Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Kõik käimasolevast sõjast
Vasta
RandomGuy
Liige
Postitusi: 251
Liitunud: 12 Aug, 2021 14:09
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas RandomGuy »

Uues twiidis väidetav salajane salvestis kus miski Vene Raudtee Asedirektor alamatele räägib, et tuleb elu eest tööd rügada, muidu tuleb täielik kollaps...

https://x.com/igorsushko/status/1820669908512022620

Üle aasta on juba pasundatud rongi ratta laagritest. Mina olen aru saanud, et kõik pidavat lääne laagrite peal olema ja, et nende import on sanktsioonidega täiesti kinni keeratud, Hiina laager väidetavalt ei pidavat kestma, järjest enam pidi vaguneid selle tõttu seisma jääma. Seisma nüüd vaevalt kõik korraga jääb aga võimalik, et saabumas on mingi kriitiline punkt kus pole enam piisavalt kasutatavaid vaguned, kaup hakkab laoplatsidele kuhjuma ja kogu logistika jookseb umbe... :dont_know:
Kasutaja avatar
Gideonic
Liige
Postitusi: 5589
Liitunud: 14 Aug, 2008 14:19
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Gideonic »

RandomGuy kirjutas: 06 Aug, 2024 8:26 Uues twiidis väidetav salajane salvestis kus miski Vene Raudtee Asedirektor alamatele räägib, et tuleb elu eest tööd rügada, muidu tuleb täielik kollaps...
Sushko kahjuks suht kahtlane sentsiatsioonihimluine allikas. tegelik uudis paar päeva vana ja Andrew Perpetua teeb vähe parema kokkuvõtte:

https://x.com/AndrewPerpetua/status/1820629865386721596

panen siia ka kohandatud masintõlke
Näen, et inimesed leidsid lõpuks selle Venemaa raudtee-artikli.

Lugesin seda mitu päeva tagasi, võin selle kokku võtta järgnevalt:
  • Putin kirjutas alla seadusele, millega kaotati Venemaa raudteeministeerium ning anti raudtee transpordiministeeriumi alluvusse
  • Transpordiministeerium jagas raudtee tulusad osad mitme ameti vahel ning kahjumlikud osad jäeti tähelepanuta ning neid ignoreeritakse siiani
  • Ametid jagasid oma rollid üsna juhuslikult ja teevad vaevu koostööd
  • Töötajate palgatõusu ei võimaldatud, isegi hullumeelse inflatsiooni tingimustes
  • Töötajad lahkuvad massiliselt kõigi ülaltoodud põhjustel
  • Antud lõik kirjutati põhiliselt vihast, et rongid ei valmista enam ise süüa vaid serveerivad nüüd mikrolaineahjus valmistatud kraami. See oli ilmselt põhiline asi, mis teda häiris.
  • Töötajad lahkuvad sektorist lootes, et pääsevad välja enne, kui “fekaal ventikasse lendab” ja Putin paanikasse satub.
Just põhjustel usub ta, et Venemaa raudtee “kokku kukub”.

Sellel ei ole midagi pistmist kuullaagritega.
Ehk ei midagi uut päikese all. Asutuse tükeldamine, ahnus korruptsioon ja olematu juhtimine tingib selle et inimesed lahkuvad massiliselt.

Jama loodetavasti tuleb aga kahjuks siiski kõrvaldatav. Hoopis teine asi kui rauteed ähvardaks kokku kukkumine mingil materjaalsel põhjusel.
nukkel
Liige
Postitusi: 1647
Liitunud: 30 Aug, 2014 15:03
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas nukkel »

https://www.reuters.com/business/energy ... 024-08-05/
Ehk sobib siia. Gaasi ja nafta hind langeb. Huvitaval kombel tavainimese arved mitte.
vilhelm
Liige
Postitusi: 487
Liitunud: 16 Jaan, 2020 9:25
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas vilhelm »

Vatid kaebavad, et ebakvaliteetsete kuullaagrite tõttu on maa peale jäänud 5 transporti Il-76MD-90A (topwar kirjutab). Vead tulid välja ekspluatatsiooni käigus.

Kuullaagrite päritolu ei õnnestuvat kindlaks teha (saatedokumendid võltsitud).
Rebane11
Liige
Postitusi: 2027
Liitunud: 10 Mär, 2021 20:15
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Rebane11 »

Saatan näitab ennast pisiasjades. Esmalt suri exämm, kohe tema järgi ta uus mees. Poeg siis Venemaalt. Nautinud oma ingeri - poola päritolu ja seadnud sisse metsa ja aiatehnika äri. Aga Soome kinni ja enne äraminekut ostis seljakoti täie pisividinaid Husqvarna ja Stihl brändist. Paljukest sa üle Narva silla käe otsas ikka viid.Kujuta ettegi, kui palju sellist tehnikat seisab pisividina taga?
Urams
Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 24 Okt, 2020 17:59
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Urams »

Minu sugulastel on rekka firma ,4 Volvo veokat ,juppe pidi saama aga hind pidi kuirves olema.Juhtub mootor katki
minema pidi olema mõttetu remontida,hiinlased pidid olema saatanast ja nendest räägitakse väga ropusti.
Hiinlastesse suhtuvad nagu fašistidesse ,hiinlased pidid
vasjasi pügama nagu lambaid ,võtavad raha aga siis saadavad nahhui.
kalvis
Liige
Postitusi: 1443
Liitunud: 03 Aug, 2014 9:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas kalvis »

RandomGuy kirjutas: 06 Aug, 2024 8:26 Üle aasta on juba pasundatud rongi ratta laagritest. Mina olen aru saanud, et kõik pidavat lääne laagrite peal olema ja, et nende import on sanktsioonidega täiesti kinni keeratud, Hiina laager väidetavalt ei pidavat kestma, järjest enam pidi vaguneid selle tõttu seisma jääma. Seisma nüüd vaevalt kõik korraga jääb aga võimalik, et saabumas on mingi kriitiline punkt kus pole enam piisavalt kasutatavaid vaguned, kaup hakkab laoplatsidele kuhjuma ja kogu logistika jookseb umbe... :dont_know:
Nägin Austraalia dokis seda rongiratta laagri vahetust. See pole nii lihtne. Esiteks tuleb vagun üles tõsta, üsna rasked on. Teiseks telje laagri välja võtmine nõuab eriseadmeid - külmutatakse ja pressitakse jne. Seega on väga oluline, et oleksid kvaliteetsed laagrid, muidu muudkui vahetad neid...
Kanadas oli kena video kuidas rattalaagri põlemisest (laager katki) lõppes kahe kaubarongi kokkupõrkega. Lennukitega juba juhtub, küll ka rongidega.
võhik
Liige
Postitusi: 1172
Liitunud: 09 Mai, 2014 19:13
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas võhik »

Huvitav - kas hiinlased toodavad Venemaale spetsiaalselt erilisi kuullaagreid (arvatavasti siis odavamad, teine - keemiline koostis, mõõdud jne) - kui omatarbimiseks Hiinas ja arvatavasti ekspordiks ka teistesse maadesse? Aga kui ei tooda - siis tegelikult need hiina kuullaagrid ju Hiinas, kus iganes (eksport ka mujale) ajavad ju asjad ära (pole kuulnud, et Hiina raudteeveod oleks metsikus hädas kodumaise kehva kuullaagrite kvaliteedi tõttu). Nojah - samas võib ju oletada, et Venemaa kliimaolud (samas Hiinaski äärmuslikke tingimusi) ning venelaste enda rongijubinate metall on ülihalva kvaliteediga - ja seetõttu vaja eriti kõrge (lääne) kvaliteediga kuullaagreid?
kalvis
Liige
Postitusi: 1443
Liitunud: 03 Aug, 2014 9:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas kalvis »

Hiina kuullaagritel on lihtne äri - miks müüa kallilt head laagrit kui saab sama hinnaga müüa odavat hiina laagrit.
Hiinlased ostavad mingi lääne rongivaguni, teeevad juppideks ja samadee mõõtmetega toodavad kõiki juppe järgi. Kuullaagri metall asendataksee suvalise odava kodumaise metalliga. Välja näeb laager identne, hind lääne analoogiga võrreldes kordades odavam.. Rongi alla peab see laager keskmiselt või alla keskmise vastu, kuid tavakasutuses klassikaliselt garantiiaja (vähemalt 2 aastat)
seega saab kasutada.
Sealsamas videos - Läänes kasutatakse termokaameraid vigaste laagrite avastamiseks. Saab ka ilma, hädaga võib isegi käega katsuda. Küsimus on kas üldse keegi viitsib. Tegu on ju igava tööga ja palka selle eest ei maksta. Lihtsam on ju kontrollimata jätta.
Aeg ajalt korralises kontrollis on teine asi. Arvatavasti esimesed vagunid värskete laagritega sinna sattusid ja avastati massilist kulumist.
kmeesk
Liige
Postitusi: 230
Liitunud: 26 Apr, 2022 13:48
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas kmeesk »

võhik kirjutas: 07 Aug, 2024 7:39 Huvitav - kas hiinlased toodavad Venemaale spetsiaalselt erilisi kuullaagreid (arvatavasti siis odavamad, teine - keemiline koostis, mõõdud jne) - kui omatarbimiseks Hiinas ja arvatavasti ekspordiks ka teistesse maadesse? Aga kui ei tooda - siis tegelikult need hiina kuullaagrid ju Hiinas, kus iganes (eksport ka mujale) ajavad ju asjad ära (pole kuulnud, et Hiina raudteeveod oleks metsikus hädas kodumaise kehva kuullaagrite kvaliteedi tõttu). Nojah - samas võib ju oletada, et Venemaa kliimaolud (samas Hiinaski äärmuslikke tingimusi) ning venelaste enda rongijubinate metall on ülihalva kvaliteediga - ja seetõttu vaja eriti kõrge (lääne) kvaliteediga kuullaagreid?
Niipalju, kui mina kuulnud olen, siis tööstuses on katsetatud kuullaagreid ja jõutud järeldusele, et isegi hiinlaste parimad kuullaagrid on liiga kehvad, et teiste riikide kallim ja kvaliteetsem on tööstuses kasulikum, sest seisaku hind on kallim, kui kuullaagrite hinnavahe.
mart2
Liige
Postitusi: 6419
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas mart2 »

OT algab.

Aastaid tagasi, kui minu kadunud tädi koos oma mehega SKF-s töötasid (tädi oli kvaliteedikontrollis), siis rääkisid, et see on VÄGA keeruline protsess.
Näiteks mingit laagritüüpi nad isegi ei üritanud tootma hakata, sest seda tegi üks Jaapani ettevõte sellise kvaliteediga, et võistelda ei olnud mõtet. See olevat olnud antud jaapanlaste põhitoodang.

OT lõpp.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
observeerija
Uudistaja
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Veebr, 2024 11:57
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas observeerija »

Seda võiks ehk ka sanktsioonide alla liigitada, kuna haakub teemaga sanktsioonide rikkumises.
Lühidalt: jutt käib naturalisatsiooni käigus Eesti kodakondsuse omandanud Svetlana Burceva'st, kes Kremli propagandat levitas ja tootis ajakirjaniku ning kirjanikuna erinevate pseudonüümide alt.

https://www.err.ee/1609417588/prokuratu ... ireetmises
nukkel
Liige
Postitusi: 1647
Liitunud: 30 Aug, 2014 15:03
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas nukkel »

https://www.reuters.com/business/energy ... 024-08-08/
Tänu Ukraina viimaste päevade edule, Gazbrom kaotab viimased EU kliendid.
Seto haidamakk
Liige
Postitusi: 292
Liitunud: 28 Veebr, 2022 19:48
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Seto haidamakk »

Seoses autojuhtide vähesusega on Orklandia supermarketites tühjad riiulid ja ka prügi veoga on linnades probleemid
https://www.youtube.com/watch?v=P8ojg6GvcX0
Miki
Liige
Postitusi: 1499
Liitunud: 28 Jaan, 2015 16:26
Asukoht: puu otsas
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Miki »

kmeesk kirjutas: 07 Aug, 2024 8:17
võhik kirjutas: 07 Aug, 2024 7:39 Huvitav - kas hiinlased toodavad Venemaale spetsiaalselt erilisi kuullaagreid (arvatavasti siis odavamad, teine - keemiline koostis, mõõdud jne) - kui omatarbimiseks Hiinas ja arvatavasti ekspordiks ka teistesse maadesse? Aga kui ei tooda - siis tegelikult need hiina kuullaagrid ju Hiinas, kus iganes (eksport ka mujale) ajavad ju asjad ära (pole kuulnud, et Hiina raudteeveod oleks metsikus hädas kodumaise kehva kuullaagrite kvaliteedi tõttu). Nojah - samas võib ju oletada, et Venemaa kliimaolud (samas Hiinaski äärmuslikke tingimusi) ning venelaste enda rongijubinate metall on ülihalva kvaliteediga - ja seetõttu vaja eriti kõrge (lääne) kvaliteediga kuullaagreid?
Niipalju, kui mina kuulnud olen, siis tööstuses on katsetatud kuullaagreid ja jõutud järeldusele, et isegi hiinlaste parimad kuullaagrid on liiga kehvad, et teiste riikide kallim ja kvaliteetsem on tööstuses kasulikum, sest seisaku hind on kallim, kui kuullaagrite hinnavahe.
Kuullaagri juttu.
https://cctygroup.com/what-you-need-to- ... -bearings/

Igal riigil või piirkonnal on oma kuullaagrite terase standard. Sõltuvalt ettevõtte asukohast ja selle laagrite valmistamisest on teras kodeeritud järgmiselt:

Põhja-Ameerika: SAE 52100
Euroopa: 100Cr6
Hiina: GCr15
Jaapan: SUJ2

Teoreetiliselt on kõik terase klassid võrreldavad, kuid kroomterase standardne keemiline koostis varieerub olenevalt riigist, kus seda toodetakse. Kuigi see sarnaneb kõigi standarditega, peetakse GCr15 üldiselt erinevaks terase klassiks. Arvatakse, et Hiina teras ei ole nii puhas kui teised standardid...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist