Hea, et vähemalt autosid jagub ja müüma ei pea. Veel ...

Sügav kaastunne!

Eks igalühel omad prioriteedid - kellel kindel turvalisus, kellel igas asjas kokkuhoid.
Lõpetan.
Juurpõhjus on siin see et niisugune auto mis peaks kõlbama kõigeks ei kõlba tegelikult mitte millekski. Sellepärast on meid mitu ja igaühel on mingi kindel funktsioon.
Mendiasutused panevad taolised avariid külma kõhuga probleemi "sõidukiirus" alla. Ja tõepoolest, kui ohutu kiirus olnuks 40 kmh ja sõiteti 70-ga, on igati jokk rääkida kiirusest. Aga sama statistika kõlbab hästi toetamaks ambitsioone kehtestada autojuhtide tegevuse üle totaalkontroll, kuna "enamike õnnetuste põhjus on kiiruseületamine".Ghostship kirjutas: ↑18 Veebr, 2025 17:54 Mingit statistikat ka selle kohta on kui palju talvel toimunud rasketest õnnetustest on rämpsrehvid üldse? Tundub selline pseudoteema rohkem. Igaüks kes talvel rohkem kui 2 korda sõidab kuus teab vast piisavalt hästi milliste rehvidega sõita kannatab. Pigem juhtuvad rehviõnnetused üleminekuajal (talv tuleb teatavasti alati ootamatult) kui veel pole jõutud rehve vahetada ja sõiduvõtteid talviseks korrigeerida.
Kas lihtsam poleks lühirenti kasutada? Nood mõned korrad, mis vaja midagi suurt vedada olnud, olen lihtsalt Citybee või Bolti kaubiku rentinud. Kõige muuga saab igapäevaauto ka hakkama.vanahalb kirjutas: ↑19 Veebr, 2025 10:43Juurpõhjus on siin see et niisugune auto mis peaks kõlbama kõigeks ei kõlba tegelikult mitte millekski. Sellepärast on meid mitu ja igaühel on mingi kindel funktsioon.
Kui maailmas oleks olemas üks universaalne auto siis ostaks kohe sellise ja jääks veel raha rehvide tarbekski![]()
Muig
Nuvotjust.
Saksas lajatati eelmine kuu tuttavale 127 raha trahvi selle eest, et sõidu ajal telefoni hoidikusse kohendas. Tee kohal olev kaamera filmis ja 15 kilomeetri pärast tuli värvimuusikaga kinosaal sappa.kui ka kaamera salongi, sest juht võib tegeleda kõrvaliste asjadega.
Mul ongi igapäevaautoks midagi sarnast ehk BMW X1 tehtud kaubik. Suures plaanis natuke kõrgemaks tõstetud ja neliveoline 3 seeria BMW. Samuti 2-liitrise mootoriga. Need märkused on kõik õiged ja see tähendab et ta on 2-istmeline. Tagaistme asemel on küljele väljatõmmatav töölaud ja kruupink. Õliseid masinaosi ja hüdrovoolikuid vean vahel vanni sees. Korraliku haagise jaoks on ta ikka liiga kerge , 2200 kg on lubatud ja sedagi tänu nelikveole. "Pikem ots" on ka selline väga lai mõiste. Minumeelest on see alates 500 km. Ergonoomika poolest võib sõita, iste ei ole kaugeltki nii hull kui ühe töökaaslase uuel Opel Combol mis juba 300 km-ga seljasirutuspausi nõuab. Aga müra on suur ja see väsitab. Sedaankered on palju vaiksemad. Universaalis on palju tühja ruumi ja igasugused kohinad ja müdinad võimenduvad nii et kõrvakuulmine kaob ära. Nii 50-100 km-ga see veel ei häiri, pika otsaga aga küll.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Veebr, 2025 11:39 Olen ise mõelnud, et kui ma täna peaksin endale ostma autode sveitsi armeenoa, siis selleks oleks näiteks kümmekond aastat vana VW Caddy Maxi 2,0TDI 4 motion N1. Miks?
1. piisavalt talutav sõita ka pikemaid otsi sõiduauto rollis (paljudel kliima, madal müratase, viisakas salong)
2. pikendatud teljevahe teeb maanteesõidu mugavaks ja pagasiruumi mahub euroalus ilma istmeid kokku lappimata, suur kandevõime
3. 2,0TDI mootor, piisavalt jõudu, ökonoomne, veab ka haagist hästi
4. nelivedu, linnamaasturi vääriline läbivus
5. talutavasse klassi kukkunud hind ning N1 madal automaks
See on üks jupp teed seal vastava liiklusmärgiga ja just risti jalus.
Ja täitsa ongi...vanahalb kirjutas: ↑19 Veebr, 2025 20:49See on üks jupp teed seal vastava liiklusmärgiga ja just risti jalus.
https://www.hel.fi/fi/kaupunkiymparisto ... ttokieltoa
Rohehullusid ei tea ka , katseprojekt peaks lõppema sel aastal kuid võidakse tulevikus lajatada tervele linnaosale. Mis teed siis oma tuliuute 200 EUR/tk maksvate naastrehvidega![]()
Kasutajad foorumit lugemas: AndresK ja 2 külalist