Marvin kirjutas: ↑08 Nov, 2024 7:29
olavsu1 kirjutas: ↑06 Nov, 2024 13:33
aluskaardi enda muutmist saab vast kaardifirma a la Regio, soovitada. mõnikord on see mõne geodeesiafirma omaniku/töötaja eralõbu. näiteks garmini ametlike kaartide uuendused lakkasid Tõnu Krauti surmaga.
EOMapi Garmini kaart ei olnud Garmini ametlik toode ega isegi mitte loodud Garmini vahenditega. See kaart oli meil Tõnuga ühiselt alustatud ettevõtmine, mille suurem eesmärk oli korda saada EOMapi kaardiandmete baas. Selle firma juured olid paberkaardinduses ning hea paberkaardi tegemiseks piisavatest andmetest ei piisa kohe üldse mitte navigeerimist võimaldava elektroonilise kaardi tegemiseks - puudu on kiiruspiirangud, pöördepiirangud, sildade kõrgused ja veel palju muud. Minu visiitkaardile oli toona kirjutatud "EOMap Geodata arendusjuht".
Sorry for off-topic.
Veel offtopicut.
Lisainfoks, tollal kui isand Kraut EOMAPI teejuhti tegi, olid Androidi rakendused lapsekingades ja põhitegijad siinsel turul olid Garmin ja TomTom. Põhierinevuseks, TomTomil oli suletud kaarditegijate seltskond, ehket tegu oli piiratud juurdepääsuga koodiga rakendusega, aga Garmini avalikule koodile võis põmst iga mats lauanurga peal oma kaarditarkvara kribada. Nii et põhiliselt sel põhjusel mõlemad Eesti turu suurtegijad, EOMAP ja Regio tootsid oma kaardivara Garmini masinate jaoks, Garmini põhikaart sisaldas Eestis ainult mõningaid põhilisi magistraalteid.
Kusjuures, nn. "Tõnu kaart" oli moto- ja autoorienteerujate ringkonnas väga hinnatud, ainult et kuna viimane uuendus tuli 2014, siis enamik seltskonnast on asjast kahjutundega loobunud, liiga palju erinevusi nüüdseks. Siinkirjutaja läks ka alles sel suvel lõplikult Osmandile üle...
OT lõpp.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.