OLAVI kirjutas: ↑27 Apr, 2025 23:28
...
Aku pidi juba enne lõhkemist olema kuum ja turvaseadme IR kaamera oleks pidanud nägema kohvris olevat kuuma akut.
Oletuslikult inimene laadis enne lennule minekut või ootealal aku "täitsa täis" ja see kuumenes üle.
Kas ja kui kuumi asju tohib pagasis olla?
Kui selline piirang pagasi soojusele oleks ja oleks ka vastav IR-kaamerate süsteem, siis oleks seal üsna kindlasti ka jälgimistarkvara, mis annaks alarmi, et vaata seda, selle kotiga on midagi lahti. Kui inimesel käib silmade alt päevas läbi sadu, halvemal päeval ehk isegi tuhandeid kotte, siis lihtsalt ei jaksaks.
Kuna infrapuna on üsna kehva läbimisvõimega, peaks kaameraid ümber lindi olema mitu, võib-olla isegi 3 või rohkem, sest kui ainult ühelt poolt vaadata, võib teise külje kasvõi välistaskus akupank mis iganes teha. Profi kaamerad 3x+ ja tarkvara, vaatame lakke 10 tuhat komplekti hind.
Kui akupank või muu asi on sügavamal suuremas kotis/kohvris, ei jõua see soojus ilmselt kuhugi, leek ja suits on esimesed märku andjad.
ja siis on kogu kirju olukordade kari, mis sealt infrakaamerate alt läbi käib ja tähelepanu nõuab: 2 tundi konditsioneerita autos olnud kott, talvel külmal päeval läbi linna kohale tulnud kott, tund aega seljas või küljel vastu nahka soojenenud kott, kott, kuhu vanaema viimasel hetkel hoolitsevalt paki värskelt valminud kotlette poetas, ... Ja siis läheb 10 aastat seda mudru, kui jälle üks akupank just selle 5 minuti jooksul süttida kavatseb. Ehk kui infrapunakaamera panna, siis peaks sellel mingi teine eesmärk ka olema, palju olulisem, kui 10 aasta jooksul seda ühte akupanka tabada, kui õnnestub kohvri sügavustest tabada. Ehk läheks asjalikuma teema juurde.