Tesla X-i registrimass on 3 tonni, ei usu et too allasõidutõke sellist taraani suudab kinni pidada. Tõenäoliselt on see mõeldud mõnevõrra väiksematel kiirustel toimima.
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Tänapäeval "iga korralik tootja" kasutab longlife pirne, mille põlemistemperatuur on madalam ja lambi enda eluiga pikem. Paraku on sellise lambi valgusjõud ka kehvem "kuumemate" omast.Madis Reivik kirjutas: ↑14 Juun, 2024 22:28 Lambipirni vandenõu on bullshit.
Miks ?
Hõõglambil on seda suurem valgusviljakus, mida kõrgem on niidi temperatuur. Ja vastavalt on ka eluiga lühem.
Seetõttu tuleb leida kompromiss.
Kompromiss, muuseas, tähendab seda et korralikum tootja kasutab natuke korralikumat volframi ja vastavalt natuke kõrgemat temperatuuri, mis tähendab paremat valgusviljakust.
Maailma pikima elueaga pirn pidi kusagil tuletõrjedepoos olema ja töötama 30% alapingega, nagu seasilm.
Mina olen selliseid pirne leidnud nii Honda kui Fiat laternatest, kui tuleb esimene pirnivahetus.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
ideaalsel juhul oli veoki kiirus 90km/h ja teslal 110km/h vahe seega 20km/h
toonitan seda siis ideaalsel juhul selle peaks see allasõidu tõke vastu võtma.
antud juhul läks midagi väga valesti kui asi nii hullult lõppes nagu piltidelt näha.
olen kohanud ka poolhaagiseid kus seda tõket pole või on üles tõstetud kui segav faktor jah seda siis enamasti "vannidel"
aga ka haagiseid milledel tuled ei põle.
veepilves pole sellist lamedat haagist muidugi ka lihtne märgata. ja kui lisada kehvad tuled või mitte põlevad tuled siis....
samas ikkagi kiiruste vahe pidi olema suurem kui ideaalne 20km/h
lisaks võib põhjus olla nii tesla tehnilises rikkes kui juhi terviserikkes - oletada võib mida iganes.
igaljuhul kahju, et asi nii lõppes.
toonitan seda siis ideaalsel juhul selle peaks see allasõidu tõke vastu võtma.
antud juhul läks midagi väga valesti kui asi nii hullult lõppes nagu piltidelt näha.
olen kohanud ka poolhaagiseid kus seda tõket pole või on üles tõstetud kui segav faktor jah seda siis enamasti "vannidel"
aga ka haagiseid milledel tuled ei põle.
veepilves pole sellist lamedat haagist muidugi ka lihtne märgata. ja kui lisada kehvad tuled või mitte põlevad tuled siis....
samas ikkagi kiiruste vahe pidi olema suurem kui ideaalne 20km/h
lisaks võib põhjus olla nii tesla tehnilises rikkes kui juhi terviserikkes - oletada võib mida iganes.
igaljuhul kahju, et asi nii lõppes.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Elektriautodel on lääneriikides massilis probleeme ülevaatusel piduritega. Võibolla ka meil - vastavaid kokkuvõtteid erinevalt Saksamaast meil ei tehta.
Kui tegemist on juba mõne aasta vanuse autoga, mil rooste põhja all usinalt tegutsemas, siis 24 kuuline hooldusvälp tähendab pidurite puhul, et piduriklotsid on suportite või liugurite külge juba kinni roostetanud.
Allasõidutõkked - mul akna all seisab üks 2015a veoauto ja seal on need tõkked tehtud alumiiniumist nelikantorust, umbes 25x50 mm. Selline konstrui kinlasti ei peata 20 kmh sissesõitu.
Kui tegemist on juba mõne aasta vanuse autoga, mil rooste põhja all usinalt tegutsemas, siis 24 kuuline hooldusvälp tähendab pidurite puhul, et piduriklotsid on suportite või liugurite külge juba kinni roostetanud.
