Saksa tanki mootor.
Saksa tanki mootor.
Ikka juttu, et Tiiger kuskil soos ja Panther rabas vedelemas- a sattusin Kipperi foorumis väitele, et Tartus pidavat miski paat ringi sõitma, millel saksa tanki mootor peal http://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?t ... bb5661f76c
Kas mõni Tartus elav foorumlane miskit teab selle jutu kohta. Või on veesõidukil lihtsalt nõuka päritolu disla peal ja kogu muu jutt tühi mull.
Kas mõni Tartus elav foorumlane miskit teab selle jutu kohta. Või on veesõidukil lihtsalt nõuka päritolu disla peal ja kogu muu jutt tühi mull.
Kõigi maade proletaarlased,palun ärge enam kunagi ühinege.
Treimani muuseumimaja
Treimani muuseumimaja

-
- Liige
- Postitusi: 434
- Liitunud: 25 Jaan, 2005 21:35
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mul oli õnne sellega 1986.aastal korra Emajõe soodesse jõhvikale sõita. Siis oli küll rahva hulgas elevus "Saksa tanki mootor!" aga ei mäleta, et Kruuvi-taat seda kinnitanud oleks.
Hilisemate mootorite müdinatakte meenutades ja selle laevaga võrreldes on seal peal kas kahetaktiline rida6 või neljataktiline V12. Näiteks V8 (ZIL, ameeriklased, DR1B mtu uus diisel) teevad hoopis teist rütmi. Laeva hääl sarnanes mõneti MAZ-i lõrinale, ent oli palju ühtlasem, nagu nurrumine. See kulus pähe, sest sai ikka sellega tunde õõtsutud nii et ka järgmine päev koolis põrandad kõikusid. 2-taktilisele omast kirbet vingu ma ei mäleta, üldse ei mäleta, et see laev tossanud oleks. Võibolla käis väljalasketorus vahest paugatusi.
Hilisemate mootorite müdinatakte meenutades ja selle laevaga võrreldes on seal peal kas kahetaktiline rida6 või neljataktiline V12. Näiteks V8 (ZIL, ameeriklased, DR1B mtu uus diisel) teevad hoopis teist rütmi. Laeva hääl sarnanes mõneti MAZ-i lõrinale, ent oli palju ühtlasem, nagu nurrumine. See kulus pähe, sest sai ikka sellega tunde õõtsutud nii et ka järgmine päev koolis põrandad kõikusid. 2-taktilisele omast kirbet vingu ma ei mäleta, üldse ei mäleta, et see laev tossanud oleks. Võibolla käis väljalasketorus vahest paugatusi.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Kruuvi-taadi ainuke tankimootor rändas mõned aastad tagasi emex´isse.Soobel kirjutas:Mul oli õnne sellega 1986.aastal korra Emajõe soodesse jõhvikale sõita. Siis oli küll rahva hulgas elevus "Saksa tanki mootor!" aga ei mäleta, et Kruuvi-taat seda kinnitanud oleks.
Hilisemate mootorite müdinatakte meenutades ja selle laevaga võrreldes on seal peal kas kahetaktiline rida6 või neljataktiline V12. Näiteks V8 (ZIL, ameeriklased, DR1B mtu uus diisel) teevad hoopis teist rütmi. Laeva hääl sarnanes mõneti MAZ-i lõrinale, ent oli palju ühtlasem, nagu nurrumine. See kulus pähe, sest sai ikka sellega tunde õõtsutud nii et ka järgmine päev koolis põrandad kõikusid. 2-taktilisele omast kirbet vingu ma ei mäleta, üldse ei mäleta, et see laev tossanud oleks. Võibolla käis väljalasketorus vahest paugatusi.
Korgsurve pump, ja muud ninni-nänni on veel alles.
Ja selle Krista Kruuvi kaatri peal ei olnud kindlasti mitte militaarne mootor.(Muideks see kaater vist vedeleb endise Igavere poe taga. Maru sarnane on igatahes.)
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Krista Kruuvi kaatrist ei tea ma midagi, tean vaid, et Krista oli omal ajal kõva purjetaja.
Saksa tanki mootori jutt käis Eesti vanima puulaeva "Tempo" kohta, selle omanik aga on Krista isa, lodjaseltsi auliige Hando Kruuv. Laev lastud vette samal aasta, mil Hando sündis ja arvata võib, et sellel laeval on ikka nende aastate jooksul õige mitu mootorit vanametalliks aetud.
Ja "Tempo" ei tohiks samuti kuskil "vedeleda," lugesin kuskilt, et lodjaselts renoveerib seda või on juba ära renoveerinud.
Saksa tanki mootori jutt käis Eesti vanima puulaeva "Tempo" kohta, selle omanik aga on Krista isa, lodjaseltsi auliige Hando Kruuv. Laev lastud vette samal aasta, mil Hando sündis ja arvata võib, et sellel laeval on ikka nende aastate jooksul õige mitu mootorit vanametalliks aetud.
Ja "Tempo" ei tohiks samuti kuskil "vedeleda," lugesin kuskilt, et lodjaselts renoveerib seda või on juba ära renoveerinud.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Selle "Tempo" koha pealt ei oska ma sõna võtta
Aga vajadusel saab paari telefonikõnega asjasse selgust.
Edit:
Tegemist oli 2taktilise diiselmootoriga(6 silindrit). Neid mootoreid oli kaks tükki(Üks nendest siiamaani paadi peal,- teine enamjaolt vanametallis.)
Väidetakse inglise tanki mootor olevat.

Aga vajadusel saab paari telefonikõnega asjasse selgust.
Edit:
Tegemist oli 2taktilise diiselmootoriga(6 silindrit). Neid mootoreid oli kaks tükki(Üks nendest siiamaani paadi peal,- teine enamjaolt vanametallis.)
Väidetakse inglise tanki mootor olevat.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Lodja seltsi käes seda laeva minuteada küll pole. Nad ehitavad praegu viikingi laeva. Lisaks sellele tihndavad praegu, peale talvist remonti Jõmmut. See lasti juba vette. Aga teemast kah. 2taktiline diisel oli ka sellele ajal generaatoritel mis andsid voolu radaritele. Kuid ma ei tea ühtegi inglise tanki selle mootoriga ja saksa tankid kasutasid hoopis bensiinimootoreid. Selline siis võibolla müüdi murdmiseks ja paljudele kurvastuseks vastus.
Muideks lahe foorum on see 

-
- Liige
- Postitusi: 236
- Liitunud: 23 Okt, 2005 20:43
- Kontakt:
Kruuvi taadi laeval peaks olema kahetaktiline diisel, mis maha võetud inglise või ameerika päritolu vene tankilt. Üks mootor läbi sõitetud, teine mootor mõni aasta tagasi paigaldatud. Pead ei anna, aga peaks olema GMC mootor. Mõlemad mootorid pärit Kärkna lahingupaigalt, kus seisid kaks mürsu läbilasuga sellist vene tanki.
Võib olla midagi sellist
1904 Engine GM 6046 (Sherman M4A2)
http://afvdb.50megs.com/usa/m4sherman.html#M4A3

1904 Engine GM 6046 (Sherman M4A2)
http://afvdb.50megs.com/usa/m4sherman.html#M4A3
Kui on probleem, tõmba lõuga
Kui need mootorid Shermani või Lee pealt pärit, siis võis ju ka vaid üks pihtasaanud tank olla. Algul kasutati paarismootorist üht, siis teist. Õhupuhastid ja -laadijad peaks siis mootoreil eri külgedel olema.
Kahetaktiliste MAZ- ide ja KrAZ-ide mootorid olid ka GMC pealt maha kopeeritud ja nende mootoritega generaatoreid peaks Eestis veelgi leiduma.
Kahetaktiliste MAZ- ide ja KrAZ-ide mootorid olid ka GMC pealt maha kopeeritud ja nende mootoritega generaatoreid peaks Eestis veelgi leiduma.
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Kõrgsurve pumbal ilutseb aastaarv 1914.
Muud nagu hetkel meelde ei tule.
Esmasp. teen pilti, kui meeles on
Muud nagu hetkel meelde ei tule.
Esmasp. teen pilti, kui meeles on
Viimati muutis Feeliks_Jalgraud, 14 Apr, 2009 21:06, muudetud 1 kord kokku.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist