samas erilist vahet pole, kuidas ja miks. Tähtis on, et tüübid süü omaks võtsid. Nüüd saab neile vhemalt arve ulatada, kogu selle šõu eest. Kõik muu on xyznjaa, parafraseerides laulusalmi. Vandid poleks omaks võtnud. Ausatöeldes olen ma isegi kergelt üllatunud hiinlaste käitumisest.
Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Antud juhul eriti väikese laevaga tegu polnud. Ja fakt on, et torm oli viimaste aastate tõsiseim - põhjarannikul on siiamaani näha just selle tormiga mahamurdunud puumürakaid. Mis helitaust on laevas, mis on 30 m/s tormis mina öelda ei oska, õnneks. Mistõttu ei oska ka hinnata kui tõene hiinlaste versioon on. Samas ei suuda ka ette kujutada, et mingis settes järgi lohisev ankur mingi tohutut müra tekitab. Enne, kui saan süüdistuse, et ma pole isegi SUP lauaga sõitnud, mainin ära, et mul on ka väikelaevaload
.
samas erilist vahet pole, kuidas ja miks. Tähtis on, et tüübid süü omaks võtsid. Nüüd saab neile vhemalt arve ulatada, kogu selle šõu eest. Kõik muu on xyznjaa, parafraseerides laulusalmi. Vandid poleks omaks võtnud. Ausatöeldes olen ma isegi kergelt üllatunud hiinlaste käitumisest.
samas erilist vahet pole, kuidas ja miks. Tähtis on, et tüübid süü omaks võtsid. Nüüd saab neile vhemalt arve ulatada, kogu selle šõu eest. Kõik muu on xyznjaa, parafraseerides laulusalmi. Vandid poleks omaks võtnud. Ausatöeldes olen ma isegi kergelt üllatunud hiinlaste käitumisest.
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Ma ei tea, kas see detail siit on läbi jooksnud, aga suht teema alguses infot kaevates jooksis läbi kild, et see "Beer-Beer" tuli üle Põhjaväila ja esimene peatus oli tal Kaliningradis. Seal oli ka meeskonnavahetus, kirju/kauge seltskond tuli maha ja peale oli läinud uus venelastest koosnev meeskond, kes siis pidi laeva Piiterisse välja viima. Ja nüd siis seletatakse, et torm oli ja ei saadud arugi, et pool maad uhati väljas põhjas töllerdava ankruga seni kuni see ära murdus. No ei kõla veenvalt see jutt, et "kõiges on süüdi torm!"
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Üks Eesti kapten kommenteeris seda ankruversiooni, sellise asjaga kaasneb räme mürin ja vibra, kui ankur aeg-ajalt takerdub põhja ja siis lahti tuleb.wolfgang kirjutas: ↑13 Aug, 2024 8:34 Antud juhul eriti väikese laevaga tegu polnud. Ja fakt on, et torm oli viimaste aastate tõsiseim - põhjarannikul on siiamaani näha just selle tormiga mahamurdunud puumürakaid. Mis helitaust on laevas, mis on 30 m/s tormis mina öelda ei oska, õnneks. Mistõttu ei oska ka hinnata kui tõene hiinlaste versioon on. Samas ei suuda ka ette kujutada, et mingis settes järgi lohisev ankur mingi tohutut müra tekitab. Enne, kui saan süüdistuse, et ma pole isegi SUP lauaga sõitnud, mainin ära, et mul on ka väikelaevaload.
samas erilist vahet pole, kuidas ja miks. Tähtis on, et tüübid süü omaks võtsid. Nüüd saab neile vhemalt arve ulatada, kogu selle šõu eest. Kõik muu on xyznjaa, parafraseerides laulusalmi. Vandid poleks omaks võtnud. Ausatöeldes olen ma isegi kergelt üllatunud hiinlaste käitumisest.
Ühesõnagaga, tiblahiinlaste hülgemöla.
Ankrud on aga laeva suurust arvestavad, mida suurem laev, seda suurema "haakejõuga" ankur ka.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Ma ei vaidle, aga 30 m/s torm tekitab ka müra, mu arvates. Mistõttu võib see ankru lohisemise signatuuri ära matta, teoreetiliselt. Kuidagi liiga "Midsomeri Mõrvarlik" tundub see kuritöö. Palju lihtsam oleks olnud see toru ära lõhkuda hea ilmaga, spets traaliga, mingi Libeeria laevaga jne.. Ehk siis , kuidas see ütlus kõlaski:" pole vaja otsida vandenõud, kui võimalik on lihtlabane lollus" vms.. Ja nüüd see ülestunnistus. Keegi ei hakka säärst sitta raiuma, kui on plaanis pärast üles tunnistada. Niiet, miski siin ei klapi.
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
See on uskumatu vibra, mis laevast läbi käib ka siis, kui ankur ainult mõne meetri lohiseb. Seda pole võimalik mitte märgata.
Olen ankru otsas lohisenud, aga meetreid, mitte kilomeetreid.
Olen ankru otsas lohisenud, aga meetreid, mitte kilomeetreid.
You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant. (Harlan Ellison)
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Liiga Ukraina sõbralike ja liigselt venevaenulikke avaldusi (Kremli arust) tegevatele Balti riikidele oli vaja teha Nordsreami Auk 2, niiet saatuse külma hingust oleks selgelt tunda....?wolfgang kirjutas: ↑13 Aug, 2024 9:46 Ma ei vaidle, aga 30 m/s torm tekitab ka müra, mu arvates. Mistõttu võib see ankru lohisemise signatuuri ära matta, teoreetiliselt. Kuidagi liiga "Midsomeri Mõrvarlik" tundub see kuritöö. Palju lihtsam oleks olnud see toru ära lõhkuda hea ilmaga, spets traaliga, mingi Libeeria laevaga jne.. Ehk siis , kuidas see ütlus kõlaski:" pole vaja otsida vandenõud, kui võimalik on lihtlabane lollus" vms.. Ja nüüd see ülestunnistus. Keegi ei hakka säärst sitta raiuma, kui on plaanis pärast üles tunnistada. Niiet, miski siin ei klapi.
Seejuures, et asi järgmisi sanktsioone kaasa ei tooks, oleks aga parem teostada seda kellegi kolmanda kätega...?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44186
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Kes Hollywoodi filme on vaatanud, siis sellises filmis nagu "Lahingulaev" ("Battleship") oli episood, kus noorest leitnandist isehakanud kapten kavaldas üle tulnukate sõjalaeva, lastes täiskäigul äkki ühe poole ankru alla, see takerdus põhja ja pani 60 000 tonnise laeva tegema midagi kannapöörde taolist, mis suunas laeva peakaliibri torud tulnukate laevale (tulnukad ei pidanud neile mittesuunatud torusid ohtlikuks). Ja üllatus sündiski, enne kui tulnukad suutsid reageerida, järgnes laeva 406 mm peakaliibri kogupauk, mis muutis tulnukate laeva ribadeks. Selline episood meenus.
Muidugi, mereväelasele võib seda filmi vaadata üsna amuseeriv kogemus olla, kus mitmekümne inimeste tööd nõudev suurtükitorn laseb mõne mehega ning ligi tonn kaaluvat peakaliibri mürsku tassitakse mõne mehe õlgadel läbi laeva. Filmis figueerib siis Iowa-klassi lahingulaev "Missouri", mis on museaal Peal Harbouri sadamas Hawail. Tõsi, antud laev tegi vist viimati kogupauku Iraagi kaldakindlustuste pihta Lahesõjas, mis olla kaasa toonud Iraagi rannakaitsevägede kiire põgenemise.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Ei no nõus ja arusaadav, aga nagu ma kirjutasin seda oleks olnud oluliselt lihtsam teha veids peenemalt ja nii, et nii Hiina, kui Venemaa oleks saanud vabšee süütute silmadea ja"Absurd!!!" hüüatustega seda eitada ja kui 30+ m/s tuul ei puhu.Liiga Ukraina sõbralike ja liigselt venevaenulikke avaldusi (Kremli arust) tegevatele Balti riikidele oli vaja teha Nordsreami Auk 2, niiet saatuse külma hingust oleks selgelt tunda....?
Seejuures, et asi järgmisi sanktsioone kaasa ei tooks, oleks aga parem teostada seda kellegi kolmanda kätega...?
Külma hingust oli tunda poole rohkem EL2 katki minekuga. Kusjuures eriti polaarkarukese valguses. Oli vist 8. veebruar ja mingi -25C külma ja siis olin ma küll kindel, et see on kellegi karvane käsi. A tundub, et hoopis kaablipaigaldajad eirasid geoloogiat veids. Muidugi, ma pole uurinud, äkki selle kaablimeistrid olivad ka hiinlased
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Mu enda kunagine postitus.vanahalb kirjutas: ↑27 Okt, 2023 12:13 Eile mainiti meedias muu hulgas et gaasitoru on kindlustatud 50 miljontit EUR .
Kui on õnnetusjuhtum siis maksab kindlustusselts.
Kui on terrorism, sabotaaz vms siis on see välistus.
Ehk Eesti või Soome huvides oleks et asi oleks õnnetusjuhtum. Kindlustusseltsi huvi on et leitaks mingi "Moskva karvane käsi".
Kui õnnetusjuhtum siis toru omanikud saavad ilmselt kindlustusest raha.
Laeval peaks samuti vastutuskindlustus selleks puhuks kui kolmandatele isikutele (torud, kaablid, sillad jne ) mingi kahju tekitatakse.
Re: Eesti-Soome gaasitoru (Baltic-connector)
Ilmselt sellepärast rõhutaksegi õnnestusjuhtumi peale, et see on kõikidele osapooltele lihtsam lahendus. Toru omanik saab raha ja hiinlased ei pea enam rääkima, miks neil kapten on töll, kes ankrut tundide viisi mööda merepõhja lohistab.
- Chupacabra
- Liige
- Postitusi: 3925
- Liitunud: 25 Juun, 2014 15:25
- Kontakt:
VF toimetab? Infokillud ja uudised, mis mujale ei sobi.
Päris piinlik. Kuna Hiina ei lubanud, siis lasti laev minema
https://www.err.ee/1609559080/rootsi-kr ... -3-pardale
https://www.err.ee/1609559080/rootsi-kr ... -3-pardale
- Chupacabra
- Liige
- Postitusi: 3925
- Liitunud: 25 Juun, 2014 15:25
- Kontakt:
Re: VF toimetab? Infokillud ja uudised, mis mujale ei sobi.
ja vabandused, miks ei saa
https://www.err.ee/1609559203/tsahkna-m ... eeruliseks
Kui Venemaa leiutab juriidiliselt hallil alal asuva meetodi, siis lastase riik ära võtta ilma pauguta, sest seadus ei luba vastu hakata.
Venemaa laamendab aastast 2007 ja meie omad istuvad ikka suud ammuli ja ei saa midagi tehtud. Keskmine riigiametnik on ikka üks jälk loom. Raha raisata oskab aga kui on vaja munad üles leida, siis on nad nagu roosad limukad, kes poevad kasvõi ukse alumisest praost läbi, et jumala eest mitte midagi ei peaks tegema.
https://www.err.ee/1609559203/tsahkna-m ... eeruliseks
Kui Venemaa leiutab juriidiliselt hallil alal asuva meetodi, siis lastase riik ära võtta ilma pauguta, sest seadus ei luba vastu hakata.
Venemaa laamendab aastast 2007 ja meie omad istuvad ikka suud ammuli ja ei saa midagi tehtud. Keskmine riigiametnik on ikka üks jälk loom. Raha raisata oskab aga kui on vaja munad üles leida, siis on nad nagu roosad limukad, kes poevad kasvõi ukse alumisest praost läbi, et jumala eest mitte midagi ei peaks tegema.
Re: VF toimetab? Infokillud ja uudised, mis mujale ei sobi.
A meil on merevägi olemas vä? Noh, tõsiseltvõetav?
Ja oleks mune sõjalaevadega midagi teha?
Kui ükski küsimusest saab vastuse "ei", siis sa tead isegi, mis me teeme hiina või vene laevadega, kui asi on imelik või pe*ses.
Illustreerin näitega elust enesest, kui SP Vahipataljon paiknes Miinisadamas ja ajateenijatest sõduritel jaoks toimiva sõdurikodu vajadus karjus natuke. Üks majake oli territooriumil, mis oli ideaalne selliseks asjaks. Ei tulnud kõne allagi, sest kord-kaks aastas oli MeV koosseisul vaja seal parketti kriuksutada ja medaleid jagada..
"Sõdurisõbra" seisukohalt vaadatuna.
Ja oleks mune sõjalaevadega midagi teha?
Kui ükski küsimusest saab vastuse "ei", siis sa tead isegi, mis me teeme hiina või vene laevadega, kui asi on imelik või pe*ses.
Illustreerin näitega elust enesest, kui SP Vahipataljon paiknes Miinisadamas ja ajateenijatest sõduritel jaoks toimiva sõdurikodu vajadus karjus natuke. Üks majake oli territooriumil, mis oli ideaalne selliseks asjaks. Ei tulnud kõne allagi, sest kord-kaks aastas oli MeV koosseisul vaja seal parketti kriuksutada ja medaleid jagada..
"Sõdurisõbra" seisukohalt vaadatuna.
professional retard
EV energia ja julgeolek
Estlink 2 teadmata põhjusel rivist väljas. Fingrid kahtlustab vandalismi ja kontrollib merealust kaablit.
Re: EV energia ja julgeolek
Eesti poole viga siis suure tõenäosusega
Hong Kongi laevuke ka valikus(Marine trafficu järgi Xin Xin Tiang 2). Ja meil on ka "shadow fleet" Soome lahes.
https://x.com/indrek_mahar/status/1871907878849949874This is a technical error on the Estonian side, due to a lack of competence. As I recall, Finns were able to identify the previous fault location with diagnostics on the Estonian side, which later turned out to be true.
Hong Kongi laevuke ka valikus(Marine trafficu järgi Xin Xin Tiang 2). Ja meil on ka "shadow fleet" Soome lahes.
https://x.com/PaMaask/status/1871916200869196043Xin Xin Tiang, Hong Kong vessel crossed the cable at noon.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline