Tänan heade sõnade eest.
Eriline müstika on masinat katvad puuoksad! Ei suuda ette kujutada, kuidas need tehtud on.
Nüüd tuleb sul küll ausalt ära rääkida, mismoodi oksad valmisid!
Kuidas oma masinat tõstad? Friuli lindid muudavad selle veel poole raskemaks ja etsist porilaudadest pole vist mudeli tervist silmas pidades kasulik kinni hoida.
Masinat tõstangi porilaudadest - need said oma konstruktsiooni iseärasustele selliselt kinni, et ilmselt ei suudaks ka ilmalõpp neid sealt lahti kangutada. Oksadki paigutasin peale nii, et porilaudade keskele jääks tühi koht, kust sõrmedega kinni haarata.
Puuokste kohta ma eraldi õpetust vast kirjutama ei hakka, tehtud on nad nii:
- oksad ise on 0.3mm traadist kokku väänatud, ei midagi keerulist. Traatide täielikuks fikseerimiseks ujutasin nad seejärel tsüakriiniga paksult üle. Seejärel värv, lakk ja pesu.
- lehtede jaoks leidsin mingi taime (ma arvan, et see oli raudrohi, aga ma pole üldse ka kindel), millel sellised sakiliste servadega lehed. Immutasin lehti glütseroolis, et nad rabedaks ei kuivaks ja lõikasin seejärel sakilistest servadest väikseid puulehti. seejärel liimisin nad ükshaaval okstele ja toonisin rohelise õlivärviga.
Südant soojendab ahtris kõlkuv ehtne plekkämber!
Ämbri ma puhtalt, Manstein, sinu pärast sinna kõlkuma paningi. Siis sa vähemasti mõne hea sõnaga ikka kiidad:P
tere oskad sa õelda kas soome t-34 de jaoks on ka eshelon välja andnud neid vesipilte
T-34 jaoks saab kasutada samu Sturmi dekaale. Hakaristid on samad ja numbritest saab ka T-34 jaoks pardanumbreid kombineerida. Naisterahvaste järgi Soomlased oma venelastelt kaaperdatud tanke vist ei nimetanud.