http://www.hot.ee/pakri/mattas.htm
http://www.hot.ee/pakri/mattas.htm
Karramba 

pakri
Kellele kuuluvad- vist omanikuta, sest igal aastal Pakritel käies on rõõmus märgata, et kolahunnikud vähenevad. Ükskord leidsime vanaraua hulgast sinna peidetud gaasikeevituse aparaadi, võib arvata et töö käib ja vanametall rändab kokkuostu?
Kunagi vist isegi Paldiski mehed läksid rauahunnikt amfiibiga transportides enne mandrile jõudmist põhja ja uppusid.
Kunagi vist isegi Paldiski mehed läksid rauahunnikt amfiibiga transportides enne mandrile jõudmist põhja ja uppusid.
pakri
Viimase väitega 100% nõus, pole sellist kraami seal näinud, loodetavasti pole seda ka märganud kõik vanametalliotsijad?
Eelmise aasta kevadel leidsime sealt lähedalt gaasilõikaja.soadf kirjutas:Kui öelda siis köik ei ole seal möttetud raud.
Eesti militaar ajaloo seisukohalt väga tähtsad asjad.Kas juba Kuusakoskis?
Kus on muinsuskaitse? Vöi need on möttetud?
Niipalju kui mina tean on plaan rauad muuseumisse toimetada aga seda on raske teostada kuna positsioonile on selleks vaja toimetada kraana ja veok mille kasti rauad panna.Suurema alusega sealt ligi ei pääse vee sügavus seal ranna ääres kuni 1m. Minu teada möödunud aasta suvel mereväe ajateenijad olid seal ja puhastasid positsiooni ja vist kaevasid raudasid ka maa seest välja.Plaan on ka kevadel või suvel seal käia.
Minu arvates on sealsed 200se MAZi vrakid küll mõistlik säilitada... varuosadeks mõningatele Eestis veel leiduvatele seda marki autodele. Patuasi on selliseid uunikume vanarauaks lõigata.Tarts kirjutas:... kuni õppe lennuki pommideni ja veoauto vrakkideni. Midagi asjalikku sealt leidnud kyll ei ole.
Valdo
[b][url=http://tinyurl.com/rattad]Eesti Jalgrattamuuseumi[/url][/b] looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9. Maist septembrini oleme avatud R,L,P 11-18, muul ajal kokkuleppel
Tutvustame jalgratta ajalugu eesti vaates, meie seitsmes saalis on välja üle 120 ratta
[b][url=http://tinyurl.com/rattad]Eesti Jalgrattamuuseumi[/url][/b] looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9. Maist septembrini oleme avatud R,L,P 11-18, muul ajal kokkuleppel
Tutvustame jalgratta ajalugu eesti vaates, meie seitsmes saalis on välja üle 120 ratta
seal peaks ikka paar sellist rannakaitse suurtüki positsiooni olema kuid nende kättesaamiseks ,oleks vaja hoopis korraliku kandevõimega kopterit.süvis on liiga väike et asisem alus randuda saaks...samas kohalikud venelased oma bella paatidega midagi ikka nikerdavad seal..millest jaks üle käib see ära veetakse...muidugi on seal ka sellist lõhkematta kraami...näiteks lennuki pommidelt allavisatavad kasett miine...väga ohtlikud vidinad..aluminjumisse valatud kuullaagrid.....nii et kui lõket teha tuleks eelnevalt lõkkekoht läbi sorkida.. ja oma vesi tuleks mandrilt kaasa võtta kui uudistama minna..kohlik vesi võib mingeid x viirusi täis olla..(aga mida sa ikka poligoonilt ootad..)96 aastal vedeles seal üks mig21 ka millest tänaseks on väga vähe järgi jäänud...mõned kummipaagid ,pedaalid...metallosasid...
Karramba 

Randumine Pakril pole probleem.
Kunagi 7-8 aastat tagasi suvel käisime seal autodega kolamas.
Üürisime piirivalve dessantpraami ja randusime täpselt seal kus tahtsime.Paari päevaga sai mitu ringi saartele peale tehtud.Tol ajal oli kahe saare vaheline sild autodele veel kasutatav.
Kolu oli siis palju rohkem,samuti sõidukite vrakke - mõned roomikmasinad olid välisel vaatlusel üsna tervedki.
Tagumine pakri oli pommidega nii tihedalt kaetud,et ratas ei mahtunud vahelt läbi - pidi üle sõitma.Alguses oli ebamugav,pärast harjus ära.
Kusagil peaks mul isegi mingit tolleaegset pildimaterjali olema.
Kunagi 7-8 aastat tagasi suvel käisime seal autodega kolamas.
Üürisime piirivalve dessantpraami ja randusime täpselt seal kus tahtsime.Paari päevaga sai mitu ringi saartele peale tehtud.Tol ajal oli kahe saare vaheline sild autodele veel kasutatav.
Kolu oli siis palju rohkem,samuti sõidukite vrakke - mõned roomikmasinad olid välisel vaatlusel üsna tervedki.
Tagumine pakri oli pommidega nii tihedalt kaetud,et ratas ei mahtunud vahelt läbi - pidi üle sõitma.Alguses oli ebamugav,pärast harjus ära.
Kusagil peaks mul isegi mingit tolleaegset pildimaterjali olema.
ei ta,kas see on ikka sama?
Üks kottis mootoritega variant seisis juba ammu Koplis kai peal,äkki müüvad seda?
Juhul,kui ikkagi viimasena liikunud maha müüdaks,kuidas nad siis väikesaartel olevaid kordoneid ja seadmeid hooldaks?
Või äkki on midagi uut asemele ostetud?
Sest,kui ühiskondlikud huvid nõuaksid ja mõni dessantpraam veel alles oleks,võiksime ju oma maastikutehnika välja ajada ja ajalooliste esemete päästemissiooni korraldada.
Üks kottis mootoritega variant seisis juba ammu Koplis kai peal,äkki müüvad seda?
Juhul,kui ikkagi viimasena liikunud maha müüdaks,kuidas nad siis väikesaartel olevaid kordoneid ja seadmeid hooldaks?
Või äkki on midagi uut asemele ostetud?
Sest,kui ühiskondlikud huvid nõuaksid ja mõni dessantpraam veel alles oleks,võiksime ju oma maastikutehnika välja ajada ja ajalooliste esemete päästemissiooni korraldada.
Viimati muutis ASuur, 18 Mai, 2007 12:33, muudetud 1 kord kokku.
Praegu on jah üks müügis pakuti seda ka Viimsi vallale.Teine on jah mitu aastat kai peal ja tõenäoliselt müüakse ka see.Uut midagi tulemas ei ole lihtsam on teenus mujalt sisse osta kui üleval pidada alust mis leiab kasutamist vaid mõni kord aastas.ASuur kirjutas:ei ta,kas see on ikka sama?
Üks kottis mootoritega variant seisis juba ammu Koplis kai peal,äkki müüvad seda?
Juhul,kui ikkagi viimasena liikunud maha müüdaks,kuidas nad siis väikesaartel olevaid kordoneid ja seadmeid hooldaks?
Või äkki on midagi uut asemele ostetud?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline