Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks
Ukrainlased tutvustasid ühte samasugust trofee kilpkonna, mis oli vist T-62 põhjal valmistatud. Tankina kasutada ei saa (torn ei liigu), komandöri nähtavus suhteliselt null ehk oli ainult meeste vedamiseks positsioonile. Suurim takistus ukrainlastel polnud "kilpkonn" ise, vaid droonide segajad "kilpkonna" katusel. Lõpuks saadi ka sellest vist sageduse vahetamisega üle ja "kilpkonni" võeti maha enesetapja drooni tähikusse saatmisega, edasi jooksis paanikasse sattunud meeskond minema. Eks tegu ühe hädalahendusega on, lisaks pakub paremat kaitset, kui BMP ning ka alusvankriks olevat tanki pidi olema kergem leida, kui BMP-d.
Unforeseen consequences
Vene-Ukraina sõda II osa
BMW R71 koopia.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Koopia või mitte - pole oluline.
Oluline on see, et Venemaa ise toodab ja neid on üle maa laiali kümneid tuhandeid.

Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Selge - hetkel ei tooda. Kuid Venemaa on neid täis.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12 Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Ukraina sõjväelased helistavad Zelenskile: Härra president, teie käsk on täidetud. Kreml on vabastatud.
Zelenski: Krimm, ma ütlesin, et Krimm on vaja vabastada.
Zelenski: Krimm, ma ütlesin, et Krimm on vaja vabastada.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Erinevad tootjadArdiS kirjutas: ↑05 Dets, 2024 21:15Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12 Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
-
- Liige
- Postitusi: 1905
- Liitunud: 20 Mär, 2022 11:02
- Kontakt:
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Parasiitide nn vabatahtlike värbamise tempo on kukkunud 600 ühikule päevas. See jääb parajalt alla rindel päevastele kaotustele ning siit järeldatakse, et parasiidid ei suuda enam reserve toota rindele.
https://x.com/PStyle0ne1/status/1864430479157432826
Parasiidid kasutavad rünnakute juhtimiseks uut lahendust, nimelt ründel oleva soomuki ees sõidab jalgrattal kamikazest parasiit, kes siis juhendab, et kuidas miiniväljal edasi sõita.
https://x.com/PStyle0ne1/status/1864251285802820058
https://x.com/PStyle0ne1/status/1864430479157432826
Parasiidid kasutavad rünnakute juhtimiseks uut lahendust, nimelt ründel oleva soomuki ees sõidab jalgrattal kamikazest parasiit, kes siis juhendab, et kuidas miiniväljal edasi sõita.
https://x.com/PStyle0ne1/status/1864251285802820058
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
neid vost oli kahte varianti K-750 ja M-52ArdiS kirjutas: ↑05 Dets, 2024 21:15Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12 Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
vahe selles kas olid ripp- või püstklapid.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
toodavad seda mida kästakse.ArdiS kirjutas: ↑05 Dets, 2024 21:15Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12 Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Vene emmiliste maailm on oluliselt kirjum, kui K-750 ja M-52, aga seda pole siin praegu vaja lahata.
Viimased 70 aastat on olnud kaks tootjat: Irbit ja Kiiev. Mudelitel olid ühised juured, aga piisav hulk erinevusi, et Urale ja Dnepreid erinevateks masinateks pidada.
Kiievi mootorrattatehas on ammu surnud, Ural/IMZ eksisteerib Kasahstanis pisitootjana. Armeed Ural ei varusta. Küll on aastate jooksul neid toodetud selline kogus, et praegu vabatahtlike pingutuste najal saab neid rivvi päris märkimisväärse koguse. Minu pilgu jaoks on seal rivis segu erinevate põlvkondade jubinatest, mis viitab selgelt kasutatud masinate elustamisele.
Seega: tegu pole uute mootorratastega, tegu on kasutatud masinatega, mis on rivvi aetud.
Viimased 70 aastat on olnud kaks tootjat: Irbit ja Kiiev. Mudelitel olid ühised juured, aga piisav hulk erinevusi, et Urale ja Dnepreid erinevateks masinateks pidada.
Kiievi mootorrattatehas on ammu surnud, Ural/IMZ eksisteerib Kasahstanis pisitootjana. Armeed Ural ei varusta. Küll on aastate jooksul neid toodetud selline kogus, et praegu vabatahtlike pingutuste najal saab neid rivvi päris märkimisväärse koguse. Minu pilgu jaoks on seal rivis segu erinevate põlvkondade jubinatest, mis viitab selgelt kasutatud masinate elustamisele.
Seega: tegu pole uute mootorratastega, tegu on kasutatud masinatega, mis on rivvi aetud.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Nuh, Dnepr-i toodeti vanasti Kiievis, NSVL-i lagunemisega läks miski hetk hingusele. Iž suutis sajandivahetuse välja punnitada aga ega kaasaegsete motikatega oli ikka päris raske konkureerida ja lõpetas ka ära. Ural ongi ainus vanadest markidest, mis elus, kohe peale NSVL-i lagunemist ostis miski grusiin tehase ära ja hakkaski retromotikana turustama. Läänes vist külgkorviga motikaid ei tuntagi? Ehk siis leidis omale niši. Firma peakontor asub USA-s ja 2022a viidi tootmine kasahhide manu.
Nood pildil olevad motikad tunduvad küll kuskilt laost välja kougituna. Kui ma ei eksi siis Ural-it vist tsiviili ei müüdutki, olidki vaid militaarotstarbel? Pean tunnistama, et sellist külgkorvi näen küll elus esimest korda.
Või tegelikult, Kihnu kaluritel olid ka midagi sellist kalade vedamiseks aretatud.
Nood pildil olevad motikad tunduvad küll kuskilt laost välja kougituna. Kui ma ei eksi siis Ural-it vist tsiviili ei müüdutki, olidki vaid militaarotstarbel? Pean tunnistama, et sellist külgkorvi näen küll elus esimest korda.

Või tegelikult, Kihnu kaluritel olid ka midagi sellist kalade vedamiseks aretatud.
Viimati muutis Some, 05 Dets, 2024 23:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Segi nagu pudru ja kapsad.olavsu1 kirjutas: ↑05 Dets, 2024 22:31neid vost oli kahte varianti K-750 ja M-52ArdiS kirjutas: ↑05 Dets, 2024 21:15Kas Uralide tootmine mingi 70-datel ei lõpetatud ja hakatud tootma Dnepre.Aspelund kirjutas: ↑05 Dets, 2024 20:12 Urali ei toodeta Venemaal. Urali tootmine on praegu Kasahstanis ja seda otseselt sõjaga seotud põhjustel. Urali põhiturg on väljaspool Venemaad (USA, Jaapan ja Euroopa) ning sõja alguse järel oli neil kaks valikut: tehas kinni panna või siis kolida mujale. Valiti kolimine. Lisaks teatas ettevõtte tegevjuht, et ta selgelt ei toeta sõda.
Pildil oleva masinad on toodetud tõenäoliselt 90ndatel. Hetkel sellise mootori ja plekimajanduse kombinatsiooniga Urale tootmises ei ole.
vahe selles kas olid ripp- või püstklapid.

Ural M-72, M-61, M-63, M-66, M-67 jne ja M-72, K-750, Dnepr MT9/MT10/MT11 toodeti erinevates tehastes.Mõlemad alustasid R-71 koopiate M-72 tootmisega, viiekümnendatel Irbiti tehas tegi oma mudeli Ural M-61 ning toodab seda modifitseerituna siiani. Mootor on minuteada praegugi nende enda oma, Denso elektri ja Keihini pritsega, aga muu on suuremalt jaolt läänest, Brembo pidurid, Sachsi vedrustus, itaalia rattad jm. 2022 seoses sõja algusega koliti kogu tehas Kasahstani.
Kiievi sõsartehas modifitseeris M-72 tagakiigega variandiks K-750 ja hiljem sai temast MT-9 Dnepr, kus mootor sai moodsama OHV gaasijaotuse. Hiljem toodeti veel modifikatsioone MT-10 ja MT-11 ning selle mudeliga 90-ndate lõpus tehas ka hingusele läks.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Pool päeva juba käib jutt venelaste tsiklimudelite eripäradest ja uut teemat ei tulegi??
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Põhiline ründerelv selles sõjas ju
Järgmine tase oleks hobuvankrid kuulipildujatega.

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline