Ikka on teemas - ilma sanktsioonideta venelane nii padu-hiina rämpsu ei ostaks - parema meelega ostaks ta "võidetud" fashistide toodangut nagu MB või BMW jne, aga sanktsioonid sunnivad seda hiina jama ostma_dumbuser_ kirjutas: ↑25 Juun, 2024 23:15Läheb juba teemast ära aga see pole ainult orkide või hiinlaste teema. https://www.youtube.com/watch?v=dJYTo6U9jLQ
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
https://www.reuters.com/world/europe/eu ... 024-06-25/
Kui lääne pangad lahkuvad siis kannatavad nii Vene kui Lääne firmad.
Vist midagi pitsitab kusagil.
Kui lääne pangad lahkuvad siis kannatavad nii Vene kui Lääne firmad.
Vist midagi pitsitab kusagil.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Loodetavasti EL tegutseb kärmelt ja kehtestab Hiina autodele täiendava tollimaksu 21%-38,1% Hiina dotatsioonide tõttu.
Muu nende rämps kah suuremate maksude alla. Protektsionism pole suurem asi, aga Hiinale jms on see igati kohane.
Stoltenberg ju ütles, et Hiina toetus Vene sõjale läheb kalliks maksma.
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12030 ... tollimaksu
Muu nende rämps kah suuremate maksude alla. Protektsionism pole suurem asi, aga Hiinale jms on see igati kohane.
Stoltenberg ju ütles, et Hiina toetus Vene sõjale läheb kalliks maksma.
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12030 ... tollimaksu
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Palun tungivalt teema juurde tagasi.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Mul meeles et vene numbrimärgiga ei tohiks enam vist liigelda meil ?
Täna jäi üks jalgu Tallinnas Iru elekteijaama juures.
On see nüüd sanktsioneeritud või mitte ? Teab siis kas järgmine kord teatada kuskile.
Täna jäi üks jalgu Tallinnas Iru elekteijaama juures.
On see nüüd sanktsioneeritud või mitte ? Teab siis kas järgmine kord teatada kuskile.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Väike rongiõnnetus reisirongiga orkistanis.
Tegu siis Komi vabariigis(Uuralite põhjaosas) toimunud õnnetusega
https://x.com/nexta_tv/status/1806016705556095139A Vorkuta-Novorossiysk passenger train derailed in Russia
Nine out of 14 cars of the train derailed. Medics are treating the injured passengers on the spot - they have bruises and cuts. The number of injured is 70 people. At least 5 of them may be in serious condition.
In total there were 232 passengers in it.
Tegu siis Komi vabariigis(Uuralite põhjaosas) toimunud õnnetusega
https://x.com/LXSummer1/status/1806016644138889399Komi, Russia![]()
Shit's derailed YO!
Today the Vorkuta-Novorossiysk passenger train derailed in Komi. 9 train cars overturned on the Inta-1 section. About 70 people were injured, law enforcement agencies reported. The preliminary cause of the emergency is the erosion of the railway embankment, the railway tracks sagged over the resulting void. Emergency Situations Ministry employees are evacuating the remaining train passengers in the carriages. There were a total of 232 passengers on board. Some doctors and rescuers cannot get to the crash site due to off-road conditions. Investigators opened a criminal case under Part 1 of Article 263 of the Criminal Code of the Russian Federation - “Violation of traffic safety rules and operation of railway transport.”
Viimati muutis ruger, 26 Juun, 2024 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ma arvan, et hiina toodangut ei tasu võrrelda sellega mida nad terroristlikku venemaale tarnivad ja vabasse EL-u. Ma pakun, et siia toodava kraami jaoks on üsna karmid euronõuded vaja täita aga venemaa, kes on end pool isolatsiooni suunas mänginud neid saab täie rauaga peedistada. Ma ei oleks sugugi üllatanud, kui mõni Eesti venelane ostaks venemaalt tutika hiinlaste masina ja siis Eestis selguks, et tehilises ülevaatusest pole sellega võimalik läbi saada, sest vene turule mõeldul on hulgi igasugu asja paigaldamata jäetud, sest nii on kasum ju suurem.
Selleks, et võrrelda neid oleks ilmselt vaja koguda andmeid, et kuidas on õnnetuste arv ja hoolduse vajadus väidetavalt sama tootja mudeli puhul EL-s ja venemaal.
Selleks, et võrrelda neid oleks ilmselt vaja koguda andmeid, et kuidas on õnnetuste arv ja hoolduse vajadus väidetavalt sama tootja mudeli puhul EL-s ja venemaal.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Hiina autodega seotud muredest.
https://www.vedomosti.ru/auto/articles/ ... vtomobilei
Pakhomovi sõnul ei pea Hiinas autotootjad pakkuma autohooldustele varuosade katalooge ja remondijuhiseid. Euroopa Liidus (EL) kehtib karm reegel, mille kohaselt peavad autotootjad varustama oma tooteid kogu sõiduki kasutusea jooksul varuosadega ning autoomanikele ja sõltumatute teenindustega remondiks tehnilist dokumentatsiooni, märgib ta.
Kõige keerulisem on Selezneva sõnul vajalike osade tarnimise ajastus. Kuna tellimuse lõplik maksumus varieerub olenevalt kohaletoimetamise ajast, tekitab see täiendavaid raskusi vastastikusel arveldamisel Hiina vastaspooltega, selgitab ta.
https://www.vedomosti.ru/auto/articles/ ... vtomobilei
Pakhomovi sõnul ei pea Hiinas autotootjad pakkuma autohooldustele varuosade katalooge ja remondijuhiseid. Euroopa Liidus (EL) kehtib karm reegel, mille kohaselt peavad autotootjad varustama oma tooteid kogu sõiduki kasutusea jooksul varuosadega ning autoomanikele ja sõltumatute teenindustega remondiks tehnilist dokumentatsiooni, märgib ta.
Kõige keerulisem on Selezneva sõnul vajalike osade tarnimise ajastus. Kuna tellimuse lõplik maksumus varieerub olenevalt kohaletoimetamise ajast, tekitab see täiendavaid raskusi vastastikusel arveldamisel Hiina vastaspooltega, selgitab ta.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
orkide keskpank tunnistab, et riigi majandust on ekspordi ja impordi puudumisel ootamas ees häving.
https://x.com/finanzru/status/1806019400518312299The Central Bank announced the threat of death to the Russian economy due to sanctions
“If there are no normal payments for our export- and import-dependent country, that’s just all, it’s ruin...”
https://www.moscowtimes.ru/2024/06/26/v ... ii-a135115A new wave of Western sanctions with a massive blocking of bank payments, including through countries considered “friendly,” could lead to the “death” of the Russian economy. First Deputy Chairman of the Bank of Russia Vladimir Chistyukhin stated this on Wednesday at a session of the St. Petersburg International Legal Forum.
According to him, problems with payments “need to be resolved as quickly as possible” and not even disdain exotic or outdated mechanisms. “What seemed to us yesterday, unpopular - there, I don’t know, swaps, some clearing systems, the use of crypto - everything needs to be tested, everything needs to be tried,” Chistyukhin urged.
“Because [if] there are no normal payments for products related to foreign economic activity, for our export- and import-dependent country, that’s simply all, it’s death,” he added (quotes from RBC).
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Eks vene toodab ise ka prahti, mis tunduvad toodetena. Lõikekettad Luga olid meie poodides ka populaarsed. Nii odav! Suu ja silmad tolmu täis ja käsi väsib ketaste vahetusest.Ja see oli headel aegadel, võrk ja muu mis sinna käib oli vast veel läänest? Mis praegu? Ja nende majandus peab selliste kakadega õitsema hakkama?
- paadikapten
- Liige
- Postitusi: 462
- Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Meenub üks video "autoõlide lao" tööst. Mingi suvaline, lagunev kuur, mida ilmselt kütta ei saa. Nurgas on tonnine mahuti. Sealt villitakse mingi vedelik kankudesse ja kankudele kleebitakse igasuguseid tuntud õlimarkide silte. Sildid on erinevad, õli on üks.
Vaatame siis, mis siin toimub...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Venemaa suurim eralennufirma S7 Airlines, kavatseb oma Airbus A320neo lennukipargi sulgeda.
Põhjuseks: USA firma Pratt & Whitney mootoritega lennukid, mille remont ja hooldamine on Venemaa-vastaste sanktsioonide tõttu muutunud võimatuks...
https://www.moscowtimes.ru/2024/07/01/v ... ii-a135530
Põhjuseks: USA firma Pratt & Whitney mootoritega lennukid, mille remont ja hooldamine on Venemaa-vastaste sanktsioonide tõttu muutunud võimatuks...
https://www.moscowtimes.ru/2024/07/01/v ... ii-a135530
-
- Liige
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Vaadake tänast Sky News-i,seal jookseb eriraport Vene vedeldatud gaasist ning selle vedajatest Euroopasse.Tegevad on asiselt seal ka britid vedeldatud gaasi vedamisega,omades kahte Euroopa suurimat laeva selle veoks.Laevade liikumine on hästi dokumenteeritud,soovitan soojalt vaadata.
Nii,et on ju võimalik asi korralikult sanktsioneerida ja veod keelata,kui oleks tahet.
Nii,et on ju võimalik asi korralikult sanktsioneerida ja veod keelata,kui oleks tahet.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Mida sa nüüd ütled? Et britid veavad vene veeldatud gaasi ning seega on "asi korralikult sankltsioneeritud" või mida? Ei lugenud sinu infost ka erilist sarkasmi välja (mis on muidugi minu probleemkaugeltuuriv kirjutas: ↑02 Juul, 2024 11:17 Vaadake tänast Sky News-i,seal jookseb eriraport Vene vedeldatud gaasist ning selle vedajatest Euroopasse....
Nii,et on ju võimalik asi korralikult sanktsioneerida ja veod keelata,kui oleks tahet.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Tundub väga usutav. Ka Euroopa lennufirmad vaevlevad probleemsete PW1000 seeria mootorite küüsis mida vahetatakse tiiva all nagu leiba. Naabrite AirBaltic teiste hulgas. Euroopa firmadele on aga vahetusmootorid, juhendid ja modifitseeritud varuosad garantiikorras tagatud ja probleem seisneb vaid tiiva alla kruvimise ajas, mil lennuk ei lenda. Huvitav, kuidas nad seal venemaal veel üldse nendega lendavad arvestades, et üle aasta see mootor vastu ei pea.Miki kirjutas: ↑02 Juul, 2024 8:09 Venemaa suurim eralennufirma S7 Airlines, kavatseb oma Airbus A320neo lennukipargi sulgeda.
Põhjuseks: USA firma Pratt & Whitney mootoritega lennukid, mille remont ja hooldamine on Venemaa-vastaste sanktsioonide tõttu muutunud võimatuks...
https://www.moscowtimes.ru/2024/07/01/v ... ii-a135530
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist