Uues twiidis väidetav salajane salvestis kus miski Vene Raudtee Asedirektor alamatele räägib, et tuleb elu eest tööd rügada, muidu tuleb täielik kollaps...
Üle aasta on juba pasundatud rongi ratta laagritest. Mina olen aru saanud, et kõik pidavat lääne laagrite peal olema ja, et nende import on sanktsioonidega täiesti kinni keeratud, Hiina laager väidetavalt ei pidavat kestma, järjest enam pidi vaguneid selle tõttu seisma jääma. Seisma nüüd vaevalt kõik korraga jääb aga võimalik, et saabumas on mingi kriitiline punkt kus pole enam piisavalt kasutatavaid vaguned, kaup hakkab laoplatsidele kuhjuma ja kogu logistika jookseb umbe...
RandomGuy kirjutas: ↑06 Aug, 2024 8:26
Uues twiidis väidetav salajane salvestis kus miski Vene Raudtee Asedirektor alamatele räägib, et tuleb elu eest tööd rügada, muidu tuleb täielik kollaps...
Sushko kahjuks suht kahtlane sentsiatsioonihimluine allikas. tegelik uudis paar päeva vana ja Andrew Perpetua teeb vähe parema kokkuvõtte:
Näen, et inimesed leidsid lõpuks selle Venemaa raudtee-artikli.
Lugesin seda mitu päeva tagasi, võin selle kokku võtta järgnevalt:
Putin kirjutas alla seadusele, millega kaotati Venemaa raudteeministeerium ning anti raudtee transpordiministeeriumi alluvusse
Transpordiministeerium jagas raudtee tulusad osad mitme ameti vahel ning kahjumlikud osad jäeti tähelepanuta ning neid ignoreeritakse siiani
Ametid jagasid oma rollid üsna juhuslikult ja teevad vaevu koostööd
Töötajate palgatõusu ei võimaldatud, isegi hullumeelse inflatsiooni tingimustes
Töötajad lahkuvad massiliselt kõigi ülaltoodud põhjustel
Antud lõik kirjutati põhiliselt vihast, et rongid ei valmista enam ise süüa vaid serveerivad nüüd mikrolaineahjus valmistatud kraami. See oli ilmselt põhiline asi, mis teda häiris.
Töötajad lahkuvad sektorist lootes, et pääsevad välja enne, kui “fekaal ventikasse lendab” ja Putin paanikasse satub.
Just põhjustel usub ta, et Venemaa raudtee “kokku kukub”.
Sellel ei ole midagi pistmist kuullaagritega.
Ehk ei midagi uut päikese all. Asutuse tükeldamine, ahnus korruptsioon ja olematu juhtimine tingib selle et inimesed lahkuvad massiliselt.
Jama loodetavasti tuleb aga kahjuks siiski kõrvaldatav. Hoopis teine asi kui rauteed ähvardaks kokku kukkumine mingil materjaalsel põhjusel.
Vatid kaebavad, et ebakvaliteetsete kuullaagrite tõttu on maa peale jäänud 5 transporti Il-76MD-90A (topwar kirjutab). Vead tulid välja ekspluatatsiooni käigus.
Kuullaagrite päritolu ei õnnestuvat kindlaks teha (saatedokumendid võltsitud).
Saatan näitab ennast pisiasjades. Esmalt suri exämm, kohe tema järgi ta uus mees. Poeg siis Venemaalt. Nautinud oma ingeri - poola päritolu ja seadnud sisse metsa ja aiatehnika äri. Aga Soome kinni ja enne äraminekut ostis seljakoti täie pisividinaid Husqvarna ja Stihl brändist. Paljukest sa üle Narva silla käe otsas ikka viid.Kujuta ettegi, kui palju sellist tehnikat seisab pisividina taga?
Minu sugulastel on rekka firma ,4 Volvo veokat ,juppe pidi saama aga hind pidi kuirves olema.Juhtub mootor katki
minema pidi olema mõttetu remontida,hiinlased pidid olema saatanast ja nendest räägitakse väga ropusti.
Hiinlastesse suhtuvad nagu fašistidesse ,hiinlased pidid
vasjasi pügama nagu lambaid ,võtavad raha aga siis saadavad nahhui.
RandomGuy kirjutas: ↑06 Aug, 2024 8:26
Üle aasta on juba pasundatud rongi ratta laagritest. Mina olen aru saanud, et kõik pidavat lääne laagrite peal olema ja, et nende import on sanktsioonidega täiesti kinni keeratud, Hiina laager väidetavalt ei pidavat kestma, järjest enam pidi vaguneid selle tõttu seisma jääma. Seisma nüüd vaevalt kõik korraga jääb aga võimalik, et saabumas on mingi kriitiline punkt kus pole enam piisavalt kasutatavaid vaguned, kaup hakkab laoplatsidele kuhjuma ja kogu logistika jookseb umbe...
Nägin Austraalia dokis seda rongiratta laagri vahetust. See pole nii lihtne. Esiteks tuleb vagun üles tõsta, üsna rasked on. Teiseks telje laagri välja võtmine nõuab eriseadmeid - külmutatakse ja pressitakse jne. Seega on väga oluline, et oleksid kvaliteetsed laagrid, muidu muudkui vahetad neid...
Kanadas oli kena video kuidas rattalaagri põlemisest (laager katki) lõppes kahe kaubarongi kokkupõrkega. Lennukitega juba juhtub, küll ka rongidega.
Huvitav - kas hiinlased toodavad Venemaale spetsiaalselt erilisi kuullaagreid (arvatavasti siis odavamad, teine - keemiline koostis, mõõdud jne) - kui omatarbimiseks Hiinas ja arvatavasti ekspordiks ka teistesse maadesse? Aga kui ei tooda - siis tegelikult need hiina kuullaagrid ju Hiinas, kus iganes (eksport ka mujale) ajavad ju asjad ära (pole kuulnud, et Hiina raudteeveod oleks metsikus hädas kodumaise kehva kuullaagrite kvaliteedi tõttu). Nojah - samas võib ju oletada, et Venemaa kliimaolud (samas Hiinaski äärmuslikke tingimusi) ning venelaste enda rongijubinate metall on ülihalva kvaliteediga - ja seetõttu vaja eriti kõrge (lääne) kvaliteediga kuullaagreid?
Hiina kuullaagritel on lihtne äri - miks müüa kallilt head laagrit kui saab sama hinnaga müüa odavat hiina laagrit.
Hiinlased ostavad mingi lääne rongivaguni, teeevad juppideks ja samadee mõõtmetega toodavad kõiki juppe järgi. Kuullaagri metall asendataksee suvalise odava kodumaise metalliga. Välja näeb laager identne, hind lääne analoogiga võrreldes kordades odavam.. Rongi alla peab see laager keskmiselt või alla keskmise vastu, kuid tavakasutuses klassikaliselt garantiiaja (vähemalt 2 aastat)
seega saab kasutada.
Sealsamas videos - Läänes kasutatakse termokaameraid vigaste laagrite avastamiseks. Saab ka ilma, hädaga võib isegi käega katsuda. Küsimus on kas üldse keegi viitsib. Tegu on ju igava tööga ja palka selle eest ei maksta. Lihtsam on ju kontrollimata jätta.
Aeg ajalt korralises kontrollis on teine asi. Arvatavasti esimesed vagunid värskete laagritega sinna sattusid ja avastati massilist kulumist.
võhik kirjutas: ↑07 Aug, 2024 7:39
Huvitav - kas hiinlased toodavad Venemaale spetsiaalselt erilisi kuullaagreid (arvatavasti siis odavamad, teine - keemiline koostis, mõõdud jne) - kui omatarbimiseks Hiinas ja arvatavasti ekspordiks ka teistesse maadesse? Aga kui ei tooda - siis tegelikult need hiina kuullaagrid ju Hiinas, kus iganes (eksport ka mujale) ajavad ju asjad ära (pole kuulnud, et Hiina raudteeveod oleks metsikus hädas kodumaise kehva kuullaagrite kvaliteedi tõttu). Nojah - samas võib ju oletada, et Venemaa kliimaolud (samas Hiinaski äärmuslikke tingimusi) ning venelaste enda rongijubinate metall on ülihalva kvaliteediga - ja seetõttu vaja eriti kõrge (lääne) kvaliteediga kuullaagreid?
Niipalju, kui mina kuulnud olen, siis tööstuses on katsetatud kuullaagreid ja jõutud järeldusele, et isegi hiinlaste parimad kuullaagrid on liiga kehvad, et teiste riikide kallim ja kvaliteetsem on tööstuses kasulikum, sest seisaku hind on kallim, kui kuullaagrite hinnavahe.
Aastaid tagasi, kui minu kadunud tädi koos oma mehega SKF-s töötasid (tädi oli kvaliteedikontrollis), siis rääkisid, et see on VÄGA keeruline protsess.
Näiteks mingit laagritüüpi nad isegi ei üritanud tootma hakata, sest seda tegi üks Jaapani ettevõte sellise kvaliteediga, et võistelda ei olnud mõtet. See olevat olnud antud jaapanlaste põhitoodang.
OT lõpp.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Seda võiks ehk ka sanktsioonide alla liigitada, kuna haakub teemaga sanktsioonide rikkumises.
Lühidalt: jutt käib naturalisatsiooni käigus Eesti kodakondsuse omandanud Svetlana Burceva'st, kes Kremli propagandat levitas ja tootis ajakirjaniku ning kirjanikuna erinevate pseudonüümide alt.
võhik kirjutas: ↑07 Aug, 2024 7:39
Huvitav - kas hiinlased toodavad Venemaale spetsiaalselt erilisi kuullaagreid (arvatavasti siis odavamad, teine - keemiline koostis, mõõdud jne) - kui omatarbimiseks Hiinas ja arvatavasti ekspordiks ka teistesse maadesse? Aga kui ei tooda - siis tegelikult need hiina kuullaagrid ju Hiinas, kus iganes (eksport ka mujale) ajavad ju asjad ära (pole kuulnud, et Hiina raudteeveod oleks metsikus hädas kodumaise kehva kuullaagrite kvaliteedi tõttu). Nojah - samas võib ju oletada, et Venemaa kliimaolud (samas Hiinaski äärmuslikke tingimusi) ning venelaste enda rongijubinate metall on ülihalva kvaliteediga - ja seetõttu vaja eriti kõrge (lääne) kvaliteediga kuullaagreid?
Niipalju, kui mina kuulnud olen, siis tööstuses on katsetatud kuullaagreid ja jõutud järeldusele, et isegi hiinlaste parimad kuullaagrid on liiga kehvad, et teiste riikide kallim ja kvaliteetsem on tööstuses kasulikum, sest seisaku hind on kallim, kui kuullaagrite hinnavahe.
Igal riigil või piirkonnal on oma kuullaagrite terase standard. Sõltuvalt ettevõtte asukohast ja selle laagrite valmistamisest on teras kodeeritud järgmiselt:
Teoreetiliselt on kõik terase klassid võrreldavad, kuid kroomterase standardne keemiline koostis varieerub olenevalt riigist, kus seda toodetakse. Kuigi see sarnaneb kõigi standarditega, peetakse GCr15 üldiselt erinevaks terase klassiks. Arvatakse, et Hiina teras ei ole nii puhas kui teised standardid...