
Lihtsalt miinimumpaksuse lähedal tuleb ettevaatust omada - kettad kipuvad siis kergemini kõveraks minema ja mõnel autol võivad pidurisilindrite kolvid liiga kaugele välja tulla (kui klots ka kulunud), et jooksevad viltu ja pidurid jäävad peale.
Mis puudutab neid Tesla seiklusi Saksamaal, siis peale pidurite on teiseks teemaks ka veermik ja üldine korrasolek - kui autoga tehakse vaid "kaugdiagnostikat", siis läbipõlenud pirne või kolisevaid munakaid see ei märka. Ja rehvid on seal üldiselt ikka krõbedapoolsemate hindadega, suured mõõdud. Suur auto mass aga lõhub veermikku ja nõuab suuri pidureid, suured pidurid vormis püsimiseks vajavad ka pidurdust, mitte regeneratsiooni.
Paljud suisa probleemid, millega tuleb elama hakata, sest neid lahendada polegi võimalik. Paljud rohelised asjad kahjuks vähendavad auto kui toote vastupidavust.