Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas vanahalb »

parkija kirjutas: 06 Mai, 2025 16:30 Õpetage vahelduseks , kuidas vabaneda autos olevast lõhnakuuselebrast , lõhnakuuse viskasin minema , lebra on alles .
Lebrade eemaldamiseks võib tänapäeval proovida osonaatorit.
Või vanakoolimeetod - 1990-ndatel liikusid legendid võileivaraha eest saadavast Vaz 2109- test millel polegi muud viga kui keegi on sisse ära surnud ja salong haiseb nagu hautataks pidalitõbist. Kaasnev legend oli et tuleb minna saekaatrisse ja auto laeni värsket saepuru täis lüüa. Siis las seisab ja see imab kõik endasse.
parkija
Liige
Postitusi: 1538
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas parkija »

Õhu ionisaatoriga proovisin , lebra justkui muutus "lahjemaks" , ühe lebra asendamine teise lebraga kaptenihärra soovituse kohaselt ...
Tegelane5
Liige
Postitusi: 883
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Tegelane5 »

OLAVI kirjutas: 06 Mai, 2025 15:45 /---/
Näiteks eelmainitud Ecotronic karbussi seadistamise juhendmaterjalid olid 20 A4 lehel.
Aga suurem probleem, et miks Ecotronicud ruttu lammutusse jõudsid oli see, et varuosana ei olnud võimalik isegi (plastist) ujukit ega ujuki nõelkappi saada ja selle asemel pakuti tervet karpat, mis maksis auto enda hinda.
Kui kummalgi lõõril on oma ujukikamber ja kui ühes neist ei ole nivoo õige, siis ei saagi karpat normaalselt tööle.
Siiani peaks saama? Hind on iseasi :lol: :?
025 129 391a ujuk
https://www.werk34.de/de/schwimmer-mit- ... 391-a.html
Ning ainuomaselt Ecotronicu "jurakas"
050 129 082 a
https://www.werk34.de/en/throttle-valve ... 082-a.html
224 euri
Arvestades neid hindu ja ülejäänud karburaator vajab nagunii häälestamist ning on üldse kulunud, siis mõistlikum on tõesti uus karburaator. Selliste hindadega ei ole vahet kas öeldakse et jupid pole saadaval või nende hind, nagunii tehingut ei toimu.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas vanahalb »

Eee... osonaatoriga,. Ionisaator on nõrkadele :)
OLAVI
Liige
Postitusi: 2774
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

parkija kirjutas: 06 Mai, 2025 20:25 Õhu ionisaatoriga proovisin , lebra justkui muutus "lahjemaks" , ühe lebra asendamine teise lebraga kaptenihärra soovituse kohaselt ...
Kas mõne sellise osonaatoriga proovitud?
https://www.motonet.ee/tooteruhmad/elek ... 8b38138632
Osoneerimisega saab ehitistest, autodest, paatidest, haagissuvilatest, saunadest jms objektidelt eemaldada ebameeldivaid lõhnu ja umbsust ning objekte desinfitseerida.
Osoon mõjub orgaanilistele lõhnadele ning hävitab baktereid ja viirusi.

NB! On soovitatav ruumide osoneerimisjärgse kasutuselevõtuga oodata 24 tundi.
Käsitletud ruumidesse ei tohi osoneerimise järel 40 minutit minna.
Ruume tuleb osoneerimisjärgse ooteaja lõppedes tuulutada.
Kasuta vaid tühjades ruumides.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2774
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas OLAVI »

Tegelane5 kirjutas: 06 Mai, 2025 20:28
OLAVI kirjutas: 06 Mai, 2025 15:45 /---/
Näiteks eelmainitud Ecotronic karbussi seadistamise juhendmaterjalid olid 20 A4 lehel.
Aga suurem probleem, et miks Ecotronicud ruttu lammutusse jõudsid oli see, et varuosana ei olnud võimalik isegi (plastist) ujukit ega ujuki nõelkappi saada ja selle asemel pakuti tervet karpat, mis maksis auto enda hinda.
Kui kummalgi lõõril on oma ujukikamber ja kui ühes neist ei ole nivoo õige, siis ei saagi karpat normaalselt tööle.
Siiani peaks saama? Hind on iseasi :lol: :?
025 129 391a ujuk
https://www.werk34.de/de/schwimmer-mit- ... 391-a.html ...
Siin on ainult ujuk ja nõel aga komplektne nõelklapp koosneb klapinõelast ja klapipesast, mis Ecotronicul oli korpusesse pressitud.

80'ndatel küsiti kasutatud 4 lõõrilise horisontaal Weberi karpa eest sigullile 1500rbl.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Kasutaja avatar
paadikapten
Liige
Postitusi: 462
Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas paadikapten »

Kapten Trumm kirjutas: 05 Mai, 2025 13:24
Üks pilt neile koperatiividele, mis taamal.
Aga vaadake ka autode vähestust. Ütleme, et õhtul olnuks parkimiskohti lõdvalt valida. Mõne maja juures samas on täna seis, et töölt peale 18.00 autoga laekudes polegi vaba kohta.
Hullemgi veel. Annelinnas on majaesiseid, kuhu peale seda kellaaega autoga minnes (näiteks külla) ei ole ka ruumi ringipööramiseks. Pole ühtegi vaba parkimiskohta, mida saaks kasutada, ja vaba tee on kitsas. 10-15 nõksuga saab otsa ringi keeratud küll (4,2 m pikk Skoda, pole abistavaid andureid ega kaameraid), aga see on tüütu ja lihtsam on 100 meetrit tagurpidi välja roomata. Ja siis polegi muud, kui tuleb auto jätta kaugemale.
Vaatame siis, mis siin toimub...
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas AMvA »

OLAVI kirjutas: 06 Mai, 2025 23:04
Tegelane5 kirjutas: 06 Mai, 2025 20:28
OLAVI kirjutas: 06 Mai, 2025 15:45 /---/
Näiteks eelmainitud Ecotronic karbussi seadistamise juhendmaterjalid olid 20 A4 lehel.
Aga suurem probleem, et miks Ecotronicud ruttu lammutusse jõudsid oli see, et varuosana ei olnud võimalik isegi (plastist) ujukit ega ujuki nõelkappi saada ja selle asemel pakuti tervet karpat, mis maksis auto enda hinda.
Kui kummalgi lõõril on oma ujukikamber ja kui ühes neist ei ole nivoo õige, siis ei saagi karpat normaalselt tööle.
Siiani peaks saama? Hind on iseasi :lol: :?
025 129 391a ujuk
https://www.werk34.de/de/schwimmer-mit- ... 391-a.html ...
Siin on ainult ujuk ja nõel aga komplektne nõelklapp koosneb klapinõelast ja klapipesast, mis Ecotronicul oli korpusesse pressitud.

80'ndatel küsiti kasutatud 4 lõõrilise horisontaal Weberi karpa eest sigullile 1500rbl.
4 lõõrilist horisontaalset Weberi karpat ei ole olemas.
Kasutaja avatar
rockrapdude
Liige
Postitusi: 85
Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas rockrapdude »

OLAVI kirjutas: 06 Mai, 2025 22:39
parkija kirjutas: 06 Mai, 2025 20:25 Õhu ionisaatoriga proovisin , lebra justkui muutus "lahjemaks" , ühe lebra asendamine teise lebraga kaptenihärra soovituse kohaselt ...
Kas mõne sellise osonaatoriga proovitud?
https://www.motonet.ee/tooteruhmad/elek ... 8b38138632
Osoneerimisega saab ehitistest, autodest, paatidest, haagissuvilatest, saunadest jms objektidelt eemaldada ebameeldivaid lõhnu ja umbsust ning objekte desinfitseerida.
Osoon mõjub orgaanilistele lõhnadele ning hävitab baktereid ja viirusi.

NB! On soovitatav ruumide osoneerimisjärgse kasutuselevõtuga oodata 24 tundi.
Käsitletud ruumidesse ei tohi osoneerimise järel 40 minutit minna.
Ruume tuleb osoneerimisjärgse ooteaja lõppedes tuulutada.
Kasuta vaid tühjades ruumides.
Kuskilt on kõrvu jäänud, et kui osooniga auto salongist üritada lebra välja ajada (nt suitsetaja autost suitsuhaisu) siis iga osoneerimisega läheb plastik ja kangas järjest rabedamaks ning kummidetailidele mõjub ka halvasti. Kuna osoneerimise kogemus puudub, siis rohkem ei kommenteeri sellel teemal.
Walter2
Liige
Postitusi: 4845
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Perigiali
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas Walter2 »

AMvA kirjutas: 07 Mai, 2025 7:17
OLAVI kirjutas: 06 Mai, 2025 23:04 80'ndatel küsiti kasutatud 4 lõõrilise horisontaal Weberi karpa eest sigullile 1500rbl.
4 lõõrilist horisontaalset Weberi karpat ei ole olemas.
Noorele autohuvilisele olid kõik asjad võimalikud. Ilmselt sisaldus hinnas ka sisselaske kolle kus karpad küljes istusid. :D
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

See kolle oli toona terasest kokkukeevitatud kärakas, kuna ei alumiiniumi ega toimivat keevitust toona laialt ei liikunud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2774
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

rockrapdude kirjutas: 07 Mai, 2025 8:05 ....
Kuskilt on kõrvu jäänud, et kui osooniga auto salongist üritada lebra välja ajada (nt suitsetaja autost suitsuhaisu) siis iga osoneerimisega läheb plastik ja kangas järjest rabedamaks ning kummidetailidele mõjub ka halvasti.
Kuna osoneerimise kogemus puudub, siis rohkem ei kommenteeri sellel teemal.
Loomulikult, sest osoon on kange oksüdeerija ning kuna see tekitab ka metallidel oksüdeerumist, siis soovitatakse perioodiliselt osoneeritavast ruumist eemaldada "avatud vent.avadega elekktroonikaseadmed" - arvutid, telekad, jne.

Med.mööblil kasutatakse spets serdiga desinfitseerimiskindlaid pinnakattetooteid ja "vakstuid".
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2774
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?

Postitus Postitas OLAVI »

Walter2 kirjutas: 07 Mai, 2025 9:50
AMvA kirjutas: 07 Mai, 2025 7:17
OLAVI kirjutas: 06 Mai, 2025 23:04 80'ndatel küsiti kasutatud 4 lõõrilise horisontaal Weberi karpa eest sigullile 1500rbl.
4 lõõrilist horisontaalset Weberi karpat ei ole olemas.
Noorele autohuvilisele olid kõik asjad võimalikud. Ilmselt sisaldus hinnas ka sisselaske kolle kus karpad küljes istusid. :D
Praegu ei ole tookordse äri faktidel enam vahet, sest tookord pakkus tüüp karpat osamakseks videomaki eest aga sügavamal kaalumisel sai selline kaup tagasi lükatud pisiasjadesse süvenemata.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Weberi horisontaalkarbusside (DCOE vist on tähis) panek kopika seeriamootorile annab üsna nappi efekti. Need legendaarsed 160 hj mootorid olid ikka väga dramaatiliselt ümber ehitatud. Ja see 45 mm DCOE peetakse tänavasõiduks vähe sobivaks, pigem ikka 40.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas: 07 Mai, 2025 10:31 Weberi horisontaalkarbusside (DCOE vist on tähis) panek kopika seeriamootorile annab üsna nappi efekti. Need legendaarsed 160 hj mootorid olid ikka väga dramaatiliselt ümber ehitatud. Ja see 45 mm DCOE peetakse tänavasõiduks vähe sobivaks, pigem ikka 40.
Effekt oli ikka päris tuntav. Eriti kui nukkvõlli ka ära vahetasid.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: parkija ja 2 külalist