Just, oli! "Paugu- Oti" kontor oli täpselt kurvi peal! Iga päev jäi silme ette, minu Ford Windstarile ja minule kui töölt koju sõitsin!
Nutt ja hala
-
krijgsvolk
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Re: Nutt ja hala
Pilet kammipilliühingu kirbutsirkusesse läks meile kõigile maksma vähemalt 30 000 eurot...
https://www.err.ee/1609516462/tallinnal ... -000-eurot
https://www.err.ee/1609516462/tallinnal ... -000-eurot
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nutt ja hala
Rikkas linn. Ehk antakse mingi aukiri selle eest. 
Kui minu kirjavead või tõlge häirib sind, joonista oma perearstile.
Re: Nutt ja hala
Loomulikult. Kui maksumaksjatele.Meile kõigile?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
Erureamees
- Liige
- Postitusi: 994
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Tuli meelde anekdoot: ma pole siit kogudusest.
a'la : mina makse ei maksa.
a'la : mina makse ei maksa.
Re: Nutt ja hala
Selline helkivate liiklusmärkide meri hakkab pimedas silmade peale ja reostab ka muidu visuaalselt.
Linnapea lubas vist korraldada nii et jääks üks ülekäiguraja märk algusesse ja teine lõppu. Ehk tekiks üks mitukümmend meetrit lai ülekäigurada.
Kah võib kuid see võib peatumise või seismajäämisega probleeme tekitada. Peatuda ülekäigurajal ei tohi, liiklusvoos seisma jääda üldiselt võib kui ei segata jalakäijaid.
Praktikas hakkab siis vist niimoodi välja nägema et jalgrattur või tõuksimees vaatab et ühtegi bussi ei tule, inimesi peatustes ei ole ja hiilib nagu kirikuvaras sellest lõigust üle. Muidu saaks jalakäija takistamise eest
trahvi teha.
Lihtsam oleks sinna lamavad politseinikud panna. Need ei maksa suurt midagi, 20 EUR meeter kui kohe euroalusega võtta. Jalakäijaid nad ei sega ja tõuksi mahaniitmiseks pole palju vaja.
Linnapea lubas vist korraldada nii et jääks üks ülekäiguraja märk algusesse ja teine lõppu. Ehk tekiks üks mitukümmend meetrit lai ülekäigurada.
Kah võib kuid see võib peatumise või seismajäämisega probleeme tekitada. Peatuda ülekäigurajal ei tohi, liiklusvoos seisma jääda üldiselt võib kui ei segata jalakäijaid.
Praktikas hakkab siis vist niimoodi välja nägema et jalgrattur või tõuksimees vaatab et ühtegi bussi ei tule, inimesi peatustes ei ole ja hiilib nagu kirikuvaras sellest lõigust üle. Muidu saaks jalakäija takistamise eest
trahvi teha.
Lihtsam oleks sinna lamavad politseinikud panna. Need ei maksa suurt midagi, 20 EUR meeter kui kohe euroalusega võtta. Jalakäijaid nad ei sega ja tõuksi mahaniitmiseks pole palju vaja.
Re: Nutt ja hala
Tallinn saab märkimisväärseid eraldisi ka riigieelarvest.Ma sain artiklist niimoodi aru, et Tallinn maksis selles eest, mitte "meie kõik" ? Kas tõesti ka vaene Setumaa maksumaksja pidi käe alla panema?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nutt ja hala
Muidu positiivne uudis aga halaks siis sellepärast, et otsuste vastuvõtmisel puuduvad igasugused analüüsid. Mõeldud-tehtud.
https://www.err.ee/1609525558/tallinn-p ... d-rattatee
https://www.err.ee/1609525558/tallinn-p ... d-rattatee
Järvani sõnul selgus Tallinna transpordiametiga tehtud vaatlustest, et tunni aja jooksul kasutas Paldiski maantee rattateed kuus ratturit, samal ajal sõitis mootorsõidukitega sellel lõigul 1500 inimest. "Rattaraja rajamise tõttu on pikenenud nende inimeste ooteaeg ligikaudu 20 minutit, teisel pool kaalukausil on kuus ratturit. Proportsioonid tunduvad veidi paigast ära," lausus ta.
Re: Nutt ja hala
Lisaks veel, et need aeglaselt venivad autod saastavad hulga rohkem kui optimaalse kiirusega liikuvad. Niipalju rohelisest mõttelaadist. Ja tee rajamise-hooldamise kulu transpordi inimkilomeetritega arvestades? Mitte, et mul rattateede vastu midagi oleks, aga iga asi sobivas kohas ja kui ei mahu või muidu ei saa teha kuhugi, siis ei ole vaja vägisi teha. Eesti ei ole Hiina ega isegi mitte Holland, kus massiliselt jalgrattureid ja selleks sobilik ilm.
-
Madis Reivik
- Liige
- Postitusi: 4761
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Oleks vaja uurida aju verevarustust:
"Ossinovski sõnul tuleb teha analüüs sellest, missugune on olnud Paldiski maanteel ja Mustamäe teel liikluse läbilaskvus tundide ja päevade kaupa enne ja pärast muudatuste tegemist. "Teistpidi tuleb hinnata mõju liiklussujuvusele muudes kohtades. Me teame, et selle tulemusel on näiteks Rannamäe teel ja ka Ahtri tänaval liiklussujuvus paranenud. Kindlasti tuleb vaadata ka teisi aspekte, mis selle puhul olulised on. Ja siis, kui see analüüs on esitatud, saab linnavalitsus seda arutada," lausus linnapea."
Loe kuidas tahad aga täiesti idiootne tekst. Äkki Chatgpt genereeris ?
"Ossinovski sõnul tuleb teha analüüs sellest, missugune on olnud Paldiski maanteel ja Mustamäe teel liikluse läbilaskvus tundide ja päevade kaupa enne ja pärast muudatuste tegemist. "Teistpidi tuleb hinnata mõju liiklussujuvusele muudes kohtades. Me teame, et selle tulemusel on näiteks Rannamäe teel ja ka Ahtri tänaval liiklussujuvus paranenud. Kindlasti tuleb vaadata ka teisi aspekte, mis selle puhul olulised on. Ja siis, kui see analüüs on esitatud, saab linnavalitsus seda arutada," lausus linnapea."
Loe kuidas tahad aga täiesti idiootne tekst. Äkki Chatgpt genereeris ?
Re: Nutt ja hala
Aju verevarustust küll , lisaks on oluline ka veres oleva hapniku hulk .
Kunagine anekdoot :
Tigu kimab metsast välja ja kisab - venelased on metsas , hunt küsib - mis siis , tigu vastab , kõigil , kellel on kolm muna , lõigatakse üks muna maha , mis siis räägib hunt , sul on ju kaks muna , tead , venelaste värk , enne lõikavad ja siis loevad .
Kunagine anekdoot :
Tigu kimab metsast välja ja kisab - venelased on metsas , hunt küsib - mis siis , tigu vastab , kõigil , kellel on kolm muna , lõigatakse üks muna maha , mis siis räägib hunt , sul on ju kaks muna , tead , venelaste värk , enne lõikavad ja siis loevad .
Re: Nutt ja hala
Kusjuures mind hämmastab kõige rohkem selle ossinovski jutu juures see, et miks ei nõudnud ta analüüsi enne seda, kui see ratarada sinna maha värviti?Madis Reivik kirjutas: ↑19 Nov, 2024 19:38 Oleks vaja uurida aju verevarustust:
"Ossinovski sõnul tuleb teha analüüs sellest, missugune on olnud Paldiski maanteel ja Mustamäe teel liikluse läbilaskvus tundide ja päevade kaupa enne ja pärast muudatuste tegemist. "Teistpidi tuleb hinnata mõju liiklussujuvusele muudes kohtades. Me teame, et selle tulemusel on näiteks Rannamäe teel ja ka Ahtri tänaval liiklussujuvus paranenud. Kindlasti tuleb vaadata ka teisi aspekte, mis selle puhul olulised on. Ja siis, kui see analüüs on esitatud, saab linnavalitsus seda arutada," lausus linnapea."
Loe kuidas tahad aga täiesti idiootne tekst. Äkki Chatgpt genereeris ?
Kas üldse enne mõne rattaraja maha värvimist mingid analüüsid tehakse?
-
Madis Reivik
- Liige
- Postitusi: 4761
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Ma tahaks teada kuidas see Paldiski mnt idiootsus PARANDAS Ahtri tänava liiklust ?? Aga äkki paranes hoopis parkimine Vanemuise teatri ümbruses ?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist