Linnavalitsuses möllab kas marutõbi või rohesõdalased. Või on laadimisjaaamade jaoks vajalikud miljonid leitud?
Nii nagu sõda algab logistikast algavad ka sellised projektid vajaliku energiataristu olemasolust. Vana korra ajal olid samasugused plaanid, võeti pakkumisi ja see kõik jäi laadimisvõimsuse taha pidama. Ehk umbes sellise valemiga et miljoni eest võib sellised bussid-trollid hommepäev osta kuid alajaamade ja uute ülekandeliinide jaoks on lisaks veel 10 miljonit vaja.
Tartu ainuke elektribuss läks samal põhjusel hingusele
https://accelerista.com/buss/tartu-elektribuss/
Ja Eesti riik on mitmedki tehased või muidu energiamahukad ettevõtted kaotanud sellepärast et 2000 KW mingisse kindlasse punkti ei ole ega tule.
Muide, trollide ja trammide kontaktliinid ei ole mitte vasetatud terasest vaid puhtast vasesulamist sest nende kaudu kantakse päris suurt võimsust üle. Kunagi kui Tallinnas liine maha võeti ja vanarauaks viidi puutusin ise samuti teemaga kokku.
Vasetatud terast olen ma kohanud ainult vanadel telefoni-õhuliinidel kus võimsus on väike aga traat peaks tugev olema.
Kui trolliliini kulumisest räägitakse siis ilmselt sellest et uuena on ta iseloomuliku T-profiiliga. Aja jooksul kulub pigem I-profiiliks. Ja et ta vasest on siis asendamine on ürgkallis. Vasetatud teras seejuures ei maksaks eriti midagi aga ega selle kaudu ilma suurte kadudeta midagi üle ka ei saa kanda.