Täna sai natuke Aidu tuulikupargis ringi sõidetud, sa püha püss kus sinna on killustikku uputatud teenindustee ja tuulikualuste tegemiseks. Teenindustee on sõna otseses mõttes vallide kõrguselt läbi kavanduse kraavide põhjade sirgeks tõmmatud.mb kirjutas: ↑15 Nov, 2024 14:52 Rahvale näidati ka tabelid, kus kirjas, et riigil on kõrge kvaliteediga lubjakivi otsa saamas juba 8 aasta pärast. Aga just riik on see, kes tellib koguni ligi 80 protsenti kogu kaevandatavast lubjakivist – olgu või teedeehituseks ja Rail Baltica rajamiseks (see raudtee kasvatab paekivi ressursivajadust 20%).
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Viimati muutis maksipoiss, 16 Nov, 2024 10:43, muudetud 2 korda kokku.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
See on huvitav, et mägedes eriti liiva ei ole ja meres on.
Osaliselt on sul õigus. Liiva teke on pikk protsess ja saab alguse mägedest, kust see murenev kivimass vaiksel ojade ja jõgede poolelt merre kantakse, kus see lõplikult sarnase fraktsiooniga liivaks hõõrutakse.
https://oceanservice.noaa.gov/facts/sand.html
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Eks needsamad loodusjõud, mis kaljusid murendavad, materjali sealt ka minema kanna. Maailmas on palju ka nii-öelda sekundaarseid mägesid, mis on tekkinud settekivimitena liivast, mis on moodustunud eelnevate mägede erosiooni tulemusel.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.AMvA kirjutas: ↑15 Nov, 2024 19:34Me ehitame megakalli raudtee ja sinna kolib maks 15% veoautovedudest (olen selle peale nõus kihla vedama). On see ikka mõistlik?
Kui see raudtee üldse plaanitud kujul valmis saab.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Sellega võib muidugi nõus olla. Kui näiteks perel maja niikuinii põlema juba on läinud, siis on mõistlik selles lõkkes ka sügisesed lehed ja lõigatud õunapuuvõsud ära põletada ning kohalik vabatahtlik pääste saab kogemusi. Pole halba ilma heata.AndresTy kirjutas: ↑16 Nov, 2024 12:31Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Vägisi ei saa teha midagi. Ja kui tehakse, siis lööb see jälle tavalise inimese tasku pihta.AndresTy kirjutas: ↑16 Nov, 2024 12:31Ma ei aruta selle üle, kas see RB on mõistlik või mitte. Ma pakun välja mõtte, et kui RB tuleb, siis me peaksime selleks kõik tegema, et transiidi maanteede pealt rööbastele saada.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ei peaks kõike tegema. Kui ta juba kord tekib (mida ma ei looda sugugi), siis on teda mõistlik kasutada selleks, milleks ta on kasulik. Kasulikuks tegemine autovedude surnuksmaksutamise teel ei ole selleks õige viis.
Ja Pärnu maantee tuleb korda teha niikuinii.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Olen viimatikõnelenud (kirjutanud) džentelmenidega nõus, kuid märgin, et see oleks väga euroopalik viis probleeme lahendada. Kus viga näed laita, seal uus maks aitab!
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ja mille läbi siis selline mõtlemismall majandust kahjustaks? Ehk saaks peale lapsemeelse loosungi veidi selgitust ka juurde?maksipoiss kirjutas: ↑16 Nov, 2024 22:01Sellisest mõtlemismallist meie majanduse hädad pihta hakkavadki![]()
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Erureamees kirjutas: ↑16 Nov, 2024 23:20 Olen viimatikõnelenud (kirjutanud) džentelmenidega nõus, kuid märgin, et see oleks väga euroopalik viis probleeme lahendada. Kus viga näed laita, seal uus maks aitab!

-
- Liige
- Postitusi: 316
- Liitunud: 18 Mär, 2020 15:20
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Siin teemas tuleb hästi välja tänase maailma (kohati kahjuks juba valdavaks saanud ) mõttemall, asendame väärtuspõhise maailma hetke kasuga.
P*rsse kliimamuutus (Ida Ukraina, Idaviru, Lõuna Eestist tükike jne jne)
Business peab käima ja kõik muu on pohh.
Minu arvates peaks diisel maksma tänases vääringus 3-3,5 EUR, mitte 1,5 ja kõik transpordiga seotud asjad (sh Rail Baltic) oleks automaatselt paigas.
Või siis öeldagi otse välja, et meil ongi pohh, vähemalt kuni Tallinnas (Berliinis, Pariisis) tuba soe ja kütus odav on.
P*rsse kliimamuutus (Ida Ukraina, Idaviru, Lõuna Eestist tükike jne jne)
Business peab käima ja kõik muu on pohh.
Minu arvates peaks diisel maksma tänases vääringus 3-3,5 EUR, mitte 1,5 ja kõik transpordiga seotud asjad (sh Rail Baltic) oleks automaatselt paigas.
Või siis öeldagi otse välja, et meil ongi pohh, vähemalt kuni Tallinnas (Berliinis, Pariisis) tuba soe ja kütus odav on.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ja mille läbi siis selline mõtlemismall majandust kahjustaks? Ehk saaks peale lapsemeelse loosungi veidi selgitust ka juurde?
[/quote]
Et ehitame ilma korralike analüüsideta kalli asja valmis ja pärast hakkame administratiivseid piiranguid seades rakendust otsima. Täielik sõgedus ju
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Selline hind muudab autotranspordi kahtlusteta totaalselt kahjumlikuks. Võrreldes raudteetranspordiga.Minu arvates peaks diisel maksma tänases vääringus 3-3,5 EUR, mitte 1,5 ja kõik transpordiga seotud asjad (sh Rail Baltic) oleks automaatselt paigas.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Sa mine selle jutuga kõigepealt USA, Hiina ja venemaa saatkondade juurde protesteerima, alles peale seda võid hakata inisema eestlaste kallal.logistik76 kirjutas: ↑17 Nov, 2024 6:35Minu arvates peaks diisel maksma tänases vääringus 3-3,5 EUR, mitte 1,5 ja kõik transpordiga seotud asjad (sh Rail Baltic) oleks automaatselt paigas.
Või siis öeldagi otse välja, et meil ongi pohh, vähemalt kuni Tallinnas (Berliinis, Pariisis) tuba soe ja kütus odav on.
Aga üleüldse, peab vist õnne tänama, kui Vabariigi valitsus seda siin lugema ei trehva ja tulles siis vastu eesrindlike progressiivsete rahvamasside tungivatele nõudmistele tõstabki Eesti territooriumil ennaktempos vedelkütuste aktsiisi meeletusse kõrgusesse ulatuses 3-3,5 euroni, sest see pole ju maailmarevolutsiooni seisukohalt üldsegi normaalne, et Tallinnas on tuba soe ja kütus odav.
(Omal ajal ütles Juhan Parts kah televisooni intervjus: "Aga kes ütles, et kolmetoalise korteri pidamine peaks Eestis odav olema? "
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline