
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Ott tegi ära, Eesti mehed Hispaanias Driftmastersis ka poodiumil teistele eriti ruumi ei jätnud, Annover lammutab oma pro modiga ka niiet halb hakkab
https://youtu.be/29aeTkLG1m8?si=7gJk6JP-__SHR35B

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Nutt ja hala
Välismaa politseile on selgeks tehtud, et nende ülesanne nr 1 on sujuva liikluse tagamine.Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 4:31Ja mis see üldine kiiruspiirang suurtele siia peaks puutumaTead, ma ei võta juba sellepärast seda juttu tõeselt, et UK-s on üle 7,5 tonni veoautode kiiruspiirang elektrooniliselt piiratud 80 kmh ja nemad siis ka liiguvad ühtlases liiklusvoos või?Ning veelkord- mida lugupeetav võtab või ei võta, on minu jaoks absoluutselt nulltähenduslik. Võtab ja sõidab ise selle trassi (antud juhul konkreetselt A68, mis on IMHO A1 kiirem ja ilusam) läbi ja siis avaldab arvamust.
Meil on selgeks tehtud, et kui tahate palgatõusu, tuleb rohkem trahve teha.
Mis puudutab neid veoautosid, siis see liiklusvoog on tavaliselt 2-osaline, aeglasemad 1-l rajal ja kiiremad 2 rajal ja edasi. Kiired sinna esimesele rajale ei trüki (ka möödumiseks) ja vastupidi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Nutt ja hala
Saksas vaatab politsei väga kurja pilguga, kui sa 2 rajas paarutad ja parem rada vaba on.Kapten Trumm kirjutas: ↑29 Mai, 2025 8:57Välismaa politseile on selgeks tehtud, et nende ülesanne nr 1 on sujuva liikluse tagamine.Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 4:31Ja mis see üldine kiiruspiirang suurtele siia peaks puutumaTead, ma ei võta juba sellepärast seda juttu tõeselt, et UK-s on üle 7,5 tonni veoautode kiiruspiirang elektrooniliselt piiratud 80 kmh ja nemad siis ka liiguvad ühtlases liiklusvoos või?Ning veelkord- mida lugupeetav võtab või ei võta, on minu jaoks absoluutselt nulltähenduslik. Võtab ja sõidab ise selle trassi (antud juhul konkreetselt A68, mis on IMHO A1 kiirem ja ilusam) läbi ja siis avaldab arvamust.
Meil on selgeks tehtud, et kui tahate palgatõusu, tuleb rohkem trahve teha.
Mis puudutab neid veoautosid, siis see liiklusvoog on tavaliselt 2-osaline, aeglasemad 1-l rajal ja kiiremad 2 rajal ja edasi. Kiired sinna esimesele rajale ei trüki (ka möödumiseks) ja vastupidi.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Saksas vaadatakse ka väga kurja pilguga siis, kui parempoolsel rajal on aeglasem liiklus ja sa selle kaudu eessõitjast (kes ei taipa 1. rajale reastuda) mööda uhad. Ja kui sa hakkad 2. rajal sõites segama kiiremaid (ei reastu eest ära õigel ajal), siis peale politsei vaatavad sind kurja pilguga ka kiiremad sõitjad, vilgutavad tulesid, signaalitavad ja näitavad keskmist näppu.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Nutt ja hala
Saksas on paremalt poolt möödasõidu eest väga korralik trahv soolas.Kapten Trumm kirjutas: ↑29 Mai, 2025 9:08 Saksas vaadatakse ka väga kurja pilguga siis, kui parempoolsel rajal on aeglasem liiklus ja sa selle kaudu eessõitjast (kes ei taipa 1. rajale reastuda) mööda uhad. Ja kui sa hakkad 2. rajal sõites segama kiiremaid (ei reastu eest ära õigel ajal), siis peale politsei vaatavad sind kurja pilguga ka kiiremad sõitjad, vilgutavad tulesid, signaalitavad ja näitavad keskmist näppu.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Kuidas nende põhiseadusvastaste numbrituvastustega on? Süütu ja kasulik?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Nutt ja hala
Ridade erinevat liikumiskiirust ei loeta möödasõiduks.Saksas on paremalt poolt möödasõidu eest väga korralik trahv soolas.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nutt ja hala
Saksas on see lubatud ainult erandkorras, kui kõik read on täiesti koormatud. Möödasõit paremalt on ka Eestis keelatud.
https://www.bussgeldkatalog.org/rechts- ... -autobahn/
Re: Nutt ja hala
Ma ei viitsi kõvade spetsialistidega vaielda, laseme parem kõnelda liiklusseadusel...
44) möödasõit on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõites. Möödasõiduks ei loeta ümberpõiget ega möödumist;
45) möödumine on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõitmata. Möödumiseks loetakse ka vastusõitvast sõidukist möödumist;
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nutt ja hala
Ma kirjutasin möödasõidust vist?Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 10:26 Ma ei viitsi kõvade spetsialistidega vaielda, laseme parem kõnelda liiklusseadusel...
44) möödasõit on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõites. Möödasõiduks ei loeta ümberpõiget ega möödumist;
45) möödumine on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõitmata. Möödumiseks loetakse ka vastusõitvast sõidukist möödumist;
Samas see on selline hall ala. Kui sa lõpetad korrektse möödasõidu naasmisega paremasse ritta, teed siis möödumise ja alustad uut möödasõitu vasaku rea kaudu, siis kas see keskmine manööver oli möödasõit või möödumine?
Re: Nutt ja hala
Ja mina kirjutasin, et ridade erinevat liikumiskiirust ei käsitleta möödasõiduna. Ei Saksas, ei meil. On olnud mitmel korral Saksamaal olnud juhust mööduda esimeses reas 100 km/h alas paremalt poolt teises reas 80ga kulgevast vanapoolsest pürjelist, kusjuures isegi politsei silme all. Ja ei mingit värvimuusikat või repressioone ei mulle, ei pürjelile......
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Nutt ja hala
Sa minu pandud linki ei lugenud?Lemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 10:36 Ja mina kirjutasin, et ridade erinevat liikumiskiirust ei käsitleta möödasõiduna. Ei Saksas, ei meil. On olnud mitmel korral Saksamaal olnud juhust mööduda esimeses reas 100 km/h alas paremalt poolt teises reas 80ga kulgevast vanapoolsest pürjelist, kusjuures isegi politsei silme all. Ja ei mingit värvimuusikat või repressioone ei mulle, ei pürjelile......
Re: Nutt ja hala
Lugesin. Aga kas Sa ise ikka lugesid? Osundan...
Ehk siis aeglaselt liikuvast Staud kartvast sõidukist on lubatud ka paremalt mööduda. Staust antakse Saksamaal teada kaunikesti pika maa peale.Wann ist es erlaubt, rechts zu überholen?
Auf der Autobahn darf nur von rechts überholt werden, wenn auf der linken Spur eine Fahrzeugschlange im Stau steht oder langsam fährt.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Täna nägin imet. Minu ees sõitis tükk aega mootorattur sellise "superbike" tüüpi rattaga ja grammipealt õige kiirusega. Küllap oli vist algaja.
Hõõrusin ükk aega silmi, et kas mulle tundub, või ongi tõsi.
Hõõrusin ükk aega silmi, et kas mulle tundub, või ongi tõsi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Nutt ja hala
See mis sa punasega välja tõid ei käinud üksikus auto vaid autokolonni kohtaLemet kirjutas: ↑29 Mai, 2025 10:51 Lugesin. Aga kas Sa ise ikka lugesid? Osundan...
Ehk siis aeglaselt liikuvast Staud kartvast sõidukist on lubatud ka paremalt mööduda. Staust antakse Saksamaal teada kaunikesti pika maa peale.Wann ist es erlaubt, rechts zu überholen?
Auf der Autobahn darf nur von rechts überholt werden, wenn auf der linken Spur eine Fahrzeugschlange im Stau steht oder langsam fährt.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist