Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Kõik käimasolevast sõjast
Vasta
seersant Angua
Liige
Postitusi: 159
Liitunud: 17 Okt, 2020 8:17
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas seersant Angua »

Siin üks kaasfoorumlane pajatab aegajalt muhedasti, kuidas ta rekkafirmat pidavad sugulased Venemaal hirmsasti virelevad, see ärgitas mindki
uurima Vene autotranspordi olukorda. Materjalina kasutasin vene veokajuhtide videoblogisid. Alljärgnevalt mõned tähelepanekud nähtust.

Seis ongi äärmiselt vedelfekaal.
Palgad on langenud kordi...
Ekspediitorid seksivad nagu jaksavad...
Minu maailmakõigeägedamal, ainult kaksmiljonkilomeetrit sõitnud rootslasel jupid maksavad emasesugutamisehinda...
Ja nii nad hoiavad oma tehnikat elus traadi, tati ja jopptvõimati abil...

Kole lugu on see, et üleväsinud-töötanud juhtide poolt tekitatud õnnetuste arv on hüppeliselt kasvanud.

Millalgi kevadel Baikali kandis polnud teeäärsetes tanklates mingil minule mitte teadaolevatel põhjustel kütust. Ainult igas kümnendas tanklas oli midagi... Tulemus oli apokalüptiline; teed tühjad, sest kõik sõidukid olid teede ääres tanklate juures järjekordades... Täiesti võigas, sest selline olukord oli sadu kilomeetreid... Ja vene meedia vaikis selle katastroofi maha, või ongi sellised olukorrad sealkandis uus normaalsus.

Mäletate neid sadu valgeid veokeid sõja alguses Donbassi "humanitaarabi" toomas? Vene autojuhid teavad, kui on üleni valge kabiini ja tendiga fuura, siis need teevad tellimusi ainult kaitseministeeriumile. Veel teavad nad, et palgad on neil parimad, ning autod uusimad...

Diagnoos on järgmine: Venemaa majanduse arteril on kõik müokardi eelsed tunnused.
Kasutaja avatar
PaganHorde
Liige
Postitusi: 4374
Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
Asukoht: www
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas PaganHorde »

an2 kirjutas: 03 Sept, 2025 9:37
ahtosai kirjutas: 02 Sept, 2025 13:25 Gazprom veab järgmise gaasi toru Hiinasse.
https://x.com/AXChristoforou/status/196 ... c9Q5w&s=19
Arvatavasti ehitab oma raha eest nagu tehti Sila Sibiriga. Kui toru valmis, siis pressis Hiina hinna nii alla, et müüdi sisuliselt omahinnaga. Putin oli Hiinas, et leping pidulikult alla kirjutada aga hiinlased panid hinnapakkumisega tuima ning verelastel polnud muud, kui nõustuda ja leping allkirjastati alles lennujaamas. Putin sai näo säilitada ja naasta võidukalt Moskvasse.
Sila Sibirist oli artikkel, kus kirjeldati projekti manageride piiritut raiskamist, mis viis ehituse hinna kosmosesse.
Võibolla loodab et tulevikus ripub hiina nende gaasi nisa otsas ja saavad kinni lahti teha nagu euroopale kui midagi on vaja välja pressida Hiinalt.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10213
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Kilo Tango »

PaganHorde kirjutas: 03 Sept, 2025 16:33 ...
Võibolla loodab et tulevikus ripub hiina nende gaasi nisa otsas ja saavad kinni lahti teha nagu euroopale kui midagi on vaja välja pressida Hiinalt.
No see on hetkel siiski täisidiootne lootus, sest Hiinal on võimekus vedada sisse kogu vajalik gaas meritsi. Seda on nad seni ka teinud USA-st, kuid meritsi võib tuua ka mujalt. Arvestades, kui kiiresti EU suutis oma gaasiimpordi ümber häälestada, siis Hiina puhul on see hoob nii lühike, et arukam oleks selle poole isegi mitte vaadata.

Pakun, et selleni, kui seda hooba kasutama saab hakata, läheb vähemalt 50 aastat ja mitu torujuhet lisaks plaanitule nii, et Hiina on täielikus sõltuvuses odavast Vene gaasist. Ja ka siis on (EU näitel) üsna kiiresti võimalik kogu import ümber häälestada. Arvestades totalitaarset režiimi ja nende täielikku ükskõiksust keskkonna suhtes on neil võimalik ka muud lahendused, aga see ei ole ilmselt vajalik.

Pika jutu kokkuvõte - senikaua, kui gaasi pakkumine on suur, on see orkide gaasihoob tegelikult imaginaarne.

Praktikas näeb siiski Hiina, et on üks gaasitarnija, kes on plindris ja sestap nõus müüma väga odavalt. Nii, et see on ka peamine motivaator. Venemaa võib nutta või naerda, kuid neil jääb klientuuri järjest vähemaks.
Kasutaja avatar
PaganHorde
Liige
Postitusi: 4374
Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
Asukoht: www
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas PaganHorde »

No sellegipoolest oli ju putinil lootus Euroopat gaasiga kägistada ühel talvel aga paraku lootus ei täitunud. Ei saa lolle alahinnata.
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7849
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Kas see Wasserman ei ole see pika habemega Vene Riigiduuma jobu,kes vaatab,kuhu tuul puhub ja siis pasundab,mida sülg suhu toob?
Ta on ikka täielik idioot,imelik,et teda pole veel välisagendiks kuulutatud,kuigi Vene opositsiooni väitel on tal nii Vene,kui ka Israeli kodakontsus.Markov,kes samuti Kremli tagumikku lakub,sai näiteks välisagendi nime külge :D
Noh oma paar aastat võtab see rahade ja projektide liigutamine aega ja siis paar aastat ehitamine.
Krutihhin,kes on asjast ennegi kirjutanud mainis ükskord,et see projekt on mõningate seltsimeeste rikastamiseks,kes annavad andamit Putlerile.Teine asi on see,kust kuradist nad selle raha leiavad,kui eelarvedefitsiit juba üle 5 triljoni ruubliku.Jõudu neile,raha trükkides tõstavad aga nad aga inflatsioonimulli.Kolmandaks edu neile ehitamisel Flamingode tule all aga noh imesid sünnib,kui P-Korea seltsimehed sinna tööjõudu saadavad.Nood kaevavad kasvõi kätega vundamendiauke torustikule,kus vaja.
Neljandaks on Krutihhini sõnul just Hiina kiiremini elektrifitseeruv majandus oma tühja kõrbealadega,kuhu pidi tuule,päikese ja tuumajaamu kerkima nagu seeni.Kellele jäävad tühjad pihud tulevikus on toorainetootjad,konkreetselt orkide riik.
Hiina puhul on asi win win,ise ehitavad,ise maksavad,ise riskivad.Kui vaja tõmbavad nad stepsli seinast.
Kui te videosid sellest kohtumisest vaadata,siis ma ei ole enne nii pugevat Putlerit veel enne näinud.Selgelt tuli ta Kuldse Hordi stiilis ülemuse juurde,noogutades ja kiites khaani,päris huvitav oli vaadata.
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1678
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas davidsoniharald »

davidsoniharald kirjutas: 02 Sept, 2025 9:29 Tulemas on järjekordne suutäis sooja õhku ja parimal juhul kosmeetilised sanktsioonid. Ühesõnaga, mitte essugi.
Lubatud mehise peeru asemel tuli jälle salapuuks: Tramp lubas puutiniga rääkida.

Tea kas noomib ka või lihtsalt lipitseb. Sitahäda, mitte vaba maailma liider. Suurim saavutus on vähemuste ja nõrgemate kiusamine. Vot nii "kõva" mees.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7849
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Meenutan,et Geenius ei ole kehtestanud orkidele tolle.See lugulaul,et Venemaa eksport on USA-sse pisuke pisuke ei ole vabandav argument.Mingisugune pingviinidega asustatud saareke sai kka tolli kaela,nood ei ekspordi ju Geeniuse riiki midagi :D
Viimati muutis kaugeltuuriv, 04 Sept, 2025 14:10, muudetud 1 kord kokku.
an2
Liige
Postitusi: 2141
Liitunud: 04 Dets, 2020 9:25
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas an2 »

kaugeltuuriv kirjutas: 03 Sept, 2025 17:32 Kas see Wasserman ei ole see pika habemega Vene Riigiduuma jobu,kes vaatab,kuhu tuul puhub ja siis pasundab,mida sülg suhu toob?
Ta on ikka täielik idioot
Noh oma paar aastat võtab see rahade ja projektide liigutamine aega ja siis paar aastat ehitamine.
Seesama Anatoly Wasserman.
Sila Sibirii (Сила Сибири) maksis 6 aastat tagasi 70 miljardit USD, teise toru tõmbamine maksab tõenäoliselt 2x rohkem. Esimest osa ehitati 5 aastat.
EnnR
Liige
Postitusi: 166
Liitunud: 26 Okt, 2023 9:22
Kontakt:

Vene-Ukraina sõda III osa

Postitus Postitas EnnR »

pwn13 kirjutas: 04 Sept, 2025 22:04 Venkud saatsid Taani demineerijatele iskanderi kaela
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/19 ... 7615246504
Eks Taani riik ju kaudselt finantseerib nende Iskanderite tootmist, lubades Vene varilaevastiku tankeritel läbida Taani väinasid Balti meres. Need tankerid veavad vene naftat laia maailma ühest venelaste suurimast naftaterminalist Soome lahes. Taani osutab nende tankerite läbisõidul väinadest lootsiteenust, saades ise selle eest raha, olgugi, et see rikub otseselt Euroopa Liidu poolt kehtestatud sanktsioone - EU riigid ei tohi pakkuda laevandusalaseid teenuseid vene laevadele või venelasi teenindatvatele (välismaa) laevadele. Aga raha on magus - nii taanlastele kui venelastele, kus viimased saavad siis tänu taanlastele müüa oma naftat laias maailmas ning saadud raha eest toodavad siis neidsamu Iskandereid. Taanlased peaksid suu koomal hoidma - see on nüüd puhas karma. Juba Shakespeare ütles, et "miski on mäda siin Taani riigis"
Inxs
Liige
Postitusi: 299
Liitunud: 09 Apr, 2022 7:46
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Inxs »

vaaatasin üle hulga aja mida kommersant moskviitide kütusepuudusest kirjutab. ei leindud midagi, aga uudisblokk oli nagu komsomoli pravda aastast 85
Uudispealkirjad järjest: kõik on eraldiseisvad uudised
Путин не согласен со словами Грефа о стагнации российской экономики
Путин: уровень бедности в большинстве дальневосточных регионов России выше среднего
Путин: при резком снижении ставки ЦБ вырастут цены
Путин: ВРП Дальнего Востока за 10 лет вырос в 2,5 раза — до 11 трлн
Путин: экономика России должна стать экономикой высоких зарплат
О чем Владимир Путин рассказал на пленарном заседании ВЭФ. Главное
Путин: логистика на Дальнем Востоке требует обновления инфраструктуры
Путин высоко оценил работу ЦБ

:D
Kasutaja avatar
krizz
Liige
Postitusi: 2275
Liitunud: 18 Mär, 2006 1:59
Asukoht: Eesti Kuningriik
Kontakt:

Re: Vene-Ukraina sõda III osa

Postitus Postitas krizz »

Taani väinade sulgemise teemal on siin varemgi diskuteeritud. See ei olevat rahvusvaheliste eeskirjade kohaselt võimalik. + Taani mingid olulised majandussidemed vms Venega mingis sektoris jne. Sellest siin varem kirjutatud küll.
Ongi kogu lugu.
* Otsin pilte ja infot Aegna merekindluses teeninutest, eriti aastatest 1930-34 *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
EnnR
Liige
Postitusi: 166
Liitunud: 26 Okt, 2023 9:22
Kontakt:

Vene-Ukraina sõda III osa

Postitus Postitas EnnR »

krizz kirjutas: 05 Sept, 2025 11:55 Taani väinade sulgemise teemal on siin varemgi diskuteeritud. See ei olevat rahvusvaheliste eeskirjade kohaselt võimalik. + Taani mingid olulised majandussidemed vms Venega mingis sektoris jne. Sellest siin varem kirjutatud küll.
Ongi kogu lugu.
Ei ole sugugi "KOGU LUGU"! 1857. aastal sõlmiti rahvusvaheline leping (1857 Treaty of Copenhagen), mis sätestas, et Taani ei saa/tohi neid väinasid sulgeda või selle läbimise eest raha küsida - st et Taani väinad muudeti vabaks. See leping kehtis suhteliselt muutmatuna kuni 1980-ndate aastateni, mil hakati kavandama / ehitama Kopenhaageni-Malmö silda (Øresundi sild) - kära tõstsid soomlased, et sild kavandati liiga madal ning soomlaste ehitatud ujuvad naftaplatvormid norrakate jaoks ei mahu sealt alt läbi. See vallandas mitmed järjestikused protsessid ning 1982 täiendati seda 1857 aasta põhilepingut mitmete täspustustega (nn UNCLOS dokument). Selle baasil on leitud 1992. aastal (Civil Liability Convention), et teatud juhtudel on Taanil õigus mittelubada keskkonnaohtlikel alustel (tankeritel) läbida neid väinasid.

Tsitaat: "Importantly, UNCLOS, Art. 220 (2) allows for an exception to the principle of free, transit passage if there are “clear grounds for believing that a vessel has […] during its passage therein, violated […] applicable international rules and standards for the prevention, reduction and control of pollution from vessels.” In such case, Denmark may thus as coastal state physically inspect and detain the vessel if it is found not to have the required certificates and insurances in place in respect of the 1992 Civil Liability Convention. The provision even allows, if the vessel’s violation (e.g. lack of insurance or safety risks) constitute a major threat of major damage to the coastline or other interests of Denmark, to institute proceedings against the vessel and detain the vessel as required."
Tõlge: "Oluline on see, et UNCLOSi artikkel 220 (2) lubab teha erandi vaba transiidi põhimõttest, kui on „selge alus arvata, et laev on […] oma läbisõidu ajal rikkunud […] kohaldatavaid rahvusvahelisi eeskirju ja standardeid laevade põhjustatud reostuse ennetamiseks, vähendamiseks ja kontrollimiseks“. Sellisel juhul võib Taani rannikuriigina laeva füüsiliselt kontrollida ja kinni pidada, kui leitakse, et sellel ei ole 1992. aasta tsiviilvastutuse konventsiooniga seotud nõutavaid tunnistusi ja kindlustusi. See säte lubab isegi juhul, kui laeva rikkumine (nt kindlustuse puudumine või ohutusriskid) kujutab endast suurt ohtu rannikule või muudele Taani huvidele, algatada laeva vastu menetlus ja laev vastavalt vajadusele kinni pidada."
https://gorrissenfederspiel.com/en/pass ... h-straits/ Vt ptk "Risk of environmental damage"

Niiet pole mingit "kogu lugu" - kõik sõltub Taani tahtest... mis paistab olevat "libestatud" vene rahadega
diesel
Liige
Postitusi: 922
Liitunud: 20 Jaan, 2011 20:47
Kontakt:

Re: Vene-Ukraina sõda III osa

Postitus Postitas diesel »

krizz kirjutas: 05 Sept, 2025 11:55 Taani väinade sulgemise teemal on siin varemgi diskuteeritud. See ei olevat rahvusvaheliste eeskirjade kohaselt võimalik. + Taani mingid olulised majandussidemed vms Venega mingis sektoris jne. Sellest siin varem kirjutatud küll.
Ongi kogu lugu.
või peaks ütlema, et on arutatud kuis taani on leidnud mugava ettekäände, et tibIasid mitte kottida.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10213
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Vene-Ukraina sõda III osa

Postitus Postitas Kilo Tango »

diesel kirjutas: 05 Sept, 2025 12:31
krizz kirjutas: 05 Sept, 2025 11:55 Taani väinade sulgemise teemal on siin varemgi diskuteeritud. See ei olevat rahvusvaheliste eeskirjade kohaselt võimalik. + Taani mingid olulised majandussidemed vms Venega mingis sektoris jne. Sellest siin varem kirjutatud küll.
Ongi kogu lugu.
või peaks ütlema, et on arutatud kuis taani on leidnud mugava ettekäände, et tibIasid mitte kottida.
Üldiselt on nii, et sellise väina sulgemine, mis on mingile sadamale ainus juurdepääsutee on tõlgendatav teatud tingimustel mereblokaadina ja mereblokaad võrdub rahvusvaheliste seaduste kohaselt sõja kuulutamisega. Seega on tegemist äärmiselt õrna valdkonnaga ja on mõistetav, et taanlased käituvad siinkoha pigem ettevaalikult. Mäletatavasti tõstis orkland kära juba Eesti ja Soome tankeriarestimiste pärast. Samas sellest piisas - rohkem ei ole "lohisevaid ankruid" esinenud.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42780
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II

Postitus Postitas Kriku »

Lipuriigita laevadele, ühekordse kerega tankeritele ja muule sellisele rämpsule ikka võib küll sulgeda.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 11 külalist