2. leht 2-st
Postitatud: 12 Apr, 2009 14:52
Postitas EOD
GMC kahetaktilisel ei olnud kõrgsurvepumpa, vaid pump-pihustid.

Postitatud: 12 Apr, 2009 15:10
Postitas Feeliks_Jalgraud
No kõneaineks olevatel mootor(itel) olid igatahes kõrgsurve pumbad.
Umbes sama suur on, "nati" pump.
Homme on mul võimalus seda pildistada ka, kui meeles püsib.
Postitatud: 14 Apr, 2009 21:06
Postitas Feeliks_Jalgraud
Pilti ei saanud teha, kuna unustasin fotika koju.
Birkadelt järgnev tekst:
1)
CAV
Patented
BPE6B 75N420S512
4079.0. L.I
2)
BEP/LB1000 S4
3)
1914 81
Kõik jutt kõrgsurve pumba pealt....
Postitatud: 14 Apr, 2009 21:54
Postitas EOD
Et siis Briti firma Leyland mootor ja CAV pump.
Ja tank Matilda?
http://en.wikipedia.org/wiki/Matilda_tank
Siit manuaalist leiad vast ka pumba joonise:
http://www.fujiyachts.net/manuals/CAV%2 ... ipment.pdf
Postitatud: 14 Apr, 2009 22:05
Postitas Feeliks_Jalgraud
Täpipealt sama pump

Postitatud: 02 Apr, 2010 14:50
Postitas Feeliks_Jalgraud
Sai siis vana teema üles kaevatud selle mõttega, et ega keegi äkki ei juhtu teadma kedagi, kes sellist mootorit restaureerib-komplekteerib???
(Eestis-või lähinaabrite juures)
Üle siis järgnevad jupid:
Kõrgsurve pump
starter
pihustid+torustik
Rihmaseibid
...ja igasugu muud mudru