Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kas keegi on kuulnud midagi Mariampole - Warssawi kiirraudteest? Või kohanud sealkandis raudtee ehitust? Viimane mis ma kuulsin poolaka käest oli see, et kavandatud trass peaks minema läbi nende rahvuspargi ja seda poolakad ei taha. Aga kiirteed on kuni Leedu piirini valmis ja nauditavad.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Esiteks ei ole ma kunagi kaks tundi varem lennujaamas olnud. Tunnist piisab.
https://www.tv3.ee/arvamus/reisija-paha ... kui-varem/...Hea tava on saabuda lennujaama kaks tundi varem, et ikka kindlalt oma lennule jõuda. Isegi, et teadsin, et meie Tallinna Lennujaamas on uued turvasüsteemid, mis pidid kontrolli palju kiiremaks tegema, läksin ikkagi varem, et kindlasti mitte oma lennust maha jääda," meenutab Berta oma hommikut...
...Minu lend läks varahommikul kell 5.55 ning olin üsna kindel, et lennujaam on tühi. Minu suureks imestuseks oli turvakontrolli järjekord aga üüratult pikk. Kindlasti üle 50 inimese seisis minu ees ja mu südamesse tekkis juba kerge ahastus," meenutab Berta. "Kaks uut turvalinti oli avatud ning vaatamata sellele, et enam ei pea kotist vedelikke ja tehnikat välja võtma, liikus järjekord kuidagi eriti aeglaselt....
https://reporter.kanal2.ee/7984567/kaos ... 1-reisijatTallinna Lennujaamas sai näha vaatepilti, mida võiks eeldada mõnest suurest Londoni lennujaamast. Järjekord turvakontrolli oli ligi 2 tundi pikk. 11 reisijat jäid lennukist maha.
Et ma seoses tööga pean ka ise suht-koht tihedalt lendama, siis julgen lugupeetava jutu peale ühest tunnist suht skeptiliselt muiata. Seda nii Tallinna kui ka välismaiste lennujaamade osas.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
See oli ainult ühel päeval, kui Tallinnas muudeti turvakotrolli reeglid tagasi ja paljud tulid suurte kosmeetikapudelitega.Lemet kirjutas: ↑28 Nov, 2024 12:15Esiteks ei ole ma kunagi kaks tundi varem lennujaamas olnud. Tunnist piisab.https://www.tv3.ee/arvamus/reisija-paha ... kui-varem/...Hea tava on saabuda lennujaama kaks tundi varem, et ikka kindlalt oma lennule jõuda. Isegi, et teadsin, et meie Tallinna Lennujaamas on uued turvasüsteemid, mis pidid kontrolli palju kiiremaks tegema, läksin ikkagi varem, et kindlasti mitte oma lennust maha jääda," meenutab Berta oma hommikut...
...Minu lend läks varahommikul kell 5.55 ning olin üsna kindel, et lennujaam on tühi. Minu suureks imestuseks oli turvakontrolli järjekord aga üüratult pikk. Kindlasti üle 50 inimese seisis minu ees ja mu südamesse tekkis juba kerge ahastus," meenutab Berta. "Kaks uut turvalinti oli avatud ning vaatamata sellele, et enam ei pea kotist vedelikke ja tehnikat välja võtma, liikus järjekord kuidagi eriti aeglaselt....
https://reporter.kanal2.ee/7984567/kaos ... 1-reisijatTallinna Lennujaamas sai näha vaatepilti, mida võiks eeldada mõnest suurest Londoni lennujaamast. Järjekord turvakontrolli oli ligi 2 tundi pikk. 11 reisijat jäid lennukist maha.
Et ma seoses tööga pean ka ise suht-koht tihedalt lendama, siis julgen lugupeetava jutu peale ühest tunnist suht skeptiliselt muiata. Seda nii Tallinna kui ka välismaiste lennujaamade osas.
Sellest ühest päevast mingit statistilist järeldust teha, naljakoht.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Marijampolest loksub Lemet edasi max 120 kmh rongiga.LupusII kirjutas: ↑28 Nov, 2024 11:58 Kas keegi on kuulnud midagi Mariampole - Warssawi kiirraudteest? Või kohanud sealkandis raudtee ehitust? Viimane mis ma kuulsin poolaka käest oli see, et kavandatud trass peaks minema läbi nende rahvuspargi ja seda poolakad ei taha. Aga kiirteed on kuni Leedu piirini valmis ja nauditavad.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Lugupeetav artiklite ilmumise kuupäevadele pööras tähelepanu? Üks on aprillist ja teine märtsist. Ise olen harilikult kahe-kolmetunnise varuga saabunud ja nii mõnelgi korral kaunikesti närvilisrlt pidanud turvakontrollis ootama. Et kas jõuab või mitte. Sama on toimunud sellel aastal ka Lissabonis, Riias, Ateenas kui Istanbulis. Nii et...See oli ainult ühel päeval, kui Tallinnas muudeti turvakotrolli reeglid tagasi ja paljud tulid suurte kosmeetikapudelitega.
Sellest ühest päevast mingit statistilist järeldust teha, naljakoht.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Selle trassi (Mariampole-Varssav)läbimiseks annab internet täna võimaluseMarijampolest loksub Lemet edasi max 120 kmh rongiga
:
1. Rongiga- sõiduaeg 6 tundi 38 minutit piletihind 18-27 eurot
2. Lennukiga- sõiduaeg 6 tundi, piletihind 100-300 eurot.
3. Bussiga- sõiduaeg 5-7 tundi, piletihind 28-50 eurot.
Eelistuste küsimus.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ja me siin räägime ,et 6 tunniga Warssavisse? Ok 8 tundi . Sealt edasi ei ole enam suurt vahet sõiduautole.
-
tsivi_list
- Liige
- Postitusi: 287
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Aga kuidas sinu isiklikud eelistused teemaga üldse seotud on?
See, et sina pigem lähed lennukiga on sinu eelistus ega tähenda kuidagi, et teised ei eelistaks rongi.
Ei ole nii, et kui sulle pole vaja, siis polegi üldse vaja.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Vaatan Poola raudteekaarti ja tõesti raudtee tuleb Leetu. Aga seal sõidavad diiselrongid . Suwalkist saab rongiga Byalistoki. Ja sealt algab kaasaegne elektriraudtee . Leedu piirilt Byalistoki on ligikaudu sama pikk maa kui on RB raudteed Eestis . Kevadel ei olnud küll näha ,et seal uut raudteed ehitatakse või planeeritaksegi.Kas on võimalik ,et RB lõppeb kuskil Leedu-Poola piirilähedases võsas ?
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Jällegi valikute küsimus..Tallinnast Varssavisse on puhast sõiduaega 13 tundi. Peale seda oled kaunikedti sodi ja järgmine päev kulub suuresti taastumiseks. Rongist väljud puhanuna ja oles valmis nii tööks kui muuks.Sealt edasi ei ole enam suurt vahet sõiduautole
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Valikute küsimus kõik õige. Aga kui palju me teame või kui palju meile räägitakse mida Poola oma RB osaga teha plaanib?
-
tsivi_list
- Liige
- Postitusi: 287
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Miks peaks RB rongid üldse kontaktliini kasutama, parim lahendus oleks vesinikul töötavad kütuseelemendid.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kes on nii loll, et hakkab Marijampolest Varssavisse lennukiga lendama?Lemet kirjutas: ↑28 Nov, 2024 12:40Selle trassi (Mariampole-Varssav)läbimiseks annab internet täna võimaluseMarijampolest loksub Lemet edasi max 120 kmh rongiga
:
1. Rongiga- sõiduaeg 6 tundi 38 minutit piletihind 18-27 eurot
2. Lennukiga- sõiduaeg 6 tundi, piletihind 100-300 eurot.
3. Bussiga- sõiduaeg 5-7 tundi, piletihind 28-50 eurot.
Eelistuste küsimus.
Ja nagu ma varem kirjutasin, et miks peaks üldse Varssavisse minema?
Ja muuseas LOT lendab sinna alla 1 tunni Tallinnast, kui ajavööndeid arvestada.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ja muuseas LOT lendab sinna alla 1 tunni Tallinnast, kui ajavööndeid arvestada.
Nu-nu. Tegelikult on reaalne lennuaeg (milles normaalne arvestus käib), ikka pea kaks tundi. Kodust lennujaama pea tund, kaks tundi lennujaamas, kaks tundi lendu, tund lennujaamast südalinna- kokku kuus tundi.
Mul on lugupeetava suhtes mõningsud kahtlusi. Sest rong on ju saatanast. Tegelikult oli ju lugupeetav ise see, kes Mariampole teemal siin spekuleerima hakkas.Kes on nii loll, et hakkab Marijampolest Varssavisse lennukiga lendama
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mul on lennujaama 15 minutit.Lemet kirjutas: ↑28 Nov, 2024 13:43Ja muuseas LOT lendab sinna alla 1 tunni Tallinnast, kui ajavööndeid arvestada.![]()
Nu-nu. Tegelikult on reaalne lennuaeg (milles normaalne arvestus käib), ikka pea kaks tundi. Kodust lennujaama pea tund, kaks tundi lennujaamas, kaks tundi lendu, tund lennujaamast südalinna- kokku kuus tundi.
Mul on lugupeetava suhtes mõningsud kahtlusi. Sest rong on ju saatanast.Kes on nii loll, et hakkab Marijampolest Varssavisse lennukiga lendama
Mitte et rong oleks saatanast, aga kas just see projekt kõige õigem on ma kahtlen. Ma olen RB-ga täiesti päri, kui see oleks puhas erafirmade poolt tehtav kommertsprojekt ja maksumaksja ei peaks seda lollust kinni maksma.
Sa pole siiani ära suutnud seletada, misk need meeletud kaubavood, mis RB-l peaks liikuma hetkel juba olmeasoleva raudteel ei sõida
Viimati muutis AMvA, 28 Nov, 2024 13:55, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline