OLAVI kirjutas: ↑14 Okt, 2024 16:14
Peeter kirjutab tolle ajajärgu autodest (enne 2016), kus oli võimalik saada skeeme ja remondijuhendeid andmekandjal aga juba hulga aastaid on skeemid saadaval ainult VIN koodi järgi, piiratud ligipääsuga tootja serveris ja tervet auto skeemi ei olegi.
Juba P2 kodumehhaaniku käsiraamatus oli auto skeemi asemel mingi "tüüpskeem" tüüpi asjandus. Põlvkond varem oli veel terveid skeeme ka. Mul oli üksvahe ka Autodata tellimus, sealt kahjuks ei taibanud vaadata.
Õnneks on seni need "tüüpskeemid" aidanud ja vähemalt juhtmevärvid ja pistikute pinnid on tõele vastanud, et oma väiksed vead olen saanud kõrvaldada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
OLAVI kirjutas: ↑14 Okt, 2024 16:14
Peeter kirjutab tolle ajajärgu autodest (enne 2016), kus oli võimalik saada skeeme ja remondijuhendeid andmekandjal aga juba hulga aastaid on skeemid saadaval ainult VIN koodi järgi, piiratud ligipääsuga tootja serveris ja tervet auto skeemi ei olegi.
Juba P2 kodumehhaaniku käsiraamatus oli auto skeemi asemel mingi "tüüpskeem" tüüpi asjandus. Põlvkond varem oli veel terveid skeeme ka. Mul oli üksvahe ka Autodata tellimus, sealt kahjuks ei taibanud vaadata.
Õnneks on seni need "tüüpskeemid" aidanud ja vähemalt juhtmevärvid ja pistikute pinnid on tõele vastanud, et oma väiksed vead olen saanud kõrvaldada.
Sa ikka suudad üllatada. Haynes või midagi sellist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
OLAVI kirjutas: ↑14 Okt, 2024 16:14
Peeter kirjutab tolle ajajärgu autodest (enne 2016), kus oli võimalik saada skeeme ja remondijuhendeid andmekandjal aga juba hulga aastaid on skeemid saadaval ainult VIN koodi järgi, piiratud ligipääsuga tootja serveris ja tervet auto skeemi ei olegi.
Juba P2 kodumehhaaniku käsiraamatus oli auto skeemi asemel mingi "tüüpskeem" tüüpi asjandus. Põlvkond varem oli veel terveid skeeme ka. Mul oli üksvahe ka Autodata tellimus, sealt kahjuks ei taibanud vaadata.
Õnneks on seni need "tüüpskeemid" aidanud ja vähemalt juhtmevärvid ja pistikute pinnid on tõele vastanud, et oma väiksed vead olen saanud kõrvaldada.
Volvo 740 originaal elektriskeemiraamat oli ca 150 lehekülge ja ainuüksi esitulede juhtmestikku oli vist 7 erineva skeemiga, mis sõltus tarnitavast riigist ja lisadest.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Oma vajalikud elektritööd olen saanud ka taoliste järgi tehtud, vajadusel otsin netist juurde. Ju siis valin autosid piisavalt.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kapten Trumm kirjutas: ↑15 Okt, 2024 13:22
Sa ikka suudad üllatada. Haynes või midagi sellist.
No nende järgi remontides pead õnnelik olema, kui midagi hullemaks ei tee.
Eks teadmiste ja kogemustega tuleb ka teatud info filtreerimisvõime. Aga küsimustele, kuidas pääseb ligi nt salongi elektriventilaatorile liigselt lammutamata, annavad need vastuse küll.
Kuskil tuleb see mõistlikkuse piir lihtsalt vastu. Auto peale osta 30 eurone raamat pole märkimisväärt kulu. Mul oli üksvahe tellitud Autodata, aasta maksin ja siis loobusin, mõistes, et mul pole seda tegelikult tarvis, enne lõppemist printisin vajalikud skeemid välja ja nüüd on juba mõed aastad ilma. Kui peaks raha eest seda tööd tegema, küllap siis võtaks uuesti.
Kui lihtsalt enda autosid sättida ja mingit erilist kõõma mitte osta, siis need esinduse materjalide tuhanded leheküljed on - mõttetus ise soetada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kapten Trumm kirjutas: ↑15 Okt, 2024 13:22
Sa ikka suudad üllatada. Haynes või midagi sellist.
No nende järgi remontides pead õnnelik olema, kui midagi hullemaks ei tee.
Eks teadmiste ja kogemustega tuleb ka teatud info filtreerimisvõime. Aga küsimustele, kuidas pääseb ligi nt salongi elektriventilaatorile liigselt lammutamata, annavad need vastuse küll.
Kuskil tuleb see mõistlikkuse piir lihtsalt vastu. Auto peale osta 30 eurone raamat pole märkimisväärt kulu. Mul oli üksvahe tellitud Autodata, aasta maksin ja siis loobusin, mõistes, et mul pole seda tegelikult tarvis, enne lõppemist printisin vajalikud skeemid välja ja nüüd on juba mõed aastad ilma. Kui peaks raha eest seda tööd tegema, küllap siis võtaks uuesti.
Kui lihtsalt enda autosid sättida ja mingit erilist kõõma mitte osta, siis need esinduse materjalide tuhanded leheküljed on - mõttetus ise soetada.
Volvole on VIDA ju suhteliselt vabalt saadaval. Saad ikka tehase juhendid oma VIN numbri järgi.
Pole tegelikult (seni) veel vajadust olnud. Internetis on infot piisavalt.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Jälle läks trolliv targutamine lahti?
Kujutad ette, Hiina OBD2 skännerist on ka piisanud selle 13 a jooksul paari veakoodi lugemiseks, polegi esinduse diganostika tarkavara vaja olnud
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Okt, 2024 9:04
Jälle läks trolliv targutamine lahti?
Kujutad ette, Hiina OBD2 skännerist on ka piisanud selle 13 a jooksul paari veakoodi lugemiseks, polegi esinduse diganostika tarkavara vaja olnud
VIDA on natuke enamat, kui vaid veakoodide lugemine
Tunnistan kahetsusega, et seni pole olnud vajadust. Mis ei tähenda, et äkki tulevikus tekib.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Tasuta autode elektriskeemide äpp, millest võib ka mõnikord (teatud vanusega autode puhul) kasu olla, kui harjutada.
Tabletist on parem vaade, kui telost. https://play.google.com/store/apps/deta ... .car&hl=et
Kõike seal ei ole aga annab aimu, et kuidas on töötanud auto ehitanud inseneri mõistus.
Reklaamid on tüütud.
Skeemid on mõistlik salvestada järjest kuvatõmmisena ja siis uurida neid lähemalt.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Kuna siin on kõvad Volvo ja muidu laguneva elektroonika spetsid kokku saanud, siis aidake mind ühe praktilise ülesandega.
P2 V70 2000 a on selline mure, et peale tankimist ei taha auto käima minna, läheb "täis".
Mulle arusaadavalt algab probleem selles bensiiniaurude süsteemist, läbi mille peaks liigne bensiiniaur leidma tee mootori sisselaskesse. Tankides satub süsteemi bensiini, see imetakse mootorisse ja tekitab tõrke käivitamisel, tagant lendab paar törtsu musta ja siis edasi on kõik korras. Järgmise tankimiseni.
Olemata süsteemi süvenenud, prognoosin kogemuste põhjalt, et seal kuskil on mingi purge valve nimeline klapp, mis mingitel tingimustel avab selle bensiiniauru ja mingitel tingimustel suleb. See klapp on ikaldunud ja laseb kõike läbi, paaki täis tankides satub süsteemi ka törts bensiini, mis tekitabki selle anomaalia.
Oskab keegi seda diagnoosi kommentaarida/kinnitada ja nimetada selle võlutoimelise detaili, mille otsisõna peaksin e-bay'sse sisestama. Nimelt olen ebayst saanud päris mitmeid korralikke vähe trööbatud second-hand juppe, mida meie romulast ei saa ja mis Info-Auto letis maksavad enamasti hingehinda.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.