Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Minge käige ja vaadake neid mahte, mida sinna kokku kuhjatakse ja palju loodusvarasid on sealsetes piirkondades viimseni ammutatud. Mina olen käinud tööga seoses korduvalt neil kõigil ja tõesti on arusaamatu see pompöössus.
Kisa on selle pärast, et saadav kasu ei paista ületavat loodusele tehtavat kahju, nii lihtne see ongi. Selgitamine on vähemalt vilets olnud igatahes.
Kisa on selle pärast, et saadav kasu ei paista ületavat loodusele tehtavat kahju, nii lihtne see ongi. Selgitamine on vähemalt vilets olnud igatahes.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ehk selgitad lähemalt, milles väljendub pompöössus?
See selgitamise vähesuse mantra käib kisakoorina kaasas ükskõik millel. Ükskõik kui palju või pikalt selgitatakse, leidub ikka neid, kes leiab, et talle pole selgitatud. Noh, seda RB-d on vähemalt 10 aastat juba söögi peale ja söögi alla selgitatud. Kes vähegi huvi tunneb (ja eesmärgiks pole lihtsalt destruktiivselt jaurata) suudab ennast kurssi viia küll.Selgitamine on vähemalt vilets olnud igatahes.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
-
- Liige
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Huvitav väide. Saan sellest aru, et peale RB valmimist lõpetatakse Eestis (no vähemalt nendes valdades, mida läbib RB) igasugune ehitustegevus ära, kuna pole enam, millest ehitada???Minge käige ja vaadake neid mahte, mida sinna kokku kuhjatakse ja palju loodusvarasid on sealsetes piirkondades viimseni ammutatud.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Eile Esimeses Stuudios vastati kõik küsimused ära. Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets.
https://www.err.ee/1609520839/salomets- ... tada-varem
Ka kaubamahtude arvutused sai vastuse. Nimelt loeti kõik rekkad üle, mis läbi Ikla sõidavad, arvutati tonnaaž ja saadigi number, mis kaubamahte Rail Baltica vedama hakkab.
https://www.err.ee/1609520839/salomets- ... tada-varem
Ka kaubamahtude arvutused sai vastuse. Nimelt loeti kõik rekkad üle, mis läbi Ikla sõidavad, arvutati tonnaaž ja saadigi number, mis kaubamahte Rail Baltica vedama hakkab.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
targemad räägivad, et liiva ja kruusaga pidi üsna hapuks minema.Taaniel Tina kirjutas: ↑14 Nov, 2024 10:45Huvitav väide. Saan sellest aru, et peale RB valmimist lõpetatakse Eestis (no vähemalt nendes valdades, mida läbib RB) igasugune ehitustegevus ära, kuna pole enam, millest ehitada???Minge käige ja vaadake neid mahte, mida sinna kokku kuhjatakse ja palju loodusvarasid on sealsetes piirkondades viimseni ammutatud.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Saaks nood Ida-Viru tuhamäed kuidagi täidiseks kasutada aga ei... Liiga kallis vedu.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Materjal pole ka see. Igasugu sodiga ei saa raudteetammi täita.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Some kirjutas: ↑14 Nov, 2024 10:56 Eile Esimeses Stuudios vastati kõik küsimused ära. Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets.
https://www.err.ee/1609520839/salomets- ... tada-varem
Ka kaubamahtude arvutused sai vastuse. Nimelt loeti kõik rekkad üle, mis läbi Ikla sõidavad, arvutati tonnaaž ja saadigi number, mis kaubamahte Rail Baltica vedama hakkab.

-
- Liige
- Postitusi: 429
- Liitunud: 12 Jaan, 2014 18:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Huvitav kas meie praegusel raudteel ikka veetakse midagi? Võib-olla ma pole peale sattunud aga ise olen näinud ainult porgandeid sõitmas...
T.
T.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Tuhamäed on üks asi, aheraine on teine asi. Aheraine kasutamine RB raudteetammis on olnud jutuks ja vahepeal üpris tõsiselt. Ma ei tea, mis seis selle kasutuselevõtuga seal täna on. Reaalselt on seda 1520 raudteeehitusel ka Eestis kasutatud https://www.err.ee/1608611818/keila-val ... -lubjakivi
Kui teda vedada mööda olemasolevat raudteed Ida-Virumaalt näiteks Tootsi, siis on see transport kindlasti soodne. Sellisteks vedudeks ongi raudtee kõige efektiivsem.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Sõjaeelne statistika:TALUPOEG TALUJA kirjutas: ↑14 Nov, 2024 12:11 Huvitav kas meie praegusel raudteel ikka veetakse midagi? Võib-olla ma pole peale sattunud aga ise olen näinud ainult porgandeid sõitmas...
T.
https://www.stat.ee/et/uudised/rahvusva ... llu-kasvas
Nii et veeti ja saab ka praegu raudteega Baltikumi suunas kaupa vedada. Ei usu, et Rail Baltika kaudu vedamine praegustest raudteetranspordi hindadest soodsam tuleb. Kusjuures Rail Baltika hakkab ju kaubaveo osas praeguse raudteega konkureerima, ei usu et pärast selle valmimist vanad rööpad üles võetakse ja vanad vedurid-vagunid maha müüakse.Raudteevedude impordi ja ekspordi peamisteks partnerriikideks olid mullu Leedu (567 400 tonni), Venemaa (444 000 tonni) ja Läti (269 900 tonni).
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mis intervjuust veel meelde jäi oli rongide tellimine. Nimelt selgus, et Rail Baltica näol on tegu infrastruktuuri haldjaga, siis nemad ronge ei osta. Ostab see, kes raudteel opereerima hakka. Kui küsiti, et kes operaatoriks hakkab siis ta arvas, et arvatavasti keegi suurtest raudteeriikidest - Poolast või Saksamaalt. Sellisest ebamäärasest vastusest jäi mulje, et operaatoriks tahtjatest just järjekorda moodustunud pole. Samas väitis ta kindlalt, et esimene rong peaks Eestis olema 2029 ja tegema katsesõite. Igatahes huvitav intervjuu oli.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ma olen elanud juba aastaid Tartu-Petseri ja Tartu-Valga liinide läheduses. Mõlema kaubaveod on kodus-õuest näha, ehk siis võiks öelda, et suisa pihupeal. Mingitest tonnidest võib siin ju jahuda, aga tegelikkuses on raudtee räigelt alakoormatud. Mõlemad liinid. Juba poisikesena vaatasin kuidas raudteel kaubavedu traageldas rinig nii, et vähe polnud. Iga "aken" oli hõivatud ja raudtee järgi võis kella kontrollida jne. See kõik on järjest kadunud. Tõepoolest võiks üldistades öelda, et ainukesed, mis sõidavad on "porgandid"...Some kirjutas: ↑14 Nov, 2024 13:20Sõjaeelne statistika:TALUPOEG TALUJA kirjutas: ↑14 Nov, 2024 12:11 Huvitav kas meie praegusel raudteel ikka veetakse midagi? Võib-olla ma pole peale sattunud aga ise olen näinud ainult porgandeid sõitmas...
T.
https://www.stat.ee/et/uudised/rahvusva ... llu-kasvasNii et veeti ja saab ka praegu raudteega Baltikumi suunas kaupa vedada. Ei usu, et Rail Baltika kaudu vedamine praegustest raudteetranspordi hindadest soodsam tuleb. Kusjuures Rail Baltika hakkab ju kaubaveo osas praeguse raudteega konkureerima, ei usu et pärast selle valmimist vanad rööpad üles võetakse ja vanad vedurid-vagunid maha müüakse.Raudteevedude impordi ja ekspordi peamisteks partnerriikideks olid mullu Leedu (567 400 tonni), Venemaa (444 000 tonni) ja Läti (269 900 tonni).
P.S. Neile kes ise ei viitis või ei oska arvutada: Üks kaubarong on ~maks 65 vagunit ja 3000 tonni. Ainult Valgast saab üle piiri lõunasuunas. Üks kõik kui umbkaudselt me ka arvestama hakkaks, siis saame ehk Eesti-(Läti+Leedu) suunal (Valga-Valka) edasi-tagasi (eksport-import) arvestuses kokku 837 000 tonni. Teeme ešeloni "koorma" kergemaks (2,5t tonni) ja ikka veel ei saa ühte koosseisumahtu ühe ööpäeva kohta veel kätte.... St praegune Läti-suuna maksimum ei tule selle arvestuse järgi üks päev üks terve rongikoosseis sinna ja järgmine päev üks terve koosseis tagasi kah veel välja. Ikka veel poolkoosseisud... Loomulikult, kui hakata 10 või 20 vaguni kaupa neid "kaubavahetusreise" tegema, siis saab kohe 3-6 korda suslaga üle piiri käia. Ja siis järgmine päev samamoodi jälle 3-6 korda midagi jupikaupa tagasi tuua. Aga see on butafooria. Reaalselt on olukord teine- arvestatavat koosseisu, mida veduriga üle piiri tõmmata, on aasta mahte kokkuvõtvalt jeeli-jeeli kahe päeva jooksul kaks- tõmbab ühe sinna üle, ja siis sealt ühe tagasi. Ja siis tuleb statistika järgi jälle kaks päeva oodata, et edasi-tagasi trett Valgas ära teha. Ja ongi kõik. Rohkem kaupa pole. Aga arvestagem, et põhiline osa Leedust raudteekaubast on Mažeikiai toodang ja tuleb tavaliselt see kaubagrupp ikka täistonnaažis. See kaup ei hakka muideks ka uuele raudteele üle kolima, sest sinnani selle tehaseni 1435 ei tehta, vaid jääb 1520-e peale edasi- ja see on juba avalikult ja selgesõnaliselt ja konkreetselt ka välja öeldud. Nii, et kui keegi hakkab siin kaupu (koosseise) kokku arvestama uuele teele, siis esmalt tuleb Valga kaudu sisenev kütuseimport maha arvata, ja eks siis ole näha mitme päeva tagant see üks vedur(koosseis) siis kummalgi teel (1435 versus 1520) üle piiri oma tretti tegema hakkab. Ja milliseid kaupagruppe veel olla võib, mis uuele teele üle ei lähe?
Kogu see arvestus toetab ka seda, mida ise raudtee ääres näen- rongiliiklust, mis ka oma nime väärib, praktiliselt ei ole. Kui läheb päeva jooksul üks kooseis Valga peale, siis on hästi.
Petseri peale pole ammu midagi minemas näinud. (P.S.) Hiljuti üks üpriski kirev koosseis läks, masinad, seadmed, sõiduautod. Vaatasin, et huvitav-huvitav, kas ikka veel sõjaeelsed tellimused, või lihtsalt tuimalt "jälle kogu see mant kuskile Kasahhi"....
Viimati muutis Peeter, 14 Nov, 2024 14:18, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Millalgi juba ammu-ammu jooksis kuskilt läbi, et projekti esimeses etapis Euroopas rahastamise heakskiidutaotluses oli strateegiliseks partner-operaatoriks (vmt) märgitud DB. Huvitav, kas ja kuidas või mis sellega siis oli, või mis sellest saanud on?Some kirjutas: ↑14 Nov, 2024 13:43 Mis intervjuust veel meelde jäi oli rongide tellimine. Nimelt selgus, et Rail Baltica näol on tegu infrastruktuuri haldjaga, siis nemad ronge ei osta. Ostab see, kes raudteel opereerima hakka. Kui küsiti, et kes operaatoriks hakkab siis ta arvas, et arvatavasti keegi suurtest raudteeriikidest - Poolast või Saksamaalt. Sellisest ebamäärasest vastusest jäi mulje, et operaatoriks tahtjatest just järjekorda moodustunud pole. Samas väitis ta kindlalt, et esimene rong peaks Eestis olema 2029 ja tegema katsesõite. Igatahes huvitav intervjuu oli.
Eraldi oli lause, et Elronile on antud hoiatus/teavitus/käsk(?) olla valmis 1435 koosseisude kohta hanke välja kuulutamiseks aastal 2025. See läheb siis sellesse konteksti, et kohalikku liinivedu hakkatakse teostama ikkagi kohaliku vedaja poolt. Esimeses etapis 4 koosseisu oli vist jutuks.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kui need rekkad, mis transiiti veavad ja mida Tallinn-Pärnu maantee paksult täis on - rööbastele saaks oleks see igati super. See sõltub juba riigi otsustest - kas tehakse sellise transiidi vedamine kohustuslikuks mööda raudteed.AMvA kirjutas: ↑14 Nov, 2024 12:04Some kirjutas: ↑14 Nov, 2024 10:56 Eile Esimeses Stuudios vastati kõik küsimused ära. Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets.
https://www.err.ee/1609520839/salomets- ... tada-varem
Ka kaubamahtude arvutused sai vastuse. Nimelt loeti kõik rekkad üle, mis läbi Ikla sõidavad, arvutati tonnaaž ja saadigi number, mis kaubamahte Rail Baltica vedama hakkab.![]()
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline