Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Kindlusehitised. Teed, sadamad ja lennuväljad. Kasarmud ja linnakud.
Maalinnad ja linnused. Kõik militaararhitektuurist.
Vasta
LupusII
Liige
Postitusi: 786
Liitunud: 03 Veebr, 2015 22:06
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas LupusII »

Kas keegi on kuulnud midagi Mariampole - Warssawi kiirraudteest? Või kohanud sealkandis raudtee ehitust? Viimane mis ma kuulsin poolaka käest oli see, et kavandatud trass peaks minema läbi nende rahvuspargi ja seda poolakad ei taha. Aga kiirteed on kuni Leedu piirini valmis ja nauditavad.
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Lemet »

Esiteks ei ole ma kunagi kaks tundi varem lennujaamas olnud. Tunnist piisab.
...Hea tava on saabuda lennujaama kaks tundi varem, et ikka kindlalt oma lennule jõuda. Isegi, et teadsin, et meie Tallinna Lennujaamas on uued turvasüsteemid, mis pidid kontrolli palju kiiremaks tegema, läksin ikkagi varem, et kindlasti mitte oma lennust maha jääda," meenutab Berta oma hommikut...

...Minu lend läks varahommikul kell 5.55 ning olin üsna kindel, et lennujaam on tühi. Minu suureks imestuseks oli turvakontrolli järjekord aga üüratult pikk. Kindlasti üle 50 inimese seisis minu ees ja mu südamesse tekkis juba kerge ahastus," meenutab Berta. "Kaks uut turvalinti oli avatud ning vaatamata sellele, et enam ei pea kotist vedelikke ja tehnikat välja võtma, liikus järjekord kuidagi eriti aeglaselt....
https://www.tv3.ee/arvamus/reisija-paha ... kui-varem/
Tallinna Lennujaamas sai näha vaatepilti, mida võiks eeldada mõnest suurest Londoni lennujaamast. Järjekord turvakontrolli oli ligi 2 tundi pikk. 11 reisijat jäid lennukist maha.
https://reporter.kanal2.ee/7984567/kaos ... 1-reisijat



Et ma seoses tööga pean ka ise suht-koht tihedalt lendama, siis julgen lugupeetava jutu peale ühest tunnist suht skeptiliselt muiata. Seda nii Tallinna kui ka välismaiste lennujaamade osas.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AMvA
Liige
Postitusi: 5299
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas AMvA »

Lemet kirjutas: 28 Nov, 2024 12:15
Esiteks ei ole ma kunagi kaks tundi varem lennujaamas olnud. Tunnist piisab.
...Hea tava on saabuda lennujaama kaks tundi varem, et ikka kindlalt oma lennule jõuda. Isegi, et teadsin, et meie Tallinna Lennujaamas on uued turvasüsteemid, mis pidid kontrolli palju kiiremaks tegema, läksin ikkagi varem, et kindlasti mitte oma lennust maha jääda," meenutab Berta oma hommikut...

...Minu lend läks varahommikul kell 5.55 ning olin üsna kindel, et lennujaam on tühi. Minu suureks imestuseks oli turvakontrolli järjekord aga üüratult pikk. Kindlasti üle 50 inimese seisis minu ees ja mu südamesse tekkis juba kerge ahastus," meenutab Berta. "Kaks uut turvalinti oli avatud ning vaatamata sellele, et enam ei pea kotist vedelikke ja tehnikat välja võtma, liikus järjekord kuidagi eriti aeglaselt....
https://www.tv3.ee/arvamus/reisija-paha ... kui-varem/
Tallinna Lennujaamas sai näha vaatepilti, mida võiks eeldada mõnest suurest Londoni lennujaamast. Järjekord turvakontrolli oli ligi 2 tundi pikk. 11 reisijat jäid lennukist maha.
https://reporter.kanal2.ee/7984567/kaos ... 1-reisijat



Et ma seoses tööga pean ka ise suht-koht tihedalt lendama, siis julgen lugupeetava jutu peale ühest tunnist suht skeptiliselt muiata. Seda nii Tallinna kui ka välismaiste lennujaamade osas.
See oli ainult ühel päeval, kui Tallinnas muudeti turvakotrolli reeglid tagasi ja paljud tulid suurte kosmeetikapudelitega.
Sellest ühest päevast mingit statistilist järeldust teha, naljakoht.
AMvA
Liige
Postitusi: 5299
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas AMvA »

LupusII kirjutas: 28 Nov, 2024 11:58 Kas keegi on kuulnud midagi Mariampole - Warssawi kiirraudteest? Või kohanud sealkandis raudtee ehitust? Viimane mis ma kuulsin poolaka käest oli see, et kavandatud trass peaks minema läbi nende rahvuspargi ja seda poolakad ei taha. Aga kiirteed on kuni Leedu piirini valmis ja nauditavad.
Marijampolest loksub Lemet edasi max 120 kmh rongiga.
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Lemet »

See oli ainult ühel päeval, kui Tallinnas muudeti turvakotrolli reeglid tagasi ja paljud tulid suurte kosmeetikapudelitega.
Sellest ühest päevast mingit statistilist järeldust teha, naljakoht.
Lugupeetav artiklite ilmumise kuupäevadele pööras tähelepanu? Üks on aprillist ja teine märtsist. Ise olen harilikult kahe-kolmetunnise varuga saabunud ja nii mõnelgi korral kaunikesti närvilisrlt pidanud turvakontrollis ootama. Et kas jõuab või mitte. Sama on toimunud sellel aastal ka Lissabonis, Riias, Ateenas kui Istanbulis. Nii et...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Lemet »

Marijampolest loksub Lemet edasi max 120 kmh rongiga
Selle trassi (Mariampole-Varssav)läbimiseks annab internet täna võimaluse
:
1. Rongiga- sõiduaeg 6 tundi 38 minutit piletihind 18-27 eurot
2. Lennukiga- sõiduaeg 6 tundi, piletihind 100-300 eurot.
3. Bussiga- sõiduaeg 5-7 tundi, piletihind 28-50 eurot.

Eelistuste küsimus.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
LupusII
Liige
Postitusi: 786
Liitunud: 03 Veebr, 2015 22:06
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas LupusII »

Ja me siin räägime ,et 6 tunniga Warssavisse? Ok 8 tundi . Sealt edasi ei ole enam suurt vahet sõiduautole.
tsivi_list
Liige
Postitusi: 287
Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas tsivi_list »

AMvA kirjutas: 28 Nov, 2024 11:47 Ja parema meelega lendan ma Tallinnast otse Berliini kahe tunniga, makstes ca 40 eur, kui veedan rongis 12 tundi, makstes 100+ eur. Sellel ajal, kui sa alles kuskil Tallinna ja Riia vahel oled, joon ma juba Berliinis õlut.
Aga kuidas sinu isiklikud eelistused teemaga üldse seotud on?
See, et sina pigem lähed lennukiga on sinu eelistus ega tähenda kuidagi, et teised ei eelistaks rongi.
Ei ole nii, et kui sulle pole vaja, siis polegi üldse vaja.
LupusII
Liige
Postitusi: 786
Liitunud: 03 Veebr, 2015 22:06
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas LupusII »

Vaatan Poola raudteekaarti ja tõesti raudtee tuleb Leetu. Aga seal sõidavad diiselrongid . Suwalkist saab rongiga Byalistoki. Ja sealt algab kaasaegne elektriraudtee . Leedu piirilt Byalistoki on ligikaudu sama pikk maa kui on RB raudteed Eestis . Kevadel ei olnud küll näha ,et seal uut raudteed ehitatakse või planeeritaksegi.Kas on võimalik ,et RB lõppeb kuskil Leedu-Poola piirilähedases võsas ?
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Lemet »

Sealt edasi ei ole enam suurt vahet sõiduautole
Jällegi valikute küsimus..Tallinnast Varssavisse on puhast sõiduaega 13 tundi. Peale seda oled kaunikedti sodi ja järgmine päev kulub suuresti taastumiseks. Rongist väljud puhanuna ja oles valmis nii tööks kui muuks.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
LupusII
Liige
Postitusi: 786
Liitunud: 03 Veebr, 2015 22:06
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas LupusII »

Valikute küsimus kõik õige. Aga kui palju me teame või kui palju meile räägitakse mida Poola oma RB osaga teha plaanib?
tsivi_list
Liige
Postitusi: 287
Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas tsivi_list »

Miks peaks RB rongid üldse kontaktliini kasutama, parim lahendus oleks vesinikul töötavad kütuseelemendid.
AMvA
Liige
Postitusi: 5299
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas AMvA »

Lemet kirjutas: 28 Nov, 2024 12:40
Marijampolest loksub Lemet edasi max 120 kmh rongiga
Selle trassi (Mariampole-Varssav)läbimiseks annab internet täna võimaluse
:
1. Rongiga- sõiduaeg 6 tundi 38 minutit piletihind 18-27 eurot
2. Lennukiga- sõiduaeg 6 tundi, piletihind 100-300 eurot.
3. Bussiga- sõiduaeg 5-7 tundi, piletihind 28-50 eurot.

Eelistuste küsimus.
Kes on nii loll, et hakkab Marijampolest Varssavisse lennukiga lendama?
Ja nagu ma varem kirjutasin, et miks peaks üldse Varssavisse minema?

Ja muuseas LOT lendab sinna alla 1 tunni Tallinnast, kui ajavööndeid arvestada.
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Lemet »

Ja muuseas LOT lendab sinna alla 1 tunni Tallinnast, kui ajavööndeid arvestada.
:lol:
Nu-nu. Tegelikult on reaalne lennuaeg (milles normaalne arvestus käib), ikka pea kaks tundi. Kodust lennujaama pea tund, kaks tundi lennujaamas, kaks tundi lendu, tund lennujaamast südalinna- kokku kuus tundi.
Kes on nii loll, et hakkab Marijampolest Varssavisse lennukiga lendama
Mul on lugupeetava suhtes mõningsud kahtlusi. Sest rong on ju saatanast. Tegelikult oli ju lugupeetav ise see, kes Mariampole teemal siin spekuleerima hakkas.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AMvA
Liige
Postitusi: 5299
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas AMvA »

Lemet kirjutas: 28 Nov, 2024 13:43
Ja muuseas LOT lendab sinna alla 1 tunni Tallinnast, kui ajavööndeid arvestada.
:lol:
Nu-nu. Tegelikult on reaalne lennuaeg (milles normaalne arvestus käib), ikka pea kaks tundi. Kodust lennujaama pea tund, kaks tundi lennujaamas, kaks tundi lendu, tund lennujaamast südalinna- kokku kuus tundi.
Kes on nii loll, et hakkab Marijampolest Varssavisse lennukiga lendama
Mul on lugupeetava suhtes mõningsud kahtlusi. Sest rong on ju saatanast.
Mul on lennujaama 15 minutit.
Mitte et rong oleks saatanast, aga kas just see projekt kõige õigem on ma kahtlen. Ma olen RB-ga täiesti päri, kui see oleks puhas erafirmade poolt tehtav kommertsprojekt ja maksumaksja ei peaks seda lollust kinni maksma.
Sa pole siiani ära suutnud seletada, misk need meeletud kaubavood, mis RB-l peaks liikuma hetkel juba olmeasoleva raudteel ei sõida
Viimati muutis AMvA, 28 Nov, 2024 13:55, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline