Lennuõnnetused
Re: Lennuõnnetused
Jeju Air B737 4 minutit musta kastide andmetest kadunud.
https://www.youtube.com/watch?v=hdo5LigJtso&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=hdo5LigJtso&t=3s
Re: Lennuõnnetused
Iraanis kukkus alla sõjaväe hävitaja

https://x.com/clashreport/status/1882013408918438274
Iranian military jet crashed in Kabudrahang, Hamedan.
The pilots ejected before the crash.
Reports suggest it was an F-4 Phantom jet.
https://x.com/clashreport/status/1882013408918438274
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Väga põnev ja hästiloetav artikkel Smartlynxi lennu 9001 intsidendi põhjustest, meeskonna käitumisest ja uurimise käigust -
https://admiralcloudberg.medium.com/the ... b9f42b1fb2
Katastroof oli ikka väga-väga lähedal.
https://admiralcloudberg.medium.com/the ... b9f42b1fb2
Katastroof oli ikka väga-väga lähedal.
Re: Lennuõnnetused
Teab keegi, mis DHL'i lennuõnnetuse põhjuseks siis oli? Eesti meediast ei leia infot.
[img]http://i168.photobucket.com/albums/u186 ... etrac2.jpg[/img]
IseOlenRahul
IseOlenRahul
-
- Liige
- Postitusi: 892
- Liitunud: 09 Jaan, 2024 18:14
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Aitäh, põnev ja õpetlik lugemine. Kokkuvõte kiirustajatele:gooligan kirjutas: ↑22 Jaan, 2025 19:30 Väga põnev ja hästiloetav artikkel Smartlynxi lennu 9001 intsidendi põhjustest, meeskonna käitumisest ja uurimise käigust -
https://admiralcloudberg.medium.com/the ... b9f42b1fb2
Katastroof oli ikka väga-väga lähedal.
- korraks ratastega maa puudutamine ja käsitrimmi kasutamine ajas kõrgustüüri juhtarvuti ELAC2 errorisse
- igakordne hoolas resettimine võimaldas õppelendu rahus edasi teha
- üks kord resettimine ununes
- ELAC2 oli maandumisel erroris ja ELAC1 juhtis kõrgustüüri, siis läks see kah errorisse
- juhtimist üritasid üle võtta spoilerite ja eleronide arvutid SEC2 ja SEC1, aga need läksid errorisse, kui andurite eri hetkedel lugemine tekitas vastuolu "lennuk on maas / lennuk on õhus" hinnangute vahel
- juhtimiseks jäid järele mootorid, pöördetüür ja kõrgustüüri käsitrimmi ratas
- tehti päris koledat sõitu, enne kui tõusunurk kontrolli alla saadi
- aga mootorid said matsus viga ja üks süttis
- enne maandumist seiskus süttinud mootor
- siis seiskus ka teine mootor
- maha tuldi enne raja algust, tänu headele otsustele mitte Sõjamäe pilpakülla
- tugevalt räsida said telik ja kere, nii et lennuk hiljem eriüksusele mängumajaks maha müüdi
- õnneks tuld ei võtnud
Viimati muutis lennumudelist, 23 Jaan, 2025 0:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 1678
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Siin on veel üks väga hästi tehtud video Smartlynxi õnnetusest: https://youtu.be/04M63B1sv_Y?si=xQVdMF8naTDEEl7P
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Lennuõnnetused
Briti Eurofighter muutus täna kabrioletiks, kui põrkas linnuga kokku Põhjamerel. Lenduril õnnestus lennuk tagasi tuua lahtise kabiiniga-VIDEO

https://x.com/timdavies_uk/status/1882452398440116717
https://x.com/Osinttechnical/status/1882460746808004758Earlier today, a Royal Air Force Typhoon lost its cockpit canopy in a bird strike over the North Sea.
The pilot managed to nurse his newly convertible fighter back to base.
https://x.com/timdavies_uk/status/1882452398440116717
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Kuna siin mõnda Eesti vanemat juhumit tuletati meelde, siis hakkasin nuputama kunagi Kuressaare (tollase Kingissepa) An-2 juhtunu kallal. Et olevat 1980-ndate lõpus pisike intsidendike olnud, aga ei midagi tõsist. Aviation Safety Networki andmebaasis midagi ei olnud, mujal ka ei sattunud ette, aga miskipärast meeles, et kohalikus ajalehes olevat nupp olnud. Ning lõpuks sattus ette - "Kommunismiehitaja" 12.11.1987, artikkel "MIS JUHTUS LENNUVÄLJAL":
"9. novembril toimus vahejuhtum Kingissepa lennuväljal lennukiga An-2, mis startis marsruudile Kingissepa— Ruhnu, õhkutõusmisel mootor seiskus, lennuk kaotas kõrguse ja sai vigastada. Pardal olnud kahest meeskonnaliikmest ja kümnest reisijast said kaks reisijat vigastada (Ruhnu saare haldusülem Kalju Randmaa ja rajooni sidesõlme ohutustehnika insener Helmur Lind). Intsidendi asjaolude selgitamiseks toimub ametkondlik juurdlus, mille tulemuste põhjal rakendatakse täiendavaid abinõusid lennuohutuse tagamiseks. Juurdlus peab olema lõpetatud kuu aja jooksul ning siis selguvad ka avarii täpsed põhjused.
Lõppkokkuvõttes võib öelda, et intsident lõppes õnnelikult. K. Randmaa jääb haiglasse jälgimisele mõneks päevaks, H. Lind umbes nädalaks."
"9. novembril toimus vahejuhtum Kingissepa lennuväljal lennukiga An-2, mis startis marsruudile Kingissepa— Ruhnu, õhkutõusmisel mootor seiskus, lennuk kaotas kõrguse ja sai vigastada. Pardal olnud kahest meeskonnaliikmest ja kümnest reisijast said kaks reisijat vigastada (Ruhnu saare haldusülem Kalju Randmaa ja rajooni sidesõlme ohutustehnika insener Helmur Lind). Intsidendi asjaolude selgitamiseks toimub ametkondlik juurdlus, mille tulemuste põhjal rakendatakse täiendavaid abinõusid lennuohutuse tagamiseks. Juurdlus peab olema lõpetatud kuu aja jooksul ning siis selguvad ka avarii täpsed põhjused.
Lõppkokkuvõttes võib öelda, et intsident lõppes õnnelikult. K. Randmaa jääb haiglasse jälgimisele mõneks päevaks, H. Lind umbes nädalaks."
Re: Lennuõnnetused
Tänaseks teada, et piloot lasi ise kupli minema.Briti Eurofighter muutus täna kabrioletiks
Re: Lennuõnnetused
L-Koreas võttis tuld A321
https://x.com/UkrReview/status/1884250709417410602
https://x.com/UkrReview/status/1884250709417410602
Re: Lennuõnnetused
Saaks kas või CVR sisu kohta mingi lingi?
Eeldatavasti peaks see olema juba ammu läbi analüüsitud. Miks seda varjatakse? Muidu ikka üsna kiiresti tuuakse õnnetuse eelse pilootide vestluse kohta vähemalt mingit infot. Korea katastroofi puhul kas või see, et viimased 4 minutit ei ole salvestunud.
Re: Lennuõnnetused
pwn13 kirjutas: ↑28 Jaan, 2025 17:43 L-Koreas võttis tuld A321
https://x.com/UkrReview/status/1884250709417410602
https://x.com/nexta_tv/status/1884287420834988288A plane carrying 169 passengers burns to ashes in South Korea
The incident occurred at Busan’s Gimhae International Airport. Preliminary reports indicate that the fire started in the tail section of an Air Busan aircraft scheduled to fly to Hong Kong.
All 169 passengers and 7 crew members managed to evacuate safely using inflatable slides. No injuries were reported.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
F-35 kukkus alaskal alla
https://x.com/visegrad24/status/1884411439294591072
parem video ka
https://x.com/nexta_tv/status/1884493225152385511
https://x.com/visegrad24/status/1884411439294591072
parem video ka
https://x.com/nexta_tv/status/1884493225152385511
Re: Lennuõnnetused
Postimehes on hea tekst selle kohta: "Townsend lisas pressikonverentsil, et piloot oli enne lennuki alla kukkumist teatanud hädaolukorrast ning toimetati katapulteerumise järel stabiilses seisundis haiglasse. Umbes 100 miljonit dollarit maksev hävitaja sai USA õhuväe kinnitusel aga tõsiselt kahjustada." Kusjuures selle "tõsiselt kahjustada saamise" video on nad ka välja pannud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist