Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
rb vastu poleks kellelgi suurt midagi kui asi oleks mõistlikult ette võetud.
ohjeldamatu priiskamise asemel tavaline normaalne eurolaiuses raudtee olemasoleval trassil.
võib-olla kohendatud kuni 160/120 verstase tunnikiiruseni. võrdluseks praegu peaks meil olema 120/80 lubatud maksimumid.
selline töö oleks versta kohta sarnases aja ja rahamahus, nagu praegu mitmelpool teist niiti tehakse.
ohjeldamatu priiskamise asemel tavaline normaalne eurolaiuses raudtee olemasoleval trassil.
võib-olla kohendatud kuni 160/120 verstase tunnikiiruseni. võrdluseks praegu peaks meil olema 120/80 lubatud maksimumid.
selline töö oleks versta kohta sarnases aja ja rahamahus, nagu praegu mitmelpool teist niiti tehakse.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Sellega küll nõus. Isegi kui kunagi peaks Helsinki tunnel valmima, ei usu et see kiirrong seal mega palju rahvast meelitab, selleks on sobivad sihtpunktid lihtsalt liiga kaugel. Kaubavedude osas aga praktiliselt ei oleks vahet sest kaubarongid üle 160 ei sõida nagunii.diesel kirjutas: ↑18 Nov, 2024 8:33 rb vastu poleks kellelgi suurt midagi kui asi oleks mõistlikult ette võetud.
ohjeldamatu priiskamise asemel tavaline normaalne eurolaiuses raudtee olemasoleval trassil.
võib-olla kohendatud kuni 160/120 verstase tunnikiiruseni. võrdluseks praegu peaks meil olema 120/80 lubatud maksimumid.
selline töö oleks versta kohta sarnases aja ja rahamahus, nagu praegu mitmelpool teist niiti tehakse.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Operatiivselt on Eurotunnel kasumlik. Ma ei leidnud numbreid, kuidas nad ehituskulusid amortiseerivad või maha kannavad.Erureamees kirjutas: ↑18 Nov, 2024 8:03 Vaatamata aktiivsele kasutusele (olen isegi selle uru kaudu käinud ja operatsioon ise ei erine palju praamiga sõitmisest vedaja vaatevinklist) ei ole too üritus ju kasumlik. Ma ei viitsi viimaseid andmeid otsida. Ajalises mõttes pole ka erilist eelist märganud praami ees. Ainuke asi, et kiirrongid Londoni ja Euroopa vahel oleks ilma selleta võimatud. Aga meie kandis ei ole kumbalgi Soome lahe kaldal võrreldavat potentsiaali ei kauba, ei reisijavedudeks. Muidugi on iga üritus võimalik konkurentide surnuksmaksustamisega kasumlikuks muuta, aga see pole enam mingi turumajandus. Kolmekordne vedelkütuste hind muudaks meil Puutini erakordselt populaarseks. Muide meie ekspresidendi eksabikaasa analüüsis teemat kunagi väga hästi argumenteeritult. Ja eriti rumal oleks väita, et mõni logistikafirma on sellepärast vastu, et ta tegeleb autovedudega. Nad veaksid kasvõi kaamelite ja eeslitega kui sel mõtet oleks.
Ja lisaks, et igasugused lisaväärtused, mis tunneliga pidanuks kaasas käima (sünergia ja integratsioon, youknow) ei hoidnud ära Brexitit. Ja lisaks veel, et minu silmis oleks asi hoopis teine kui tegemist oleks mingi uue ja enneolematu tehnoloogiaga. Kui õnnestuks teleporteeruda (ärge nähke vaeva, ma tean, et see on võimatu!) Tallinnast Varssavisse või midagi sellelähedaselt revolutsiooniliselt uut. Aga tegemist on 200 aastat vana asjaga suhteliselt keskpäraste näitajatega.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
See "kellelgi poleks suurt midagi vastu" on nüüd küll ülim naiivsus. Tõsiselt?diesel kirjutas: ↑18 Nov, 2024 8:33 rb vastu poleks kellelgi suurt midagi kui asi oleks mõistlikult ette võetud.
ohjeldamatu priiskamise asemel tavaline normaalne eurolaiuses raudtee olemasoleval trassil.
võib-olla kohendatud kuni 160/120 verstase tunnikiiruseni. võrdluseks praegu peaks meil olema 120/80 lubatud maksimumid.
selline töö oleks versta kohta sarnases aja ja rahamahus, nagu praegu mitmelpool teist niiti tehakse.
Aastaid tagasi, kui RB vastu avaldati järjekordne mitmesaja allkirjaga avalik kiri, siis tõenäoliselt puhtjuhuslikult oli sama päeva Aktuaalses Kaameras uudis sellest, kuidas Läänemaal protesteeritakse Rohuküla raudtee taastamise vastu. See on ju olemasoleval trassil, kohendatud 160/120 verstase tunnikiiruseni, sarnases aja ja rahamahus. Mäletan, et järgmisel päeval panin kaks asja kõrvuti ja tõepoolest, etteheited ja põhjendused, miks RB ja Rohuküla raudtee on nii mõttetud ja kahjulikud asjad, kattusid punkt-punktilt.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Bussivedajate lobitöö?
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Huvitav tähelepanek Prantsusmaalt...
https://www.ohtuleht.ee/1118294/vahur-k ... 9h9KtgE9NwMida peaksid siis tegema inimesed, kes elavad piirkonnas, kus pole piisavalt jõukat keskklassi, kellele iga natukese aja tagant köögi uuendamise teenust pakkudes saaksid ka lihtsad meesterahvad oma pere rahuldavalt ära toita? Üheks valikuks on kolimine rikkasse piirkonda, seda näemegi kõikjal. Samas ei taha ega ka saa kõik kolida. Rikastes piirkondades on kinnisvara kallis, vanas kodukohas hoiab peale juurte tihti ka see, et seal on kodu juba olemas.
Need piirkonnad on majanduslikult depressiivsed ja poliitiliselt radikaalsed. Prantsusmaal räägitakse, et piirkonna tõenäosus hääletada Marine Le Peni poolt sõltub sellest, kui kaugel on piirkond raudteejaamast. Raudtee – see on ühendus laia maailmaga, kus saab rikastes piirkondades paremat raha teenida. Kuhu raudtee ei ulatu, seal on võimalusi vähem.
Saksamaal kolivad haritud inimesed Ida-Saksamaalt läände, mille tulemusel valitakse idas järjekindlalt kohalike liidumaade parlamentidesse igasugu hulle. Vähem saab tähelepanu see, et Saksamaa elanikkonna põhiosa elab Lääne-Saksamaal, kus hullude asemel valitakse järjekindlalt igavaid peavooluerakondi.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Noh, see Vahur Koorits on kah spetsialist Õhtulehe tasandil.Lemet kirjutas: ↑18 Nov, 2024 14:38 Huvitav tähelepanek Prantsusmaalt...
https://www.ohtuleht.ee/1118294/vahur-k ... 9h9KtgE9NwMida peaksid siis tegema inimesed, kes elavad piirkonnas, kus pole piisavalt jõukat keskklassi, kellele iga natukese aja tagant köögi uuendamise teenust pakkudes saaksid ka lihtsad meesterahvad oma pere rahuldavalt ära toita? Üheks valikuks on kolimine rikkasse piirkonda, seda näemegi kõikjal. Samas ei taha ega ka saa kõik kolida. Rikastes piirkondades on kinnisvara kallis, vanas kodukohas hoiab peale juurte tihti ka see, et seal on kodu juba olemas.
Need piirkonnad on majanduslikult depressiivsed ja poliitiliselt radikaalsed. Prantsusmaal räägitakse, et piirkonna tõenäosus hääletada Marine Le Peni poolt sõltub sellest, kui kaugel on piirkond raudteejaamast. Raudtee – see on ühendus laia maailmaga, kus saab rikastes piirkondades paremat raha teenida. Kuhu raudtee ei ulatu, seal on võimalusi vähem.
Saksamaal kolivad haritud inimesed Ida-Saksamaalt läände, mille tulemusel valitakse idas järjekindlalt kohalike liidumaade parlamentidesse igasugu hulle. Vähem saab tähelepanu see, et Saksamaa elanikkonna põhiosa elab Lääne-Saksamaal, kus hullude asemel valitakse järjekindlalt igavaid peavooluerakondi.
Tema väite vastu on hea näide Helsingist - Ida-Helsingi, kuhu sõidab metroo juba ammustest aegadest on muutunud slummiks kui samal ajal Espoo, kuhu alles hiljuti tehti metrooliin on rikaste piirkond
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Koorits Kooritsaks, aga täpselt sama asja tähendas kunagi oma vestlustes ka näiteks kadunud majandusgeograaf Hardo Aasmäe.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ei oska Aasmäe arvamust kommenteerida, kuna pole seda lugenud. Aga isiklik tähelepaneks Euroopa linnadest on küll selline, et raudteejaamade ümbruses elab vaesem kontingent, kuna nad ei jaksa endale autot lubada.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Teatrit küll , masendav tragöödia tegelikult , minister svet ja kantsler ei lase end sellest mitte üks raas häirida . Kogu see rb on üks suure mastaabiga puru silmaajamine .
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mulle on jätnud Anvar Salomets väga hea mulje ning sisetunne ütleb, et Eesti teeb oma osa õigeks ajaks ära ja püsib enam-vähem eelarves.
Läti kohta küll ei julge midagi arvata.
Aga vähemalt saame siis selleks ajaks korraliku kiirühenduse Pärnuga ja rahvusvaheline osa peab 1-2 aastat lisaks ootama.
Täna toimunu oli teater muidugi, et toita RB vastaliste isusid.
RB sotsiaalmajanduslik efekt saab olema korralik, selle pärast väga muretsema ei pea.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
https://www.err.ee/1609524808/rb-uurimi ... s-ei-valmiLäti seimi Rail Balticu uurimiskomisjoni juht Andris Kulbergs tegi ettepaneku moodustada Balti riikide ülene järelevalvekomisjon ning pöörduda ühiselt Euroopa Komisjoni poole, et julgeoleku ettekäändel raudteele rahastust küsida. Tema sõnul praeguse rahastusmudeliga raudtee tähtajaks ei valmi.
Mis sa kostad.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Siiani on küll projekt kallinenud kiiremas tempos ,kui sealt asju maha on jõutud kriipsutada

Viimati muutis maksipoiss, 18 Nov, 2024 21:30, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Tore-tore.gooligan kirjutas: ↑18 Nov, 2024 20:58Mulle on jätnud Anvar Salomets väga hea mulje ning sisetunne ütleb, et Eesti teeb oma osa õigeks ajaks ära ja püsib enam-vähem eelarves.
Läti kohta küll ei julge midagi arvata.
Aga vähemalt saame siis selleks ajaks korraliku kiirühenduse Pärnuga ja rahvusvaheline osa peab 1-2 aastat lisaks ootama.
Täna toimunu oli teater muidugi, et toita RB vastaliste isusid.
RB sotsiaalmajanduslik efekt saab olema korralik, selle pärast väga muretsema ei pea.
Raudtee Pärnuni saame ehk valmis, aga kas keegi sõitma ka hakkab? Tema viimases intervjuus EE-s ütles ta küll otse välja, et siiani pole kedagi silmapiiril.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline