76. leht 113-st

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Jaan, 2024 15:43
Postitas Fucs
mart2 kirjutas: 16 Jaan, 2024 14:11
Turist 47 kirjutas: 16 Jaan, 2024 13:20 ... head sõbrad, palun tehke enda auto tagatuled puhtaks - päevasel linnasõidul võiks II liikleja vähemalt suunatuld töötamas näha ...
Nad ei näe vajadust, sest vähemalt linnas 2/3 ei kasuta suunatuld nagunii! :evil:
2,8/3

Suunatuled on nõrkadele ....

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Jaan, 2024 16:28
Postitas Kapten Trumm
90ndatel oli levinud "karistus" suuna mitte näitamisega ette keeranu suhtes see, et tagasõitja tuli foori taga seistes ligi, tiris ukse lahti ja murdis suunatule kangi ära.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Jaan, 2024 16:48
Postitas _dumbuser_
Kapten Trumm kirjutas: 16 Jaan, 2024 16:28 90ndatel oli levinud "karistus" suuna mitte näitamisega ette keeranu suhtes see, et tagasõitja tuli foori taga seistes ligi, tiris ukse lahti ja murdis suunatule kangi ära.
Fantaseeri kuskil mujal oma levinud asjadega.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Jaan, 2024 19:13
Postitas parkija
Oli küll , korra kindlasti , kas mitte ojapets ei olnud selline äss . Keskmise näpu näitamise eest murti neid näppe küll , tean juhtumit kus näpu asemel murti käeluu , murdja maandus vanglas .

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Jaan, 2024 19:40
Postitas _dumbuser_
parkija kirjutas: 16 Jaan, 2024 19:13 Oli küll , korra kindlasti , kas mitte ojapets ei olnud selline äss . Keskmise näpu näitamise eest murti neid näppe küll , tean juhtumit kus näpu asemel murti käeluu , murdja maandus vanglas .
Rõhk on sõnal LEVINUD. "Korra kindlasti" ei ole ka mitte hullu punnitamise peale sama mis levinud.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Jaan, 2024 20:56
Postitas maksipoiss
_dumbuser_ kirjutas: 16 Jaan, 2024 16:48
Kapten Trumm kirjutas: 16 Jaan, 2024 16:28 90ndatel oli levinud "karistus" suuna mitte näitamisega ette keeranu suhtes see, et tagasõitja tuli foori taga seistes ligi, tiris ukse lahti ja murdis suunatule kangi ära.
Fantaseeri kuskil mujal oma levinud asjadega.
Endine töökaaslane on reaalselt 90% ulatuses teo sooritanud , kangi jättis tookord veel murdmata :) .

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Jaan, 2024 21:04
Postitas mongol
Kas kangi murdmine mitte hoopis see 90% teost pole?

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 16 Jaan, 2024 21:11
Postitas maksipoiss
mongol kirjutas: 16 Jaan, 2024 21:04 Kas kangi murdmine mitte hoopis see 90% teost pole?
Ajaliselt ei ole :)

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 17 Jaan, 2024 10:04
Postitas Kapten Trumm
parkija kirjutas: 16 Jaan, 2024 19:13 Oli küll , korra kindlasti , kas mitte ojapets ei olnud selline äss . Keskmise näpu näitamise eest murti neid näppe küll , tean juhtumit kus näpu asemel murti käeluu , murdja maandus vanglas .
Mind on selle näpu näitamise eest (tegelikult näitasin asja eest) ka mööda linna autoga taga aetud. Aasta oli ehk mingi 1995 või nii. Paraku aga tuli tagaajajal siiski tunnistada (minu) sõiduauto paremust oma jõuetu vabahingava mersu diiselkaubiku ees.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 17 Jaan, 2024 20:17
Postitas Turist 47
Kapten Trumm kirjutas: 17 Jaan, 2024 10:04 Mind on selle näpu näitamise eest (tegelikult näitasin asja eest) ka mööda linna autoga taga aetud. Aasta oli ehk mingi 1995 või nii. Paraku aga tuli tagaajajal siiski tunnistada (minu) sõiduauto paremust oma jõuetu vabahingava mersu diiselkaubiku ees.
Võimalik, et meeleolu on lihtsalt ülev, aga antud postitust lugedes, ei tahtnud üllatunud naerunägu kaduda.

Kujutasin reaalselt ette - on aasta 95 (hämardub, kergelt vihmane..,)- 1 vabalt ja II poolvabalt hingav auto on "joonel";pärast Kapteni näpu märguannet, algab tagaajamine...
Ajakulu ei ole teada, aga tahan uskuda, et see "vabahingav-diisel-kaubik-mersu" jälitas tunde, mitmeid tunde..., enne kui "vabahingav-diisel-kaubik-mersu" s.t tagaajaja tunnistas Lugupeetava sõiduauto paremust.

Minul igatahes "hakkas film jooksma" - suured koerad Kapteni autos, põgenevad jalakäijad, siis see vabahingav asi jälitamas.. jne. (....)
Krt. siiani ajab itsitama - :) Igatahes tänud, üllatasid. Ausalt, ei ironiseeri - pealegi, ise alustasid...

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 17 Jaan, 2024 22:43
Postitas mongol
Bwahahhaaa.
Ega muud eriti polegi lisada vabalthingava mersu kaubiku eest pääsemise kohta. Eriti arvestades eestsõitja oskusi või pigem "oskusi".

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 18 Jaan, 2024 0:06
Postitas vanahalb
See kui märkad et sind taga aetakse on juba päris lootustandev.
Mul oli 3-4 aasta tagasi juhus kui sõitsin Tallinnas mööda Endla tänavat, sealt Liivalaia poole ja Tartu maanteele. Sikupilli keskuse juures kus on kolm rida kimas korraga üks Lada mööda, keeras mulle enne foori ette ja vajutas pidurid põhja. Lada pidurid on nagu on, ma lasin hoogu natuke maha ja keerasin teise rea peale. Üks vanamees kargas välja, üle 70 kindlasti, beezis tolmumantlis ning baretiga ja kukkus vene keeles sõimama. Ta ol oli veel samaealine proua ka autos ja ei saanudki esimese hooga aru et milles kühvel on - tundub nagu kaine ja lähevad vist suvilasse või seenele aga miks peaks sel juhul keset teed miitingut pidama? Siis läks foor roheliseks, ma sõitsin edasi ja hakkasin alles pärast mõtlema et vist nägin seda Ladat enne Endla tänaval. Neid pole linnapildis ülemäära palju.

Võib-olla ei meeldinud vanamehele mu nägu, võib-olla sõitsin liiga lähedalt mööda või keerasin tema meelest liiga vara paremale kui Suur-Ameerika tänavale sõita. Ilmselt oli ta hakanud mind juba kuskilt Kristiine keskuse juurest taga ajama. No aga kui sõita Tallinan argipäeva tempos, niimoodi et kiirus 60+/- , sellest foorist vist jõuab läbi, selles reas on kaks autot vähem... - vabalthingaval vanamehel on tempos püsimine tõsine katsumus ja ma kujutan ette kuidas ta seal rooli taga rapsis ja möllas.

Näpunäitajate tarbeks olen ma proovinud lihasmälusse harjutada õhusuudluse saatmist. Alati ei tule meelde sest ega neid näpuga vehkijaid niipalju ka pole et saaks pidevat praktikat. Mõnikord on küll õnnestunud ja näpumees on hirmsasti rabelema hakanud. Ma pole kunagi tagasi vaadanud. Ükskord lugesin küll ajalehest et sealsamas oli keegi kaotanud juhitavuse ja sõitnud vasta trammiliini posti. Ei julge mingeid seoseid tuua, aga võib-olla olidki juhil nii nõrgad organismid?

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 18 Jaan, 2024 9:14
Postitas Walter2
mongol kirjutas: 17 Jaan, 2024 22:43 Bwahahhaaa.
Ega muud eriti polegi lisada vabalthingava mersu kaubiku eest pääsemise kohta. Eriti arvestades eestsõitja oskusi või pigem "oskusi".
Kui sul amg kanni all siis vast oskusi pole vaja? :D

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 18 Jaan, 2024 10:32
Postitas Sam Beaver
Kapten Trumm kirjutas: 17 Jaan, 2024 10:04 Mind on selle näpu näitamise eest (tegelikult näitasin asja eest) ka mööda linna autoga taga aetud. Aasta oli ehk mingi 1995 või nii. Paraku aga tuli tagaajajal siiski tunnistada (minu) sõiduauto paremust oma jõuetu vabahingava mersu diiselkaubiku ees.
Kui juba mõõtmiseks läks :D
Minu tolleaegsel jõuetul (nutused 82 kW) vabalthingaval kaubikul ei oleks sa vähemalt linnas eest ära saanud. Maantee peal võibolla, sest tulenevalt aeglasest peaülekandest oli lõppkiirus kusagil 190-195 kmh.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 18 Jaan, 2024 11:30
Postitas teeline35
Kapten Trumm kirjutas: 17 Jaan, 2024 10:04
parkija kirjutas: 16 Jaan, 2024 19:13 Oli küll , korra kindlasti , kas mitte ojapets ei olnud selline äss . Keskmise näpu näitamise eest murti neid näppe küll , tean juhtumit kus näpu asemel murti käeluu , murdja maandus vanglas .
Mind on selle näpu näitamise eest (tegelikult näitasin asja eest) ka mööda linna autoga taga aetud. Aasta oli ehk mingi 1995 või nii. Paraku aga tuli tagaajajal siiski tunnistada (minu) sõiduauto paremust oma jõuetu vabahingava mersu diiselkaubiku ees.
Siia otsa liiklusraevust lugu elust enesest. Juhtus küll aastaid tagasi Lätis, Baltezersi küas. Mina sõitsin poolhaakega Riia poole. Riiast välja suund oli üsna umbes, vähemalt küla vahel. Liikusid hüpetega. Tõmme, siis stopp ja peale mõningat ootamist jälle tõmme. Mina vaikselt kolistasin külast läbi. Vastu tulijate kolonn peatus, ühel sõidukal läksid neli ust lahti ( oli vist BMV), tüübid hüppasid välja ja otsusekindlalt enda taga peatunud sõiduka poole. Sain sellest õnneks mööda kui see tagurpidikäigu sisse pani minu suunda tagurdas ja hirmsa gaasi andmisega mulle järgi tuli. Mina muljusin gaasi ja püüdsin eest ära saada. Pärast seleta politseile, kes süüdi kui veoauto ja sõidukas tagaotsa pidi kokku põrganud. Kolonnis keegi arvas, et mina olen millegagi hakkama saanud ning üritan eest ära sõita. Üritas mulle ette keerata, aga õnneks jäi hiljaks muidu oleks sõidukas allasõidutõkkesse tagurpidi sisse tulnud. Aga AKF kirjeldusi oma mõtetest ja sõiduoskustest siitsamast foorumist lugedes, ei imestaks kui oma huligaanse sõidustiili eest on tegelikult ka naha peale saanud. Millest tagasihoidliku inimesena lihtsalt vaikib! :wink:
Muidu ohutut liiklemist!