemaid velgi ja seeläbi saada rehvi hinda alla (pluss second hand valik on palju suurem) pluss tavaliselt on "püksirihhmad" 1200 kg autole talveks liigse laiusega, näiteks lumepudrus kipub uisutama. 16 tolliga on valik juba tunduvalt parem kui 17-19 tolli ja 15 tolli muutuvad ka firma rehvid juba talutavaks, sest pakkumist on palju ja see kisub hinnad mõistlikuks - ning secondhandi on ka igale maitsele.mongol kirjutas: ↑06 Dets, 2023 22:13 Rehvimehed "armastavad" vahumehi..
Aga 160kW 1200kg tagaveoline sai uued naelad, kõige odavamad tutikad. Väga okei pidamine, kui gaasi ei anna. Aga samas on suvel heade suvekatega sama lugu, et okei pidamine, kui gaasi ei anna. Väga rahul selle ostuga, naeladki alles veel ja teel püsib eeskujulikult hoolimata ca 70-eurisest tükihinnast (esisild 18, tagasild 19 tolli püksirihmad).
1200 kg autole lumel ja jääl oleks maksimaalne ehk 195 laius (vt milliste juustulõikuritega WRC autod talverallil sõidavad). Ise ma olen talveks alati teised veljed ostnud ja plekid kindlasti, valuveljele on see talvesool puhas surm.
225 ja 255 laiuste kõige odavamate naastudega "püksirihmadega" on täiest okei sõita ja ka äkkpidurdada, võin kinnitada. Väiksemaid velgi ei kasuta, sest et pidurisadulad. Noh, kui ei tea, et see ka üks veljetingimusi.
Lumepudrus "uisutamine" on subjektiivne, sõidab, kui vaja, aga kui tuju, siis ka külg ees.
Hästi kerge tagaveoline 3,2-liitrine auto saab suurte madalate naeltega väga hästi hakkama, veojõukontrolli saab maha ka võtta, siis on lihtsalt parem. LSD on ikka üks hea asi küll.
Veidi viskab tagaotsa, kui vajutada, aga elektrooniliste kontrollidega teeb seda mõistuse piires, selleks see auto mõeldud ongi. Ilma digikontrollideta on ägedam, loogiline ju.
Teeb sedasama suvel korralike suverehvidega ka. Muide.
Jube vajalik kommentaar, millega ma lollile targutamisele vastama vaevusin.
Aa, isegi elektriline antitiib tuleb ise 100+ kiirustel miinuskraadidega lahti jätkuvalt. Nagu suvelgi.
professional retard
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist