No neid oli ikka mitu tükki ju. Meestekas, siis tuli "Sputnik". Siis alles tulid samas tänavaseeria perekonnas "Turist" ja sealt edasi "Sport". Vahe oli neil olemas, nii tehnikas-materialides, ja käikude arvudes. Need olid kõik "tänavarehvidega", mitte "trennikuttide" rehvidega.Kapten Trumm kirjutas: ↑06 Aug, 2025 10:18
Mina ei suuda küll meenutada, et "meestekast" poole kallim "Turist" oleks ka kuidagi kvaliteetsem olnud.![]()
Oli ikka sama sitast materjalist ja küsitava täpsusega tehtud.
Päris sportratas (Start-Shosssee) ei oska öelda, pole olnud. Võibolla see oli parem.
Spordiseerias oli Start-Šosse. Ja peale seda oli seal veel mingi vingem asi, mille nime praegu ei mäleta, ehk oli Sport-Šosse? ja siis edasi oli koondistetasemel eraldijaotustega Colnagod.
Panen peast puusalt hindu ca :
meestekas Ukraina 60
Sputnik 93
Sart-šosse 100 ja peale, pärast vist oli mingi 110-120 jne
Turist 110-120 tuuris
Sport 135 (sõber sai)
Ja see super sport, see Sport-šosse vmt oli siis 150 ja peale
ja Colnago tuli ise verega vabariigi koondise tasemel välja sõita, toda raha eest ei saanud ja ega ka spordiklubidesse meil suurt ei jõudnud neid.
Spordiasju alates Start-Sosseest oli ikka väga harva müügil. Enamus liikusidki trenni-kaudu ja käest kätte ja siis putitati edasi uuele ringile. Omal (ei käinud trennis) oli trennimehaaniku kaudu saadud raam ja tehnika, millele laiemaks teevalikuks ja ka odavamaks kasutamiseks oli ei mäleta kas Sputi või Turisti veljed pandud. Muidugi oleks tahtnud ka tegija-rattaid alla saada, aga see šossi-kummi ihalus oleks kah kalliks läinud.
Kokkukas oli 75 (ise sain tutika Desna)