Siia tulevad ilmselt õhukaitsevariandid, kus algupärase RP-22 ürgradari asemel on ELTA radariga, mille nägemisulatus on umbes 10 korda suurem. Vaata pilte lk 2:
http://www.iai.co.il/sip_storage/files/3/29123.pdf
Selline siis:
Selle radariga saab teha nii õhk-õhk kui õhk-maa ülesandeid, kuigi rumeenlased kasutavad ainult õhk-õhk ülesannetes.
Vanasti oli kabiin selline
Nüüd on selline
Peal on ka helmet-mounted display abil sihitavad Iisrali Python-3 raketid (juutide analoog AIM-9X ja JHMCS-le).
Õhukaitse variandid on tehtud MiG-21bis baasil, millel on 97,1 KN hädaforsaaziga mootor, mis annab lennukile MiG-29ga võrreldava veojõu/kaalu suhte (üle 1,0), mis annab hetkelise vertikaalkiiruse ca 240 m/sek (varasematel 160 m/sek), mis vastab ligikaudu Lääne-Euroopas tarvitatavale F-16AM-le.
Enamik moderniseeritud MiG-21-sid ehitati siiski maismaamärkide vastu tegutsemiseks, need on ilma radarita ning varustatud kaasaegsete seadmetega täppislöökide andmiseks.
Muide rumeenlased eelistasid MiG-21-te MiG-29-le just parema töökindluse ja tuntavalt madalamate kulude pärast. MiG-21 on senini kõige lihtsam ja odavam Mach 2 klassi hävitaja maailmas.