Need töötavad ainult plusskraadide juures. Talvel kui neid kõige rohkem vaja oleks on nad suhteliselt mõttetud kui te just taksojuht vms ei ole, et auto koguaeg soe. Omal kogemus nende Motoneti omadega. Absodry ''made in Sweden''' vahetatava sisuga. Konstruktsioon on paras sitanikerdis. Kui teile oma auto sisu vähegi korda läheb tasub väga ettevaatlik olla. Kergesti läheb ümber ja see vedelik, mis koguneb on ilge läga. Mul läks õnneks ümber suvalise vana vaibakaltsu peale... tundus väga raskesti puhastatav ollus. Parem mitte mingi autotekstiili peal katsetada.muruniiduk kirjutas: ↑08 Veebr, 2024 17:42 Salongis oleva niiskuse vastu on motonetis autosuvilate riiulis ravi olemas.
https://www.motonet.ee/et/kategooria/50 ... usekogujad
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Paar pakki vanu ajalehti autosse teeb ka oma töö ära - need kah loomulikult ühekordse kasutatavusega.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autotehnikateema
Proovisin ka seda elemendiga niiskuskogujat autos. Ühel masinal mahtus istmete vahel panipaika aga põrandal hoida polnud mingit lootust. Vedeliku ja kraadide koha juba öeldud. Seega enne viimast külmalaine algust läkski ajaleht kummi mati peale, tõmbas nii saapa kui mati kuivaks. Täiesti öko lahendus ja pruugitud toote võib vanapaberi konteinerisse panna. Vahel tuleb seda vana jalgratast uuesti leiutada, et saada aru, mis on hea.
Kui on probleem, tõmba lõuga
Re: Autotehnikateema
Niiskuse vastu salongis, soovitavad auto kasutusjuhendid, sõita sisselülitatud kondiga, kevadel-sügisel. Nii külmade ilmadega kui praegu piisab ka lihtsalt, et salongiõhk soojaks läheb, AGA kliima ei tohi olla salongiõhu retsirgi peal! Antud välistemperatuuri(-20C) juures on 22 kraadini soojendatud õhk mingi 10% RH(kes koma k....da viitsib võib veeauru tabelitest täpse numbri järele vaadata. välisõhu RH, hetkel 63%) ja see kuivatab niiet ragin taga.
Re: Autotehnikateema

Re: Autotehnikateema
Üldiselt kont välistemperatuuril alla +5 kraadi tööle ei hakka, isegi kui vastav lambike põleb. Põhjuseks on võimalik aurusti külmuminewolfgang kirjutas: ↑09 Veebr, 2024 9:53 Niiskuse vastu salongis, soovitavad auto kasutusjuhendid, sõita sisselülitatud kondiga, kevadel-sügisel. Nii külmade ilmadega kui praegu piisab ka lihtsalt, et salongiõhk soojaks läheb, AGA kliima ei tohi olla salongiõhu retsirgi peal! Antud välistemperatuuri(-20C) juures on 22 kraadini soojendatud õhk mingi 10% RH(kes koma k....da viitsib võib veeauru tabelitest täpse numbri järele vaadata. välisõhu RH, hetkel 63%) ja see kuivatab niiet ragin taga.
Re: Autotehnikateema
Krt ja ma mõtlen et kas leidu õhu niksutit autosse. Iga päev paarsada kilti sõitmist ja niiskuse tase kõigub seal 10-20% vahel.
Aga isikliku autoga teen vahest nii et leian mingi põhjuse kuskile kaugemale sõita, nii umbes 100km. Viskan üleriided kõik taha istmele, jalamatid võtan ära, panen soenduse põhja ja üritan selle sauna ära kannatada. Nii saab suht hästi kuivaks.
Vahest jätan ka mootori käima ja soenduse maksimumi peale kui kellegile külla lähen kellel oma aed. Las tiksub paar tundi
Aga isikliku autoga teen vahest nii et leian mingi põhjuse kuskile kaugemale sõita, nii umbes 100km. Viskan üleriided kõik taha istmele, jalamatid võtan ära, panen soenduse põhja ja üritan selle sauna ära kannatada. Nii saab suht hästi kuivaks.
Vahest jätan ka mootori käima ja soenduse maksimumi peale kui kellegile külla lähen kellel oma aed. Las tiksub paar tundi
Re: Autotehnikateema
Mis selle liigniiskuse sümptom on? Hommikul aknad seest härmas? Too matid tuppa kuivama.
Re: Autotehnikateema
Kui kliima automaatika peal on siis vbl liigutab ennast sise ja välisõhu vahel et soling siikemini soojaks saada. Äkki proovida manuaalseadeid?
Endal välisõhk puhur 3/4 peal, suund klaas+jalad 50/50, mõhikord ka klaas 40/jalad 60. Temp pidevalt 21, sest automaatika koguaeg reguleerib. Külmalt on nagunii põhjas, et see 21 saavutada, alles lähedal hakkab segusiiber ennast liigutama ja reguleerima. See peaks olema kõigil autokliimadel nii.
Seest udu ja niiskusega probleeme ei ole. Va, siis kui peale trenni saunast autosse.
Endal välisõhk puhur 3/4 peal, suund klaas+jalad 50/50, mõhikord ka klaas 40/jalad 60. Temp pidevalt 21, sest automaatika koguaeg reguleerib. Külmalt on nagunii põhjas, et see 21 saavutada, alles lähedal hakkab segusiiber ennast liigutama ja reguleerima. See peaks olema kõigil autokliimadel nii.
Seest udu ja niiskusega probleeme ei ole. Va, siis kui peale trenni saunast autosse.
Re: Autotehnikateema
Lund ei tohi talvel salongi jalgadega vedada - see on põhiline niiskuse allikas. Tekkinud vee väljaviskamiseks sobivad hästi nn. kummist vahveljalamatid. Soovitus hoida kui võimalik kõik aknad ca. sent-poolteist avatuna paremaks tuulutamiseks.
Töötab kont ka talvel niiskuse eemaldajana, eriti hästi saab aru kui paned ilma kondita vendi esiklaasile puhuma ja udu kaob ära alles siis, kui kondi sisse lülitad.
Töötab kont ka talvel niiskuse eemaldajana, eriti hästi saab aru kui paned ilma kondita vendi esiklaasile puhuma ja udu kaob ära alles siis, kui kondi sisse lülitad.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Jalamattidest. Mitte need pehmest kummist "vahvelmatid", vaid kõvast, plastmassilaadsest kummist Rensi margipõhised matid. Piisavalt kõrgete servadega ja ja piisavalt kõvad, et saab koos veega autost välja tõsta ilma, et sellest pool matialusele vaibale valguks. Tehakse konkreetse margi tarbeks, istuvad paigas nagu valatud. Müüakse nt Automaailmas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kummimatilt talvel veeloigu eemaldamine on ülilihtne - tee lumepall ja aseta loiku. Lumi imab vee hetkega sisse.Kapten Trumm kirjutas: ↑12 Veebr, 2024 12:59 ...saab koos veega autost välja tõsta ilma, et sellest pool matialusele vaibale valguks...
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Vahvelmatt on selline, kus neid vett koguvaid ruute on oma paarsada tükki - kõigi kuivaks saamine eeldab vee välja raputamist. Kuna aga matt ise on vedel nagu lehma magu, siis enne uksest välja saamist jookseb pool sellest soolaveest põrandavaiba peale.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Vahvelmatile viskad lihtsalt sahmaka lahtist lund peale ja klopid õues puhtaks.Kapten Trumm kirjutas: ↑12 Veebr, 2024 13:31 Vahvelmatt on selline, kus neid vett koguvaid ruute on oma paarsada tükki - kõigi kuivaks saamine eeldab vee välja raputamist.

Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Semrush [Bot] ja 1 külaline