Allasõidutõkked - mul akna all seisab üks 2015a veoauto ja seal on need tõkked tehtud alumiiniumist nelikantorust, umbes 25x50 mm. Selline konstrui kinlasti ei peata 20 kmh sissesõitu.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Esmaregistreerimine eelmise aasta märtsis, nii et pidurid võiks veel toimida küll.
Re: Autotehnikateema
Pakun, et tesla kiirus oli 200 km/h ligi.
Elektriautode fb grupis räägitakse, et kui pedaal põhjas, siis ei tööta ükski hädaabi.
Mujalt kõlakad, rõhutan, kõlakad, et paar päeva varem sama auto kusagil liikluses ohtlikke manöövreid tegi.
Aastaid tagasi sõitis keegi narkojoobes samuti ühele palgiautole tagant sisse. Ju oli nii deliiriumis, et nägi end rallirajal ja tee puhas.
Elektriautode fb grupis räägitakse, et kui pedaal põhjas, siis ei tööta ükski hädaabi.
Mujalt kõlakad, rõhutan, kõlakad, et paar päeva varem sama auto kusagil liikluses ohtlikke manöövreid tegi.
Aastaid tagasi sõitis keegi narkojoobes samuti ühele palgiautole tagant sisse. Ju oli nii deliiriumis, et nägi end rallirajal ja tee puhas.
Re: Autotehnikateema
Mulle hakkas silma see tohutu päästjate ja politseinike hulk sündmuskohal. Kas selline parv üksteise töötegemist ei sega?
Re: Autotehnikateema
Kui inimene on näit. autos kinni ja tema väljasaamise/-lõikamise minutitest sõltub ta elu siis pole päästjaid kunagi vähe. Ilmselgelt ei sega, tegemist peaks olema professionaalidega.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autotehnikateema
Selle video järgi hakkavad teel vedelevad esimesed jupid pihta ca 400m enne seda kohta, kus veokas-treiler lõpuks seisma on jäänud...
.
.
Re: Autotehnikateema
Külg külje kõrval, troppis koos?
Re: Autotehnikateema
Tjah - kiire esialgne pilk ütleb, et mingit allasõidutõket sel veokal polnudki (või deformeerus see täiega).Fucs kirjutas: ↑18 Juun, 2024 12:24 Selle video järgi hakkavad teel vedelevad esimesed jupid pihta ca 400m enne seda kohta, kus veokas-treiler lõpuks seisma on jäänud...
.Tallinn-Tartu-Luhamma 16km.png
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autotehnikateema
Kuivõrd see haake allasõidutõke ülepea otse sisserammimist on mõeldud kinni püüdma? Rohkem ikka selleks, et keegi sõidu pealt sulle tähelepanematusest küljelt või tagant alla ei "ujuks". Samaväärne teeserva freesimisega- ehmatab su tee peal taas adekvaatseks, aga tõsist tegijat ei takista, kui soov ikka siiras on.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autotehnikateema
Pilt kus masinad veel koos olid.
Aga suure tõenäosusega lõppevad kõik kihutamised, kui tehakse kohustuslikuks kiirusepiirajad autodele, nagu see toimub juba liisingautodel mitmetes riikides ja müüdavate tõuksidega.
Ehk ühtpidi reklaam auto tootjale masina kiiruse võimetest ja teistpidi näide sama suto nõrgast turvavarustusest.Aga suure tõenäosusega lõppevad kõik kihutamised, kui tehakse kohustuslikuks kiirusepiirajad autodele, nagu see toimub juba liisingautodel mitmetes riikides ja müüdavate tõuksidega.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Üks Tesla vasakpoolne esiratas (ja tundub et ka vasak esiamort.. või on see mootor? ja õõtshoob/roolivarda ots?) on katkendjoone elementide järgi arvutades ca 185m-190m enne lõpp-peatust teel vedelemas, enne seda veel kojamehe hoob?, "poripõll"/alumine iluvõre ja vist ka üks "logar" vms... Teine (parempoolne) esiratas jõudis koos Teslaga treileri alla...
3 esimest fotod Postimehe omad
. . . .



3 esimest fotod Postimehe omad
. . . .



Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline