Kui sinu hobi on MiG-23
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44016
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Omanik ostis need lennukid sõpradega kahasse esialgu enda jaoks, aga hiljem hakkas uksest ja aknast sõitasoovijaid tekkima. Selle vennaga oli telekas intervjuu hiljuti. Kui kommertsüritust teha, siis Buccaneer ja Lightning on selleks liiga kallid masinad pidada ja alla sadamise risk on ka suur.
Actionturismi on mõtet teha F-16B ja L-39-ga, mitte mingite muuseumieksponaatidega.
Actionturismi on mõtet teha F-16B ja L-39-ga, mitte mingite muuseumieksponaatidega.
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44016
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Viggen on ilma mootorita seal.
Viggeni mootor võeti rootslaste poolt maha ja viidi Rootsi tagasi, kuna mootorid on tehtud ameerikla litsensi järgi klausliga, et kolmandatesse riikidesse need ei satu.
Mirage mootor võeti maha juba Shveitsis, kuna selle mootori radiaotsioonifoon oli kõrgem kui Saksamaal transiidile lubatud.
MiG-id ja Su-24 on koos mootoritega.
Kabiini järgi tundub see Viggen olevat mingi moderniseeritud masin, LCD dislpleid kabiinis ja puha.
Poola lennukitel on kabiinist eemaldatud miskipärast instrumente, nagu radari tuubus, radarihoiatuse displei jne
Viggeni mootor võeti rootslaste poolt maha ja viidi Rootsi tagasi, kuna mootorid on tehtud ameerikla litsensi järgi klausliga, et kolmandatesse riikidesse need ei satu.
Mirage mootor võeti maha juba Shveitsis, kuna selle mootori radiaotsioonifoon oli kõrgem kui Saksamaal transiidile lubatud.
MiG-id ja Su-24 on koos mootoritega.
Kabiini järgi tundub see Viggen olevat mingi moderniseeritud masin, LCD dislpleid kabiinis ja puha.
Poola lennukitel on kabiinist eemaldatud miskipärast instrumente, nagu radari tuubus, radarihoiatuse displei jne
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44016
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Eks see nõuab paberimäärimist, aga on võimalik. Muide ülapidamiskulusid vähendatakse nii, et sertifitseeritakse lennuk väiksematele kiirustele. Kui Mach 1 ei ületa, siis on hooldusvahemikud pikemad. Samuti saab paljudest töödest loobuda, kui kärpida mittevajalikke (sõjalisi) seadmeid.
On kuulda olnud, et USA-s on projekt käimas, kus varsti peaks esimene eravalduses olev MiG-29 õhku tõusma. MiG-21-sid on seal rohkem kui üks. Ka on kuulda ühest Vietnami aegsest F-4C taastamisest.
Inglismaal ehitatakse lendamiseks sisuliselt romuhunnikust Gloster Meteor'i.
Niiet pole see lendamine midagi selline asi, mis nõuab NIIIIIIIIIIIIII palju raha, et Eesti riigil seda pole. Eraisikutele on jõukohane ju.
Üldiselt on erakätte minevad vanad sõjalennukid nii vanad, et nende elektroonika ei ole mingi sõjasaladus - pealegi on halva nähtavuse ja suure kiiruse puhul radar lausa eluküsimus.
On kuulda olnud, et USA-s on projekt käimas, kus varsti peaks esimene eravalduses olev MiG-29 õhku tõusma. MiG-21-sid on seal rohkem kui üks. Ka on kuulda ühest Vietnami aegsest F-4C taastamisest.
Inglismaal ehitatakse lendamiseks sisuliselt romuhunnikust Gloster Meteor'i.
Niiet pole see lendamine midagi selline asi, mis nõuab NIIIIIIIIIIIIII palju raha, et Eesti riigil seda pole. Eraisikutele on jõukohane ju.
Üldiselt on erakätte minevad vanad sõjalennukid nii vanad, et nende elektroonika ei ole mingi sõjasaladus - pealegi on halva nähtavuse ja suure kiiruse puhul radar lausa eluküsimus.
Kas see Hunter pole mitte vaata et MeP1011 või Go229 kaasaegne?Würger 190G kirjutas:Need lennukid ei ole 50 aastat vanad
Lightning on küll uuem asi, see läks ju pea 2M välja. See teineteise kohale pandud mootorid on omamoodi raju disain.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline