
Weathering
-
- Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 28 Apr, 2007 7:33
- Asukoht: Mustvee
- Kontakt:
Weathering
Nii et selline küssa - kuidas "weather"-ida tanki või teha nii ,et see ei säraks nagu pühademuna? Ma tean kuidas pori teha aga ei oska teda weather-ida 

-
- Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 28 Apr, 2007 7:33
- Asukoht: Mustvee
- Kontakt:
Re: Weathering
Kas tõesti keegi ei oska mind aidata? 

- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Tervitus!
Weathering ongi põhimõtteliselt kõik need tolmu, muda ja pesu tehnikad kokku. Ega seal ei olegi midagi täpselt kirjeldada, igaüks teeb seda isemoodi. Kõige tüüpilisem oleks vast peale värvimist ja markeeringute lisamist teha pesu, siis muda kuhu vaja ja lõpuks tolmutada kuidas soovi on.
Siim
Weathering ongi põhimõtteliselt kõik need tolmu, muda ja pesu tehnikad kokku. Ega seal ei olegi midagi täpselt kirjeldada, igaüks teeb seda isemoodi. Kõige tüüpilisem oleks vast peale värvimist ja markeeringute lisamist teha pesu, siis muda kuhu vaja ja lõpuks tolmutada kuidas soovi on.

Siim
-
- Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 28 Apr, 2007 7:33
- Asukoht: Mustvee
- Kontakt:
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Eks siis tuleb natuke juhendeid anda.
Alustaks paari lingiga, kus kõik jutt ilusasti ja põhjalikult esitatud.
http://www.track-link.net/articles/13
http://www.missing-lynx.com/rareworld.htm
http://www.missing-lynx.com/rare_world/rw04.htm
http://www.modelgeek.com/modules.php?op ... &artid=782

Alustaks paari lingiga, kus kõik jutt ilusasti ja põhjalikult esitatud.
http://www.track-link.net/articles/13
http://www.missing-lynx.com/rareworld.htm
http://www.missing-lynx.com/rare_world/rw04.htm
http://www.modelgeek.com/modules.php?op ... &artid=782
- Parovoz
- Liige
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20 Aug, 2005 20:30
- Asukoht: Lasnogorsk, Balti mere ääres
- Kontakt:
Tere-tere!
Hmm.....ise olen kasutanud sellist varianti, et võtnud lakibensiini, sinna sisse natuke vastava värvusega õlivärve(need mida saab kunstitarvete kauplusest osta) seganud valmis mingis anumas või nõus(n:pudelikork)
segu( nn: määrdunud lahusti) ja siiiis suure pintsliga üle tõmmanud kogu mudeli. Enne seda soovitan värvitul mudelil korralikult kuivada lasta.
Vot... siisni kasutan seda varianti. Ah jaa, pärast veel vastava värvusega kriitidega imiteerinud tolmu voi vajalikku mudeli põhivärvi tooni.
Aga ülaltoodud linkides on vist ligilähedane põhimõte.
Hmm.....ise olen kasutanud sellist varianti, et võtnud lakibensiini, sinna sisse natuke vastava värvusega õlivärve(need mida saab kunstitarvete kauplusest osta) seganud valmis mingis anumas või nõus(n:pudelikork)
segu( nn: määrdunud lahusti) ja siiiis suure pintsliga üle tõmmanud kogu mudeli. Enne seda soovitan värvitul mudelil korralikult kuivada lasta.
Vot... siisni kasutan seda varianti. Ah jaa, pärast veel vastava värvusega kriitidega imiteerinud tolmu voi vajalikku mudeli põhivärvi tooni.
Aga ülaltoodud linkides on vist ligilähedane põhimõte.
Taara avitab! ...
-
- Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 28 Apr, 2007 7:33
- Asukoht: Mustvee
- Kontakt:
Tegelikult on Parovozil õigus - õlivärvid on pesulahuse jaoks ühed parimad, ei reageeri kunagi alusvärviga ja võimaldavad rahulikult kõikvõimalike "tolmude", "saastade" ja "poride" kokkusegamist, kuna kuivavad hästi kaua. Kui aega on piisavalt, võib neid ka tärpentiniga lahustada, lakibensiini kasutades kuivavad lihtsalt kiiremini.
Pesulahuseks olen kasutanud ka Humbroli värve, aga ainult tärpentiniga lahustades, muidu võib juba mudelil oleva Humbroli ära rikkuda. Lahustuvad poolvägisi, tuleb pidevalt segada ja ainult vaigutärpentiniga, ühesõnaga rist ja viletsus. Pärast seda kui esimest korda õlivärve proovisin, ei taha enam muude variantide peale mõeldagi.
Urmas.
Pesulahuseks olen kasutanud ka Humbroli värve, aga ainult tärpentiniga lahustades, muidu võib juba mudelil oleva Humbroli ära rikkuda. Lahustuvad poolvägisi, tuleb pidevalt segada ja ainult vaigutärpentiniga, ühesõnaga rist ja viletsus. Pärast seda kui esimest korda õlivärve proovisin, ei taha enam muude variantide peale mõeldagi.
Urmas.
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 28 Apr, 2007 7:33
- Asukoht: Mustvee
- Kontakt:
Modelmasteri värvid kannatavad tegelikult küll tärpentini, kui on muidugi korralikult kuivanud, ainult et sel juhul tuleb võtta see puhastatud variant, mida kunstikauplustest saab, sel on veel plussiks, et ta on lõhnavaba.
to skeletondude :
Kui tahad sellist hirmus trööbatud masinat teha, siis tuleb tugevalt pleekinud värvkattele hulk kulumisjälgi lisada, muidugi loogilistesse kohtadesse - T-34 näiteks luukide servad, millede peal meeskond oma õliste tagumikkudega istus-nühkis, mehhaanik lasi luugist väljudes tihtipeale mööda esisoomust liugu, sisse ronis jalad ees, olles eelnevalt mööda esisoomust "üles jooksnud". Siis veel kõikvõimalikud nurgad ja servad, millede pealt värv kõigepealt lahti lööb või maha nühitakse, need kenadused tuleb peene pintsli otsakesega ära träpsutada, "alt" väljapaistev pind on tavaliselt mustjas-metalne. Roostega ei maksa liialdada, kuna roostes on tavaliselt põlenud masin, niisama viimase peale trööbatu on tükati lahtise, kõõmendava värviga, parajalt pori ja tolmuga kaetud.
Tean et sarnast efekti saab tekitada ka soolaga, ise pole veel katsetanud, aga ei leidnud kahjuks artiklit üles, põhimõte oli vist selline, et kõigepealt värvitakse need kohad, mis on määratud osaliselt lahtilöönud värvi imiteerima, mustjaks-metalseks ja lastakse kuivada. Seejärel kantakse peale sool (kuidas see täpselt käib, ei oska hetkel öelda) Ning pärast seda pihustatakse juba terve masin üle. Seejärel oli mingi trikk veega- sool imeb niiskust ja ajab nendest kohtadest värvi maha. Umbes nii, aga kui peaks artikli üles leidma, annan teada.
Urmas.
to skeletondude :
Kui tahad sellist hirmus trööbatud masinat teha, siis tuleb tugevalt pleekinud värvkattele hulk kulumisjälgi lisada, muidugi loogilistesse kohtadesse - T-34 näiteks luukide servad, millede peal meeskond oma õliste tagumikkudega istus-nühkis, mehhaanik lasi luugist väljudes tihtipeale mööda esisoomust liugu, sisse ronis jalad ees, olles eelnevalt mööda esisoomust "üles jooksnud". Siis veel kõikvõimalikud nurgad ja servad, millede pealt värv kõigepealt lahti lööb või maha nühitakse, need kenadused tuleb peene pintsli otsakesega ära träpsutada, "alt" väljapaistev pind on tavaliselt mustjas-metalne. Roostega ei maksa liialdada, kuna roostes on tavaliselt põlenud masin, niisama viimase peale trööbatu on tükati lahtise, kõõmendava värviga, parajalt pori ja tolmuga kaetud.
Tean et sarnast efekti saab tekitada ka soolaga, ise pole veel katsetanud, aga ei leidnud kahjuks artiklit üles, põhimõte oli vist selline, et kõigepealt värvitakse need kohad, mis on määratud osaliselt lahtilöönud värvi imiteerima, mustjaks-metalseks ja lastakse kuivada. Seejärel kantakse peale sool (kuidas see täpselt käib, ei oska hetkel öelda) Ning pärast seda pihustatakse juba terve masin üle. Seejärel oli mingi trikk veega- sool imeb niiskust ja ajab nendest kohtadest värvi maha. Umbes nii, aga kui peaks artikli üles leidma, annan teada.
Urmas.
-
- Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 28 Apr, 2007 7:33
- Asukoht: Mustvee
- Kontakt:
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
[quote="fossiil"]Modelmasteri värvid kannatavad tegelikult küll tärpentini, kui on muidugi korralikult kuivanud, ainult et sel juhul tuleb võtta see puhastatud variant, mida kunstikauplustest saab, sel on veel plussiks, et ta on lõhnavaba.
[quote]
Jään eriarvamusele, aastakese kuivanud aparaadil sulas roheline värv kenasti lahti..... Samas värskelt värvitud ja seejärel lakitud apastraadile ei teinud tärpentiin midagi. Kasutan seda kunstipoe varianti, just selle haisuvaba omaduse pärast.
Nüüd aga teemasse tulles, pühade ristivägi, see bt näeb ju nigu sõel välja
soovett, või ühkkõikmissugu vett saad vast jah läbipaistva epo ja pigmentidega kõige paremini teha. Kujutan ette et kui valada mitu õhukest kihti järjestuses et alumine kõige tumedam ja ülespoole aina heledamaks , siis on tulemus vägagi kena. Raudtee mudelistidel on ka spets "vesi" olemas, aga ega seegi vast midagi muud ei ole kui vaigusegu. Ainuke asi et ma ei kujuta hästi ette kust teda saada võiks, vast Kullos küsida?
[quote]
Jään eriarvamusele, aastakese kuivanud aparaadil sulas roheline värv kenasti lahti..... Samas värskelt värvitud ja seejärel lakitud apastraadile ei teinud tärpentiin midagi. Kasutan seda kunstipoe varianti, just selle haisuvaba omaduse pärast.
Nüüd aga teemasse tulles, pühade ristivägi, see bt näeb ju nigu sõel välja

soovett, või ühkkõikmissugu vett saad vast jah läbipaistva epo ja pigmentidega kõige paremini teha. Kujutan ette et kui valada mitu õhukest kihti järjestuses et alumine kõige tumedam ja ülespoole aina heledamaks , siis on tulemus vägagi kena. Raudtee mudelistidel on ka spets "vesi" olemas, aga ega seegi vast midagi muud ei ole kui vaigusegu. Ainuke asi et ma ei kujuta hästi ette kust teda saada võiks, vast Kullos küsida?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist