Rootsis militaarvärki toomas.

Reklaamid ette ning kajastused tagantjärele. Aga paluks et ikka militaarasjadega seotult...
Vasta
ASuur
Liige
Postitusi: 542
Liitunud: 09 Apr, 2005 15:56
Kontakt:

Rootsis militaarvärki toomas.

Postitus Postitas ASuur »

Sai siin ühe kaasfoorumlasega eelmisel nädalal Rootsi sõjakolu ladusid külastatud.
Eesmärgiks oli talle metsas liikumiseks sobiliku aparaadi soetamine,mis ka edukal sai läbi viidud.

Pilt
Rootslased tahtsid müüdud Volvoga millegipärast mõned lõhkekehad kaasa sokutada.Meie siiski ei läinud nende plaaniga kaasa ja jätsime autost leitud paugutajad neile endile.
Pilt
Kuna ostetud aparaat oli müüja poolt korralikult äraviimiseks ette valmistatud ja esialgu toimis laitmatult (hiljem tekkis küll väike elektriprobleem,põhjuse leidsime siiski ruttu) ,siis minu roll piirdus põhiliselt maskotiks olemisega.Ajaviiteks üritasin ennast varustada sobivama vormiga.
Pilt
Ühes militarrkolu lao nurgas avastasime roostes kahuri vedelemas.Esialgu olime vaimustuses ja põlesime soovist kahur Volvole sappa võtta,kuid hiljem tulime maapeale tagasi ja jätsime mõtte sinnapaika,kuna arvasime,et Eesti toll ja piirivalve meie algatusest eriti ei vaimustuks.
Pilt
Lõppkokkuvõttes oli huvitav sõit ja kõlama jäi mõte mõnikord veel Rootsimaale kolama minna.
Minu suveniirid siis veel teise rakursi alt:

Pilt
Kasutaja avatar
ktamm
Liige
Postitusi: 1119
Liitunud: 03 Mär, 2005 23:01
Asukoht: Vaivara
Kontakt:

Postitus Postitas ktamm »

Suured tänud ASuurele tasemel tehnilise konsultatsiooni eest ja hea reisiseltskonna eest kah.
Põrgukülastajad liiguvad peatselt uue sõiduvahendiga.
paul
Liige
Postitusi: 358
Liitunud: 31 Jaan, 2006 22:20
Kontakt:

Postitus Postitas paul »

Volvoga tollis probleeme ei tekkinud?
ASuur
Liige
Postitusi: 542
Liitunud: 09 Apr, 2005 15:56
Kontakt:

Postitus Postitas ASuur »

Katjal oli igatahes strateegilise kauba maaletoomise luba ilusasti olemas.Nii et see probleeeme ei tekitanud.
plekkpea
Liige
Postitusi: 1775
Liitunud: 03 Nov, 2005 21:30
Asukoht: Harju
Kontakt:

Postitus Postitas plekkpea »

Seda ma arvasingi, et Katja käpp mängus ja lugedes 4x4 foorumit, kus põhjalikult lahti seletatud militaar masinate maaletoomise eeskirjadest ja juhtumitest. Väga hää, nüüd saab ehk Katja teenust natu kasutada, kuid iga asi omal ajal.
Huvitun maisest rasketehnikast.
Kasutaja avatar
hillart
Liige
Postitusi: 3289
Liitunud: 07 Jaan, 2005 15:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

VOLVO

Postitus Postitas hillart »

Palju see neljarattaline ka maksma läks? Ja missuguseid protseduure seejuures läbi pidi tegema?
Olen ise Tormidel jt. väliõppustel samasugust täies mahus pruukinud ning veendunud selle ületamatutes maastikuomadustes. Veel ületatamatuteks aga saaksid olema ka kasutus- ja rahakotisõbralikkus, kui diiselmootor vedama panna. Mida peaks selleks ette võtma?
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)

Stellung halten und sterben!!
ASuur
Liige
Postitusi: 542
Liitunud: 09 Apr, 2005 15:56
Kontakt:

Postitus Postitas ASuur »

Olen ise Volvosid Rootsist toonud tükki kuus ja peab ütlema,et hinnad muudkui tõusevad.Omal ajal sai Eesti Energia oksjonitelt neid kah kokku kaheksa tükki ostetud ,siis olid hinnad päris head - mina üle 20 000 EEK tükist ei maksnud.Samas olid need masinad võrreldes Rootsi NZ autodega igavesed romud.Praeguses kontekstis ei pea sobivaks teise inimese rahakotti kommenteerida,seega kui Katja tahab,siis vastab rahasid puudutavale küsimusele ise.
Protseduurides pole midagi keerulisemat,kui tavalisel autol ,välja arvatud strateegilise kauba maaletoomise loa taotlemine,mis ei ole kah miski ületamatu asi.
Oman ja kasutan ise hetkel kahte ja poolt Volvot,millest üks on muuseas diiselmootoriga.Ühe laenasin Rätsepale Erna retke staabiks ja poolteist Volvot tuleb minuga Saaremaale.
See terve Volvo millega Saarde tulen on just diiselvariant.Volvole istub suurepäraselt Land Roveri 300 TDI mootor,mis on veel täis mehhaanilise juhtimisega - seega metsaautole sobiv.Kuna Volvo ehitamisel on mängus olnud Salisbury tehaste insenerid,siis on C303/03 ja Rover omavahel suguluses.See oligi põhjus,miks Roveri diisel sai valitud.
Kilovattide arv ja sidur on täpselt samad,ainult vääne on veidi parem,seega ei teki ohtu ,et mootor hakkab jõuülekandest üle käima ning midagi lõhkuma.Roveri diisel on väiksem ka,nii et ruumi jääb ülegi.
Kummi kannatab ajada 37"x 13,5 "-ni,siis veel miskit ei lõhu ja aeglane ots liiga kiireks ei lähe.
Kui rahakott kannatab,siis tasub käimakast ja ülekanded vahetada TGB 21 omade vastu - seal on aeglasemad ülekanded ja üks käik allapoole veel juures.Sellel pool-Volvo metsakollil,millega Saare ürituse Soomusdiviisi lähen ongi vahetatud TGB 21 vastavad jupid,millest ülekanded näiteks on tugevamad kui TGB11/13-l ,kuna omavad ühte satelliidihammakat rohkem.
Diisel mootoritest kannatab vaadata veel Mersu meh.juhtimisega 3L turbodiislit,mis ainult pumba kruvimisega võimaldab välja võtta üle 160 hp.seal võib muidugi tekkida juba siduri ja jõuülekande lammutamise oht.
Rootslased müüvad ka ülemineku komplekti volvle selle Mersu diisli paigaldamiseks.Maksab see komplekt ca 8000 SEK ja mootori saab Rootsist 15 000 - 20 000 SEK-i eest.Oli endal mõttes seekord ka paar komplekt mootor+üleminek Rootsist tuua,kuid vennad tõstsid lambist hinda,kohe kui aru said ,et ostusoov on tõsine.Seega otsustasin et leian lõuna poolt terve Mersu sama hinnaga ja üleminekukomplekti saan Soomest laenuks,ning lasen siin järgi teha.
Kui on Volvodest küsimusi,andke aga tulla - olen nendega pool elu tegelenud.
Kasutaja avatar
ktamm
Liige
Postitusi: 1119
Liitunud: 03 Mär, 2005 23:01
Asukoht: Vaivara
Kontakt:

Postitus Postitas ktamm »

Rahakotist niipalju, et Volvole järgi minnes peaks olema ca 100 tuh EEK puuga seljas, siis peaks Volvo kätte saama ja teekonna kulud kaetud enam-vähem. Eraisikuna ostes peab müüjale auto hinnast veel 25% Rootsi käibemaksu tasuma.
Strateegilise kauba sisseveolitsents tuleb taotleda välisministeeriumist ja minul kulus taotlemisest kättesaamiseni ca 3 nädalat.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline