Igal juhul läheks merele ennem sellega, kes Optimistiga alustanud, kui värskelt väikelaevajuhi tunnistuse saanud ja äsja kaatri ostnud kipperiga.Kapten Trumm kirjutas: ↑31 Mai, 2025 15:30
Ma olen ka lapsena sõitnud täispuhutava kummipardi seljas, ega seda siis mehemehestaazi hulka arvata.![]()
Autotehnikateema
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Viimati muutis davidsoniharald, 31 Mai, 2025 18:04, muudetud 1 kord kokku.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
-
- Liige
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kahe käega poolt Madis.

-
- Liige
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Vabandust Madis... Internet on liiga suur või väike ja Trummipulgad kõlavad taaskord..Ei ole sellist ruumi... Ei ole, kuhu need egod mahuksid. Teie postitusi Madis loen huviga.Kapten Trumm kirjutas: ↑31 Mai, 2025 15:27 Muud pole vaja, kui AmVA võiks oma egotripi lihtsalt lõpetada![]()

-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Esimest korda õppisin sõitma õemehe Jawaga 10a, põllu peal.
See oli siis küll kõva areng. Kas sooloratas või külgkorv? Ja küllap isa oli ikka tagaistmel?
Isiklik mälestus samast vanusest oli punnvõrr.
Kui vanamees oli õhtuti pisut joomane, siis muutus ta lahkeks ja lubas mul võrriga külavahele seiklema minna.
Ise ma seda käima ei saanud, ronisin sarve ja vana lükkas selle käima.
Re: Autotehnikateema
Soolo ikka. Aga ma kasvasin jube kiiresti, kolmandas klassis pidin kaklema lõpuklassi kuttidega, lihtsalt nii suur olin. Külgkorviga olen ka sõitnud aga jube ebamugav, kallutada ei saa. Tegelikult tahtsin 12a sünnipäevaks Delta mopeedi aga kui Rapla kaupluslattu jõudsime siis mopeedid olid otsas ja mis olemas oli oli Iž Ju 4K. See oli isegi odavam kui Delta, nii et ema võttis selle ära. Tagantjärgi mõeldes ikka päris hull värk
Aga jah, täielik sõltuvus tekkis, elasingi sadulas. Kui koolis mu motohobi avastati sain 9 käskkirja ühe päevaga 


Re: Autotehnikateema
9 käsa selle eest, et kiirendasid ka 2,6 sekiga kogu aeg nagu mõnel siin tundub liikluses kombeks olema? või noh, konteksti järgi võib järeldada..
professional retard
Re: Autotehnikateema
Kas mootori abil liikuvad muruniidukid ja aiatraktorid, mida kasutate on juba kindlustatud?
https://www.logistikauudised.ee/sisutur ... tusviisist.
https://www.logistikauudised.ee/sisutur ... tusviisist.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele.
Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.
Muudatuse järgi laieneb liikluskindlustuse kohustus mootori jõul liikuvatele töömasinatele, mille:
valmistajakiirus on üle 25 km/h või
valmistajakiirus ületab 14 km/h ja mass vähemalt 25 kg.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Nii kaua kui sa oma nina avalikele teedele ei topi ei ole seda kindlustust vaja. Vähemalt eraisikul.OLAVI kirjutas: ↑01 Juun, 2025 22:10 Kas mootori abil liikuvad muruniidukid ja aiatraktorid, mida kasutate on juba kindlustatud?
https://www.logistikauudised.ee/sisutur ... tusviisist.Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele.
Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.
Muudatuse järgi laieneb liikluskindlustuse kohustus mootori jõul liikuvatele töömasinatele, mille:
valmistajakiirus on üle 25 km/h või
valmistajakiirus ületab 14 km/h ja mass vähemalt 25 kg.
Re: Autotehnikateema
Kuidas ma võtan liikluskindlustuse murutraktorile kui too ei ole Maanteeametis arvel (e. puudub reg.number)? Kindlustuspakkujate lehtedel jõuame esimese asjana või veidi hiljem reg.numbri või teh.passi andmeteni.. 

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Õu, tegemist on sisuturunduse ehk reklaamiga.OLAVI kirjutas: ↑01 Juun, 2025 22:10 Kas mootori abil liikuvad muruniidukid ja aiatraktorid, mida kasutate on juba kindlustatud?
https://www.logistikauudised.ee/sisutur ... tusviisist.Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele.
Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.
Muudatuse järgi laieneb liikluskindlustuse kohustus mootori jõul liikuvatele töömasinatele, mille:
valmistajakiirus on üle 25 km/h või
valmistajakiirus ületab 14 km/h ja mass vähemalt 25 kg.

Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Eks me nende sääreväristajate ja asjadega oleme enamvähem kõik rohkem või vähem sõitnud - lihtsalt taoline "liiklus", reeglitest muhvigi teadmata ja enamasti reegleid eirates on keeruline panna juhistaazi hulka, umbes nagu mehetunnuse mõõtmine suure varba otsast alates.davidsoniharald kirjutas: ↑31 Mai, 2025 17:33Igal juhul läheks merele ennem sellega, kes Optimistiga alustanud, kui värskelt väikelaevajuhi tunnistuse saanud ja äsja kaatri ostnud kipperiga.Kapten Trumm kirjutas: ↑31 Mai, 2025 15:30
Ma olen ka lapsena sõitnud täispuhutava kummipardi seljas, ega seda siis mehemehestaazi hulka arvata.![]()
Meil oli tavaline, et leides sääreka või mopeedi sadulast 2 inimest (nendel Rigadel ja Deltadel võis sõita 1) korjas liiklusmiilits ventiilid ära. Auto lae all rippus neil nöör, kus oli taolis "trofeesid" terve rida.
Niiet loeme ikka lähtekohaks lubade saamise.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Täpselt sammuti personaalse pakkumisega, nagu tõuksile või e-rattale, sest ka need ei ole registris.
Sama teema ju, et seni kuni midagi ei juhtu pole probleemi aga on loodud täiendav juriidiline alus et kui muruniitja juhtub parkivat autot kriimustama, on kannatanu kindlustusel alus niitjalt kahjud sisse nõuda, sama nagu tõuksidega.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Nii et sinu silmis on äsja load saanud juht rohkem "juht" kui mõni, kes on lapsest peale näiteks rallikrossi või muud autosporti teinud juht?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
"lapsepõlvest põllurallit" teinud juht, kel pole lube, ei ole kuidagi "parem juht".
Ja sujuvalt läksid sääreväristajad üle rallikrossiks. Sääreväristajaga, midagi liiklusest teadmata ringisõitmine ei anna eriti lisaväärtust, olen minagi sedasi omal ajal sõitnud.
Üldiselt katsu vähem demagoogitseda.
Ja sujuvalt läksid sääreväristajad üle rallikrossiks. Sääreväristajaga, midagi liiklusest teadmata ringisõitmine ei anna eriti lisaväärtust, olen minagi sedasi omal ajal sõitnud.
Üldiselt katsu vähem demagoogitseda.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Nõuka ajal oli lubadeta juhtimise eest karistus ainult mõni rubla trahvi, sest ettevõtetes pandi plaani täitmise nimel rooli ka neid, kes vähegi sõita mõistsid.
Joobes juhtimise eest olid karistused palju karmimad (tööjuurde teatamine, preemiate kärpimine,jne.).
Ise sõitsin esimese autoga 2 aastat linnavahel enne lubade tegemist ja ainult üks kord oli miilitsaga probleem, et ega äkki joobes ei ole (ei tõestatud).
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist