Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ilmselt oli siis vast selline probleem, et änksama tõstega 4x4 Sprinter jäi ostja maksejõust väljapoole?
Ma olen kunagi ostnud 4x4 Ducato, never ever enam ega soovita ka teistele, kuna tehas ise neid ei ehita, vaid seda teeb (ehitab ümber) väikefirma nimega Dangel, siis seal oli "normaalsus" metallilaaste täis käigukast, mida garantiiga kolm korda vahetati ja "lõplik lahendus" oli bussi esiveoliseks tegemine, kuna selles Dangeli masinaehituses oli millegagi kõvasti mööda pandud ja uue käigukasti panekuga probleem ei kadunud.
Riigihange käib üldiselt nii, et ostja spetsifitseerib, mida tal täpsemalt tarvis on ja siis avaldab selle, kõik võivad pakkuda. Enamasti võidab see, kes pakub tingimustele vastava masina, kes firmana kvalifitseerub ja kelle hind on soodsaim. Tehniline spets tehakse tavaliselt arvestades reaalseid autosid ja iseenda maksejõudu, st auto tuleb teatud mõttes enne välja valida, muidu võib tulemuseks olla kergesti kas rahaliselt (kallis) mittesobiv või tehniliselt mittesobiv masin.
Kuna ma kunagi tegin 4x4 Ducato hanget, siis konkurentideks olid Gazell 4x4 (oi oi....) ja Sprinter 4x4. Kogu trikk oli sellest Kasjolli jampsist lahti saamine ja Sprinter oli toona üle maksevõime (maksis Ducatost 2x rohkem). Ma olen selle Ducatoga käinud maastikku ja proovimas, näiteks tuisulumes sõitis too jeebiga samaväärselt, st lumehanged võisid ulatuda esituledeni, ilma et minek väga kannataks. Et antud auto osutus tehniliseks jamaks, selgus muidugi aastaid hiljem.
Kuna ma seda valdkonda sinust rohkem hablan, siis pahatihti ongi tegu kompromissiga, ostetakse "midagi", mis enamvähem toimiks, ideaali ostmiseks pole enamikel ostjatel harilikult raha.
Ma olen kunagi ostnud 4x4 Ducato, never ever enam ega soovita ka teistele, kuna tehas ise neid ei ehita, vaid seda teeb (ehitab ümber) väikefirma nimega Dangel, siis seal oli "normaalsus" metallilaaste täis käigukast, mida garantiiga kolm korda vahetati ja "lõplik lahendus" oli bussi esiveoliseks tegemine, kuna selles Dangeli masinaehituses oli millegagi kõvasti mööda pandud ja uue käigukasti panekuga probleem ei kadunud.
Riigihange käib üldiselt nii, et ostja spetsifitseerib, mida tal täpsemalt tarvis on ja siis avaldab selle, kõik võivad pakkuda. Enamasti võidab see, kes pakub tingimustele vastava masina, kes firmana kvalifitseerub ja kelle hind on soodsaim. Tehniline spets tehakse tavaliselt arvestades reaalseid autosid ja iseenda maksejõudu, st auto tuleb teatud mõttes enne välja valida, muidu võib tulemuseks olla kergesti kas rahaliselt (kallis) mittesobiv või tehniliselt mittesobiv masin.
Kuna ma kunagi tegin 4x4 Ducato hanget, siis konkurentideks olid Gazell 4x4 (oi oi....) ja Sprinter 4x4. Kogu trikk oli sellest Kasjolli jampsist lahti saamine ja Sprinter oli toona üle maksevõime (maksis Ducatost 2x rohkem). Ma olen selle Ducatoga käinud maastikku ja proovimas, näiteks tuisulumes sõitis too jeebiga samaväärselt, st lumehanged võisid ulatuda esituledeni, ilma et minek väga kannataks. Et antud auto osutus tehniliseks jamaks, selgus muidugi aastaid hiljem.
Kuna ma seda valdkonda sinust rohkem hablan, siis pahatihti ongi tegu kompromissiga, ostetakse "midagi", mis enamvähem toimiks, ideaali ostmiseks pole enamikel ostjatel harilikult raha.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Esialgu küll nn politseinike poolse kuulujutuna pidavat järgmine aasta saabuma ka uued patrullautod. Nüüd mingi põhjusel minnakse üle Volkswagenile (võibolla siis volkar teeb parema hinna) ehk patrullautodeks Passatid ja bussideks ka Volkswageni bussid. Esialgu tegu nö naised saunas rääkisid jutuga. Mitte, et Passat väike oleks, aga Superbis on "kliendil" taga ruumi laialt.
Unforeseen consequences
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Volkswagen pakub samale mootorile mõnikord paar "staatuse" hobujõudu lisaks.
Nt kui Skoda kõige käredam turbomootor oli 272 hj, siis VW peal sama mootor on 280. Klemmikas ütleks kohe, et need hobujõud võivad määrata kõik




/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Eile Viljandi ja Imavere vahel nägin kahte eravärvides Tayroni, tõesti raskesti märgatavad. Üks sõitis maanteel edasi-tagasi, teine passis Imaveres 50 alas. Üldse oli kogu teekonnal Tallinnasse näha 5 patrulli. Ju nautisid ilusat ilma.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Paar uut R Passatit olid Kiltsi kiirendusvõistlusel päris muljetavaldava minekuga.Kapten Trumm kirjutas: ↑28 Juul, 2025 12:00 Volkswagen pakub samale mootorile mõnikord paar "staatuse" hobujõudu lisaks.Nt kui Skoda kõige käredam turbomootor oli 272 hj, siis VW peal sama mootor on 280. Klemmikas ütleks kohe, et need hobujõud võivad määrata kõik
![]()
![]()
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Mõningasi märkuseid ka ühe politseiametniku poolt uue Passati suhtes, ei puuduta otse autot ennast, aga led nn politseituled, mis paigaldati eravärvides Passatitele on kehvasti märgatavad võrreldes eravärvides Superbi omadega ehk on juhtumeid, kus inimesed ei pruugi aru saada, et eravärvides politseiauto sõidab ja talle tuleks teed anda. Teiseks olevat uuenenud ka varustus nö manti tuli juurde ja uus taktikaline kilp ei mahu enam autosse hästi ära, pane või tagapingile, kus kliente teenindad.
Lisanduvatest autodest veel ehk tõenäoliselt tuleb uuel aastal ka mingi väiksem kogus politseivärvides Tayrone Kodiaqi asenduseks aga see on puhtalt politseiametniku isiklik arvamus, kuna vanema otsa aga võimsamad Kodiaqid lähevad osaliselt juba minema.
Lisanduvatest autodest veel ehk tõenäoliselt tuleb uuel aastal ka mingi väiksem kogus politseivärvides Tayrone Kodiaqi asenduseks aga see on puhtalt politseiametniku isiklik arvamus, kuna vanema otsa aga võimsamad Kodiaqid lähevad osaliselt juba minema.
Unforeseen consequences
-
- Uudistaja
- Postitusi: 23
- Liitunud: 28 Mär, 2025 15:17
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Need tuled ümberringi on tõesti tillukesed ja kehvad. Vaatasin neid veidi madalama profiiliga rehve ja mõtlesin huvitav kuidas need suhtuvad linna-safari tagaajamistesse, nagu vahel uudistes videosi näidatud. Äärekivid, künnised, löökaugud...Roamless kirjutas: ↑29 Juul, 2025 10:28 Mõningasi märkuseid ka ühe politseiametniku poolt uue Passati suhtes, ei puuduta otse autot ennast, aga led nn politseituled, mis paigaldati eravärvides Passatitele on kehvasti märgatavad võrreldes eravärvides Superbi omadega ehk on juhtumeid, kus inimesed ei pruugi aru saada, et eravärvides politseiauto sõidab ja talle tuleks teed anda.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kui sa sõidad ohutussaare äärekivisse, siis ei päästa sind ka 60 kõrgusega rehv (olen sedasi teeääres ratast vahetanud). Õnneks ei olnud vaja uut velge.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Oo need uued bensukad Passatid mulle meeldivad, nende kapoti all on midagi head 
Justkui oleks mind ometi kuulda võetud.
Mina oleksin muidugi kõik Passatid sellised võtnud, aga hea, et osagi sellised on.

Justkui oleks mind ometi kuulda võetud.
Mina oleksin muidugi kõik Passatid sellised võtnud, aga hea, et osagi sellised on.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Aga hoiatustuled on küll väga viletsad. Ükskord tuli selline tsiviilvärvides sõiduk Tallinna-Tartu maanteel järgi. Kui poleks kaugtuledega vilgutanud polekski ari saanud, et politseisõiduk on. Need vilkurid on nagu seasilmad.
-
- Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ülevaatlik ja mingi ülevaade, mis.. Kuidas..Mis auto..Vilkurid jms.
https://www.youtube.com/watch?v=kESQs6uKaB8
PS! Mind jäi antud videot vaadates Roblox teema kuidagi õlgu kehitama. Keegi targem ehk selgitaks, mis värk täpsemalt oli..(armukelmus?)
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Mind pani muigama üks asi, antud härrat tean ta treeneri aegadest, aga mitmel pool, olen tähele pannud, et paljud patrullid eelistavad uue vormi juurde vana nokamütsi. Kas see uus on lisaks koledale välimusele, ka äärmisel ebamugav, ei teagi. 

Unforeseen consequences
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Mind paneb imestama, et kuidas PPA-l sisemisi ressursse enam ei ole, inimesi põllule ei jätku jne, aga on leitud aeg inimesed ja raha, et kena Youtube seriaal teha 

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kui palju see sinu arvates maksis, saaks arvutada mittu politseiniku jäi palgale võtmata.
Seriaal iseenesest hästi tehtud ja huvitav.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist