Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Kindlusehitised. Teed, sadamad ja lennuväljad. Kasarmud ja linnakud.
Maalinnad ja linnused. Kõik militaararhitektuurist.
Vasta
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2322
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas maksipoiss »

mb kirjutas: 15 Nov, 2024 14:52 Rahvale näidati ka tabelid, kus kirjas, et riigil on kõrge kvaliteediga lubjakivi otsa saamas juba 8 aasta pärast. Aga just riik on see, kes tellib koguni ligi 80 protsenti kogu kaevandatavast lubjakivist – olgu või teedeehituseks ja Rail Baltica rajamiseks (see raudtee kasvatab paekivi ressursivajadust 20%).
Täna sai natuke Aidu tuulikupargis ringi sõidetud, sa püha püss kus sinna on killustikku uputatud teenindustee ja tuulikualuste tegemiseks. Teenindustee on sõna otseses mõttes vallide kõrguselt läbi kavanduse kraavide põhjade sirgeks tõmmatud.
Viimati muutis maksipoiss, 16 Nov, 2024 10:43, muudetud 2 korda kokku.
AMvA
Liige
Postitusi: 5117
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas AMvA »

Kriku kirjutas: 15 Nov, 2024 22:20 Liiv tekib üldiselt kuival maal kaljute murenemisel tuule, vihma jne. mõjul.
See on huvitav, et mägedes eriti liiva ei ole ja meres on. 😀.
Osaliselt on sul õigus. Liiva teke on pikk protsess ja saab alguse mägedest, kust see murenev kivimass vaiksel ojade ja jõgede poolelt merre kantakse, kus see lõplikult sarnase fraktsiooniga liivaks hõõrutakse.
https://oceanservice.noaa.gov/facts/sand.html
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42780
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Kriku »

Eks needsamad loodusjõud, mis kaljusid murendavad, materjali sealt ka minema kanna. Maailmas on palju ka nii-öelda sekundaarseid mägesid, mis on tekkinud settekivimitena liivast, mis on moodustunud eelnevate mägede erosiooni tulemusel.
AndresTy
Liige
Postitusi: 1396
Liitunud: 07 Mär, 2019 13:27
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas AndresTy »

AMvA kirjutas: 15 Nov, 2024 19:34
AndresTy kirjutas: 15 Nov, 2024 10:10
olevtoom kirjutas: 15 Nov, 2024 9:19 .......aga liikluse ohtlikkust näiteks saaks kõvasti vähendada Tallinna-Ikla maantee neljarajaliseks ehitamisega ning see a) maksaks vähem kui FB, b) tekitaks ka sõiduautodele koha, kus ohutult sõita ja c) jätaks ühe (loodusvaenuliku?) trassi rajamata.
Ka neljarealise Via Baltica puhul jääb meile ikkagi teede koormamine, müra ja õhu saastamine kaupa läbi Eesti vedavate rekade poolt. Loodusvaenuliku? Neljarealise maantee trassikoridori laius, müra ja õhusaaste?
Me ehitame megakalli raudtee ja sinna kolib maks 15% veoautovedudest (olen selle peale nõus kihla vedama). On see ikka mõistlik?
Kui see raudtee üldse plaanitud kujul valmis saab.
Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Smith »

AndresTy kirjutas: 16 Nov, 2024 12:31
AMvA kirjutas: 15 Nov, 2024 19:34
AndresTy kirjutas: 15 Nov, 2024 10:10 Ka neljarealise Via Baltica puhul jääb meile ikkagi teede koormamine, müra ja õhu saastamine kaupa läbi Eesti vedavate rekade poolt. Loodusvaenuliku? Neljarealise maantee trassikoridori laius, müra ja õhusaaste?
Me ehitame megakalli raudtee ja sinna kolib maks 15% veoautovedudest (olen selle peale nõus kihla vedama). On see ikka mõistlik?
Kui see raudtee üldse plaanitud kujul valmis saab.
Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.
Sellega võib muidugi nõus olla. Kui näiteks perel maja niikuinii põlema juba on läinud, siis on mõistlik selles lõkkes ka sügisesed lehed ja lõigatud õunapuuvõsud ära põletada ning kohalik vabatahtlik pääste saab kogemusi. Pole halba ilma heata.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
AMvA
Liige
Postitusi: 5117
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas AMvA »

AndresTy kirjutas: 16 Nov, 2024 12:31
AMvA kirjutas: 15 Nov, 2024 19:34
AndresTy kirjutas: 15 Nov, 2024 10:10 Ka neljarealise Via Baltica puhul jääb meile ikkagi teede koormamine, müra ja õhu saastamine kaupa läbi Eesti vedavate rekade poolt. Loodusvaenuliku? Neljarealise maantee trassikoridori laius, müra ja õhusaaste?
Me ehitame megakalli raudtee ja sinna kolib maks 15% veoautovedudest (olen selle peale nõus kihla vedama). On see ikka mõistlik?
Kui see raudtee üldse plaanitud kujul valmis saab.
Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.
Vägisi ei saa teha midagi. Ja kui tehakse, siis lööb see jälle tavalise inimese tasku pihta.
Kasutaja avatar
Marvin
Liige
Postitusi: 755
Liitunud: 25 Veebr, 2022 10:41
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Marvin »

AndresTy kirjutas: 16 Nov, 2024 12:31 Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.
Ei peaks kõike tegema. Kui ta juba kord tekib (mida ma ei looda sugugi), siis on teda mõistlik kasutada selleks, milleks ta on kasulik. Kasulikuks tegemine autovedude surnuksmaksutamise teel ei ole selleks õige viis.
Ja Pärnu maantee tuleb korda teha niikuinii.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2322
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas maksipoiss »

AndresTy kirjutas: 16 Nov, 2024 12:31 Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.
Sellisest mõtlemismallist meie majanduse hädad pihta hakkavadki :evil:
Erureamees
Liige
Postitusi: 908
Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Erureamees »

Olen viimatikõnelenud (kirjutanud) džentelmenidega nõus, kuid märgin, et see oleks väga euroopalik viis probleeme lahendada. Kus viga näed laita, seal uus maks aitab!
AndresTy
Liige
Postitusi: 1396
Liitunud: 07 Mär, 2019 13:27
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas AndresTy »

maksipoiss kirjutas: 16 Nov, 2024 22:01
AndresTy kirjutas: 16 Nov, 2024 12:31 Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.
Sellisest mõtlemismallist meie majanduse hädad pihta hakkavadki :evil:
Ja mille läbi siis selline mõtlemismall majandust kahjustaks? Ehk saaks peale lapsemeelse loosungi veidi selgitust ka juurde?
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
nukkel
Liige
Postitusi: 1647
Liitunud: 30 Aug, 2014 15:03
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas nukkel »

Erureamees kirjutas: 16 Nov, 2024 23:20 Olen viimatikõnelenud (kirjutanud) džentelmenidega nõus, kuid märgin, et see oleks väga euroopalik viis probleeme lahendada. Kus viga näed laita, seal uus maks aitab!
:lol:
logistik76
Liige
Postitusi: 316
Liitunud: 18 Mär, 2020 15:20
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas logistik76 »

Siin teemas tuleb hästi välja tänase maailma (kohati kahjuks juba valdavaks saanud ) mõttemall, asendame väärtuspõhise maailma hetke kasuga.
P*rsse kliimamuutus (Ida Ukraina, Idaviru, Lõuna Eestist tükike jne jne)
Business peab käima ja kõik muu on pohh.
Minu arvates peaks diisel maksma tänases vääringus 3-3,5 EUR, mitte 1,5 ja kõik transpordiga seotud asjad (sh Rail Baltic) oleks automaatselt paigas.
Või siis öeldagi otse välja, et meil ongi pohh, vähemalt kuni Tallinnas (Berliinis, Pariisis) tuba soe ja kütus odav on.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2322
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas maksipoiss »

AndresTy kirjutas: 17 Nov, 2024 0:03
Sellisest mõtlemismallist meie majanduse hädad pihta hakkavadki :evil:
Ja mille läbi siis selline mõtlemismall majandust kahjustaks? Ehk saaks peale lapsemeelse loosungi veidi selgitust ka juurde?
[/quote]

Et ehitame ilma korralike analüüsideta kalli asja valmis ja pärast hakkame administratiivseid piiranguid seades rakendust otsima. Täielik sõgedus ju
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Lemet »

Minu arvates peaks diisel maksma tänases vääringus 3-3,5 EUR, mitte 1,5 ja kõik transpordiga seotud asjad (sh Rail Baltic) oleks automaatselt paigas.
Selline hind muudab autotranspordi kahtlusteta totaalselt kahjumlikuks. Võrreldes raudteetranspordiga.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Peeter »

logistik76 kirjutas: 17 Nov, 2024 6:35Minu arvates peaks diisel maksma tänases vääringus 3-3,5 EUR, mitte 1,5 ja kõik transpordiga seotud asjad (sh Rail Baltic) oleks automaatselt paigas.
Või siis öeldagi otse välja, et meil ongi pohh, vähemalt kuni Tallinnas (Berliinis, Pariisis) tuba soe ja kütus odav on.
Sa mine selle jutuga kõigepealt USA, Hiina ja venemaa saatkondade juurde protesteerima, alles peale seda võid hakata inisema eestlaste kallal.

Aga üleüldse, peab vist õnne tänama, kui Vabariigi valitsus seda siin lugema ei trehva ja tulles siis vastu eesrindlike progressiivsete rahvamasside tungivatele nõudmistele tõstabki Eesti territooriumil ennaktempos vedelkütuste aktsiisi meeletusse kõrgusesse ulatuses 3-3,5 euroni, sest see pole ju maailmarevolutsiooni seisukohalt üldsegi normaalne, et Tallinnas on tuba soe ja kütus odav.
(Omal ajal ütles Juhan Parts kah televisooni intervjus: "Aga kes ütles, et kolmetoalise korteri pidamine peaks Eestis odav olema? "
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline