Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Fiat ? Toyota ?
Neil on ka 2.0 rivis.
Või miks need ei sobi vw 2.0 kõrvale ?
Neil on ka 2.0 rivis.
Või miks need ei sobi vw 2.0 kõrvale ?
Re: Autotehnikateema
Juttu veel siis nö märjast rihmast.
https://youtu.be/0SASSFjIt5I?si=vRDbZEe6AtVEiaub
https://youtu.be/0SASSFjIt5I?si=vRDbZEe6AtVEiaub
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Fiat ja Toyota müüvad sulle väikekaubikuna maskeeritud Pauguott Partnerit Stellantise konglomeraadi egiidi all. Ajad, mil Fiat müüs Opel Combot, on möödas. Kõikidele neile saab kas 1,5 diislit, mis on enavähem normaalne ja mingit kolmesilindrilist Puretech turbobensiinikat, mis on umbes analoogne jamps Fordi Ekopuuksuga (märg hammasrihm jne). Kirjeldatud 2.0 TDI mootor on tavalise, kuiva hammasrihmaga.
Fiat Multijet 2 oli ka kuiva hammasrihmaga. Multijet 1 oli ketiga (probleemne).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
orkid uuendasid Niva't.
https://x.com/Gerashchenko_en/status/18 ... 3031823808A Russian filmed a review of the new Lada Niva car for 1.3 million rubles ($14 340).
Russian AvtoVAZ updated the multimedia by creating a large screen, which made it impossible to change gears. The manager told him no worries, just bend the lever a bit.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Autotehnikateema
Jah se et kõik on kõigiga seotud ei olnud ju teema.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Sept, 2024 13:01Fiat ja Toyota müüvad sulle väikekaubikuna maskeeritud Pauguott Partnerit Stellantise konglomeraadi egiidi all. Ajad, mil Fiat müüs Opel Combot, on möödas. Kõikidele neile saab kas 1,5 diislit, mis on enavähem normaalne ja mingit kolmesilindrilist Puretech turbobensiinikat, mis on umbes analoogne jamps Fordi Ekopuuksuga (märg hammasrihm jne). Kirjeldatud 2.0 TDI mootor on tavalise, kuiva hammasrihmaga.
Fiat Multijet 2 oli ka kuiva hammasrihmaga. Multijet 1 oli ketiga (probleemne).
Teema oli et fiat ja toyota pakuvad 2.0L mootoriga kaubikut. Mitte et ainult vw seda teeks.
Re: Autotehnikateema
Ei paku ju?MeelisV kirjutas: ↑20 Sept, 2024 16:32Jah se et kõik on kõigiga seotud ei olnud ju teema.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Sept, 2024 13:01Fiat ja Toyota müüvad sulle väikekaubikuna maskeeritud Pauguott Partnerit Stellantise konglomeraadi egiidi all. Ajad, mil Fiat müüs Opel Combot, on möödas. Kõikidele neile saab kas 1,5 diislit, mis on enavähem normaalne ja mingit kolmesilindrilist Puretech turbobensiinikat, mis on umbes analoogne jamps Fordi Ekopuuksuga (märg hammasrihm jne). Kirjeldatud 2.0 TDI mootor on tavalise, kuiva hammasrihmaga.
Fiat Multijet 2 oli ka kuiva hammasrihmaga. Multijet 1 oli ketiga (probleemne).
Teema oli et fiat ja toyota pakuvad 2.0L mootoriga kaubikut. Mitte et ainult vw seda teeks.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43808
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Loomulikult ei paku, pakutakse ainult seda kahte mootorit, mida ma rääkisin.
Enne selliste "pointide" tegemist võiks tutvuda nt Toyota hinnakirjaga
https://mediacontent.toyota.ee/pricelis ... ist_EE.pdf
https://www.fiatprofessional.ee/model/u ... /mootorid/
Või Fiati kodulehte.
Võin edasi pakkuda, et Fiat pakub samasugust autot. Mõni aeg tagasi moodustasid mõned tootjad konsortsiumi nimega Stellantis, mille eesmärk on pakkuda sama asja erinevate kaubamärkide alt (küll keegi ikka ostab). Ei ole seal mingeid 2.0 mootoreid. Fiat väikekaubikute valikust kadus juba 2,0 diiselmootor umbes 2015a paiku, 2017 oli võimsaim valik 1.6 88 kW.
Täna on Peugeot Rifter/Partner, Citroen Berlino, Opel Combo, Toyota Proace City ja Fiat Doblo üks sama auto. Kõigil on vaid 2 mootorit, 1,5 diisel eri võimsusastmetes (75-96 kW) ja teiseks see õnnetu Puretech bensuturbo mootor. Ja Toyotat ostes ei saa mingit "legendaarset jaapani kvaliteeti", vaid sama Peugeot Partneri ikka, mis on vähe erineva disainiga kui Peugeot.
Ja ärme palun hakka nüüd sogama, et "ma mõtlesin ikka kaubabusse". Jutt oli sõiduautpõhistest väikekaubikutest ja nende võimalustest asendada sõiduautot.
Sellest iseseisvad tootjad on veel Mercedes-Renault (Renault Kangoo), VW (Caddy) ja Dacia (Dokker). Seejuures normaalsuurusega mootorit meie turule pakub hetkel ainult VW. Mersu-Renault-Dacia on downsizetud 1,5 (erinev Peugeoti omast) ja Caddy üks võimalus on 2,0 TDI kolmes võimsusastmes.
Kui hakkate autot ostma, siis soovitan soojalt mööda käia igasugu tehnikaimedest, eelkõige mingitest überforsseeritud 3-silindrilistest turbomootoritest "märja" hammasrihmaga, lubagu tootja mistahes mikrokütusekulu (enamasti seda saavutada ei õnnestugi). Märja hammasrihma "üllatuslik" omadus on rihma kulumise puru sattumine õlisse ja koos "longlife" õlivahetusega õlivõtu ummistumine ja nagu elu näitab, siis selle hammasrihma überpikka vahetusintervalli ei maksa tõsiselt võtta, soovitatakse vahetada poole tihemini - ehk mootor 100-120 tuhande peal laiali võtta. Ning õli tuleb vahetada ikka 10 tuhande tagant ning aeg-ajalt võtta karteripõhi maha ning pesta selle sisu ning õlivõtja puhtaks sellest kummisodist.
Sellisel suuremal ja kandilisemal autol on kütusekulu maanteel 4-5 liitrit 100 km peale ja VW oma TDI mootoritega pakkus seda juba 1990ndatel. Mingit erilist progressi siin pole olnud nende downsizetud mootorite kasutuselevõtuga - lihtsalt tehas on skeemitanud kuluandmed väiksemaks.
Enne selliste "pointide" tegemist võiks tutvuda nt Toyota hinnakirjaga
https://mediacontent.toyota.ee/pricelis ... ist_EE.pdf
https://www.fiatprofessional.ee/model/u ... /mootorid/
Või Fiati kodulehte.
Võin edasi pakkuda, et Fiat pakub samasugust autot. Mõni aeg tagasi moodustasid mõned tootjad konsortsiumi nimega Stellantis, mille eesmärk on pakkuda sama asja erinevate kaubamärkide alt (küll keegi ikka ostab). Ei ole seal mingeid 2.0 mootoreid. Fiat väikekaubikute valikust kadus juba 2,0 diiselmootor umbes 2015a paiku, 2017 oli võimsaim valik 1.6 88 kW.
Täna on Peugeot Rifter/Partner, Citroen Berlino, Opel Combo, Toyota Proace City ja Fiat Doblo üks sama auto. Kõigil on vaid 2 mootorit, 1,5 diisel eri võimsusastmetes (75-96 kW) ja teiseks see õnnetu Puretech bensuturbo mootor. Ja Toyotat ostes ei saa mingit "legendaarset jaapani kvaliteeti", vaid sama Peugeot Partneri ikka, mis on vähe erineva disainiga kui Peugeot.
Ja ärme palun hakka nüüd sogama, et "ma mõtlesin ikka kaubabusse". Jutt oli sõiduautpõhistest väikekaubikutest ja nende võimalustest asendada sõiduautot.
Sellest iseseisvad tootjad on veel Mercedes-Renault (Renault Kangoo), VW (Caddy) ja Dacia (Dokker). Seejuures normaalsuurusega mootorit meie turule pakub hetkel ainult VW. Mersu-Renault-Dacia on downsizetud 1,5 (erinev Peugeoti omast) ja Caddy üks võimalus on 2,0 TDI kolmes võimsusastmes.
Kui hakkate autot ostma, siis soovitan soojalt mööda käia igasugu tehnikaimedest, eelkõige mingitest überforsseeritud 3-silindrilistest turbomootoritest "märja" hammasrihmaga, lubagu tootja mistahes mikrokütusekulu (enamasti seda saavutada ei õnnestugi). Märja hammasrihma "üllatuslik" omadus on rihma kulumise puru sattumine õlisse ja koos "longlife" õlivahetusega õlivõtu ummistumine ja nagu elu näitab, siis selle hammasrihma überpikka vahetusintervalli ei maksa tõsiselt võtta, soovitatakse vahetada poole tihemini - ehk mootor 100-120 tuhande peal laiali võtta. Ning õli tuleb vahetada ikka 10 tuhande tagant ning aeg-ajalt võtta karteripõhi maha ning pesta selle sisu ning õlivõtja puhtaks sellest kummisodist.
Sellisel suuremal ja kandilisemal autol on kütusekulu maanteel 4-5 liitrit 100 km peale ja VW oma TDI mootoritega pakkus seda juba 1990ndatel. Mingit erilist progressi siin pole olnud nende downsizetud mootorite kasutuselevõtuga - lihtsalt tehas on skeemitanud kuluandmed väiksemaks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Ja mis mootorid on proace ja proace Versol ?
Re: Autotehnikateema
Te seletate siin üksteisest mööda. Fiat Scudo on pigem VW Transporteri suurune auto. Kapten räägib päris väikestest ehk VW Caddy. Fiatil on selle analoog Doblo.
No aga alati on variant BMW X1 tagaistmed minema visata ja elust mõnu tunda kui on tarvis sõiduauto omadustega N kategooria kaubikut
No aga alati on variant BMW X1 tagaistmed minema visata ja elust mõnu tunda kui on tarvis sõiduauto omadustega N kategooria kaubikut

Re: Autotehnikateema
Kuidas siit loeb välja caddy aga mitte transporter või crafter ?Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Sept, 2024 13:36 Üks vihje, kes otsib kaubikut või istmetega kaubikut - et Volkswagen pakub täna neid 2.0TDI mootoriga, mis on ainus normaalsuurusega mootor, mis on turule jäänud. Isegi laisas, 75 kW tuunes, millega võib see mootor kaua sõita.
Muud kaubikutootjad on downsizetud mootoritega, Stellantis (Peugeot ja maskeeritud kloonid) on 1,5 diisliga, mersu ja Renault on ka 1,5 diisel. Ford pakub Eestis väikekaubikule vaid 1,0 ökoturbo mootorit, millest mõistlik inimene ringiga mööda käib.
Seejuures on ehk huvitav see, et see 2,0 TDI võtab umbes samapalju kütet kui meed üleforsseeritud 1,5 downsize mootorid.
Re: Autotehnikateema
1,5d Partner ja Proace (mõlemil oli vajalik garantiiline mootoriremont) keskmine kütusekulu esimesel 100 000km jooksul oli ca 6,5l/100km ja 24a 75kW Caddy esimese 45000km keskmine kütusekulu on pardakompuutri järgi 5,8l/100km.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Sept, 2024 18:24 ...
Sellisel suuremal ja kandilisemal autol on kütusekulu maanteel 4-5 liitrit 100 km peale ja VW oma TDI mootoritega pakkus seda juba 1990ndatel. Mingit erilist progressi siin pole olnud nende downsizetud mootorite kasutuselevõtuga - lihtsalt tehas on skeemitanud kuluandmed väiksemaks.
MNT andmed Caddyle: Keskmine (WLTP) 4.9 l/100km
Caddyl süttis õli min nivoo märgutuli juba enne 20000km läbimist ja talvekülmas ei ärganud ekraan, et saaks soojenduse režiime või muid seadeid juhtida.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Eespool oli jutt mootoritest, kus mootoririhm õli sees. Ja just jäi see teema ette: https://www.auto24.ee/foorum/t174360
Re: Autotehnikateema
Scudo ei ole Doblo
Re: Autotehnikateema
Fiat Scudo on Citroen Jumpy kloonvanahalb kirjutas: ↑20 Sept, 2024 19:29 Te seletate siin üksteisest mööda. Fiat Scudo on pigem VW Transporteri suurune auto. Kapten räägib päris väikestest ehk VW Caddy. Fiatil on selle analoog Doblo.
No aga alati on variant BMW X1 tagaistmed minema visata ja elust mõnu tunda kui on tarvis sõiduauto omadustega N kategooria kaubikut![]()
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist