Nutt ja hala

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4831
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Some »

Süüdi olevat töövõtja:
Tallinna abilinnapea Kristjan Järvan ütles Delfile, et töövõtja oli joonestanud sõiduradade „jõnksu“ ettenähtust teravamaks. „Täna joonestus eemaldatakse ja töövõtja joonib lõigu uuesti üle esimesel võimalusel,“ kinnitas ta.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4831
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Some »

5 tundi tagasi postitas Liiklusjärelvalve info, et Paldiski mnt-l on liikluskorralduse muudatus. Väga ilusad droonikaadrid: https://www.facebook.com/share/v/1EYPQeaCXU/
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Kapten Trumm »

AMvA kirjutas: 10 Juun, 2025 9:07
Kapten Trumm kirjutas: 10 Juun, 2025 8:42
Tegin selles kohas lapsega eile õhta õppesõitu, no ise ka asjast aru ei saanud - eelkõige kas kõige parempoolsem rada on bussirada või mitte.
Kas mingit liikluskorralduse muudatuse hoiatussilti ei olnud?
Ma mürki ei hakkaks võtma, aga minuarust ei olnud. Tulime Õismäe poolt mööda Paldiski maanteed ja peale väikest pööret Mustamäe tee-Paldiski mnt ristis jätkasime sõitu Balti jaama poole.

Sellist "liikluskorraldust" kasutavad TRAM eksamineerijad oma läbikukutamise plaani täitmiseks. Üks selline koht on see Õismäe viaduktri ristmik, kästakse teha parempööre kesklinna poole, enamik keerab bussirajale (kus pole ühtegi selleteemalist märki raja alguses, midagi bussiraja märgistusest tekib umbes 50 m sõites (siis pole enam võimalik kuskile keerata), üks ärakulunud BUS sild teekattel, millest rohkem U-täht järgi on. Ehitajate teel enne pööret pole märgipoegagi, mis viitaks, et see on bussirada, on lihtsalt "sõidurajad ja suunad", mis näitavad, et kaks rada keerab paremale. Samast bussirajast keerab paremale ka hulgaliselt tavaliiklejaid, mis näitab veelkord Tallinna liikluskorraldajate vaegoskusi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
AMvA
Liige
Postitusi: 5117
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas: 10 Juun, 2025 13:13 Sellist "liikluskorraldust" kasutavad TRAM eksamineerijad oma läbikukutamise plaani täitmiseks. Üks selline koht on see Õismäe viaduktri ristmik, kästakse teha parempööre kesklinna poole, enamik keerab bussirajale (kus pole ühtegi selleteemalist märki raja alguses, midagi bussiraja märgistusest tekib umbes 50 m sõites (siis pole enam võimalik kuskile keerata), üks ärakulunud BUS sild teekattel, millest rohkem U-täht järgi on. Ehitajate teel enne pööret pole märgipoegagi, mis viitaks, et see on bussirada, on lihtsalt "sõidurajad ja suunad", mis näitavad, et kaks rada keerab paremale. Samast bussirajast keerab paremale ka hulgaliselt tavaliiklejaid, mis näitab veelkord Tallinna liikluskorraldajate vaegoskusi.
See on siis Keila poolt tulles või?
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4831
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Some »

Bussirajale võib pöörde sooritamiseks ju ikka minna? Aga ma ise sõitsin nii eile kui täna seal ja mingeid märke ei märganud. Et mul oli vaja Sõle tänavale keerata siis õnneks parempoolsetele radadele asja polnud.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Bussirajale võib selleks minna, et peatuda, parkida või pöörata, kui selle Õismäe bussiraja sa läbi sõidad, pole neist ükski. Parempööre näeb välja sedasi, et kui kõige parempoolne rada on bussirada, siis pöördeks võid sinna reastuda ja sealt pöörata.

Õismäel on "liikluskorraldajad" jätnud liiklejatele tiksuva miini, seal oleks väga produktiivne trahviraha koguda.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Kapten Trumm »

AMvA kirjutas: 10 Juun, 2025 13:26
Kapten Trumm kirjutas: 10 Juun, 2025 13:13 Sellist "liikluskorraldust" kasutavad TRAM eksamineerijad oma läbikukutamise plaani täitmiseks. Üks selline koht on see Õismäe viaduktri ristmik, kästakse teha parempööre kesklinna poole, enamik keerab bussirajale (kus pole ühtegi selleteemalist märki raja alguses, midagi bussiraja märgistusest tekib umbes 50 m sõites (siis pole enam võimalik kuskile keerata), üks ärakulunud BUS sild teekattel, millest rohkem U-täht järgi on. Ehitajate teel enne pööret pole märgipoegagi, mis viitaks, et see on bussirada, on lihtsalt "sõidurajad ja suunad", mis näitavad, et kaks rada keerab paremale. Samast bussirajast keerab paremale ka hulgaliselt tavaliiklejaid, mis näitab veelkord Tallinna liikluskorraldajate vaegoskusi.
See on siis Keila poolt tulles või?
just
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
manjabes
Liige
Postitusi: 501
Liitunud: 17 Jaan, 2006 21:05
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas manjabes »

Jutt on vist sellest kohast. MaXXXima poolt tulles pole justkui tõesti mingit indikatsiooni, peale sõiduradu eraldava katkendjoone, mis õrnalt suunab keskmisse ritta. Üleüldisemalt, see Tallinna liikluskorralduse epideemia, kus sa pead teadma, mis rajal, kuhu ja kuidas sõita (selle asemel, et seda liikluskorraldusvahenditelt tuvastada) on paraku kaunis pikaaegne.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4831
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Some »

Aaa, ma algul ei saanud aru millest KT räägib. Sellel ringil jäävad võõrad orienteerumisel tõesti hätta, isegi kui seadused selged. Ise sõidan vajadusel ka vahel bussirajal. Täiesti legaalselt.
AMvA
Liige
Postitusi: 5117
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas: 10 Juun, 2025 13:49
AMvA kirjutas: 10 Juun, 2025 13:26
Kapten Trumm kirjutas: 10 Juun, 2025 13:13 Sellist "liikluskorraldust" kasutavad TRAM eksamineerijad oma läbikukutamise plaani täitmiseks. Üks selline koht on see Õismäe viaduktri ristmik, kästakse teha parempööre kesklinna poole, enamik keerab bussirajale (kus pole ühtegi selleteemalist märki raja alguses, midagi bussiraja märgistusest tekib umbes 50 m sõites (siis pole enam võimalik kuskile keerata), üks ärakulunud BUS sild teekattel, millest rohkem U-täht järgi on. Ehitajate teel enne pööret pole märgipoegagi, mis viitaks, et see on bussirada, on lihtsalt "sõidurajad ja suunad", mis näitavad, et kaks rada keerab paremale. Samast bussirajast keerab paremale ka hulgaliselt tavaliiklejaid, mis näitab veelkord Tallinna liikluskorraldajate vaegoskusi.
See on siis Keila poolt tulles või?
just
Seal on ju täitsa märk olemas, et on ühissõidukite rada, mitte ainult ära kulunud rajamärgistus.
Ja parempööre tulebki sellelt ühissõidukite rajalt teha. Kõik ju täiesti selgelt tähistatud.
https://www.google.com/maps/@59.4217424 ... FQAw%3D%3D
Kasutaja avatar
Fucs
Liige
Postitusi: 16610
Liitunud: 12 Dets, 2006 21:43
Asukoht: retired
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Fucs »

Vaatasin huvi pärast (teades, kuidas poliitikutel meeldib ka erialaspetse kangutada võimuvahetuste käigus), kui palju muudatusi viis uus kilulinna linnavõim sisse Tallinna Transpordiameti spetsialistide osas.
Vaatasin 2023 detsembri ja praeguseid andmeid.

Juhtkond on 100% vahetunud.
Liiklusosakonnas on ametikohti kõvasti kokku tõmmatud ja praegustest 10-nest spetsialistist on vanad viis ehk pooled.
Neist kakas seadmete- ja foorispetsialistid (fooride programmeerija), kelle kangutamine või väljavahetamine poleks ilmselt lihtne, sest on "liiga spetsialistid" lihtsalt 8)

Linnaosade liikluse "pea"- ja "juhtiv"- spetsialistidest on kaotatud kolm, endise viie asemel on alles kaks, kes siis ilmselt peavad tegema nüüd kogu töö ära.

Eks see kõik (muudatused) kajastub ilmselt ka linnaliikluses.
.
Tallinna Transpordiamet.png
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2322
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas maksipoiss »

manjabes kirjutas: 10 Juun, 2025 13:50 . Üleüldisemalt, see Tallinna liikluskorralduse epideemia, kus sa pead [
Tallinnas liigeldes (tegelikult ka Tartus) tuleb ahastus peale, mõeldes kui lihtne oli omal ajal Helsingis seda teha.
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Lemet »

...kui lihtne oli omal ajal Helsingis seda teha.
:lol:

Ja-jah...omal ajal kolmkümmend aastat ja kakskümmend kilo tagasi.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1678
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas davidsoniharald »

Lemet kirjutas: 10 Juun, 2025 18:51
...kui lihtne oli omal ajal Helsingis seda teha.
:lol:

Ja-jah...omal ajal kolmkümmend aastat ja kakskümmend kilo tagasi.
Nägemine oli siis ka veel ideaalne! 8)
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas vanahalb »

Some kirjutas: 10 Juun, 2025 12:35 5 tundi tagasi postitas Liiklusjärelvalve info, et Paldiski mnt-l on liikluskorralduse muudatus. Väga ilusad droonikaadrid: https://www.facebook.com/share/v/1EYPQeaCXU/
Kui värvi üle jäi oleks võinud igale rajale sinna terava jõnksu koha peale ühe suunava noole vedada ja suveajal käraks küll. Kui talv tuleb ja märgistust enam näha pole põrutatakse nagunii otse.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist