Flightradar
Re: Flightradar
Eile pealelõunal
Re: Flightradar
Noh sellejärgi annab võtta, et marinetraffic on ka radar. Muidu transponderid korrutavad signaali vastavalt sõiduki kiirusele ja ilma pingimatta.smr kirjutas: ↑08 Apr, 2023 8:29ooeehholavsu1 kirjutas: ↑06 Apr, 2023 14:47sekundaarradar on ikka radar ja pöörleb.smr kirjutas: ↑31 Mär, 2023 18:56
sa just kirjeldasid sekundaarradarit
https://en.wikipedia.org/wiki/Secondary ... ance_radar
fightradar24.com on vaid SDR raadio vastuvõtja. igaüks saab sinna sisu teha.
Sekundaarradar saadab välja signaali sagedusel 1030 MHz. Lennukis olev transponder kuulab ning vastab lennuki andmetega sagedusel 1090MHz. Seda võtab vastu sekundaarradar ning kuvab ekraanile. Ning seda sama signaali saad ka sina ise oma seadmetega vastu võtta ja oma arvutist vaadata või veebilehtedele saata. Seega FR24 kuvab sekundaarradari infot ilma ise "pingi" välja saatmata.
Re: Flightradar
Kas FR on lolliks läinud?
https://www.flightradar24.com/AHY035/2fd65c59
https://www.flightradar24.com/AHY035/2fd65c59
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Re: Flightradar
Pakuks jah pigem mingit anomaaliat. Mul on lollist huvist ühel monitoril kodukontoris alati flightradar tiksumas. Viimase aasta jooksul tuvastanud ca 5-6 lendu mis Ukrana õhuruumi julmalt kasutanud. Üks oli China Airlines cargo mis tuli üle Türgi, ja lendas mitusada km Ukraina õhuruumis. Siis on hindud paar korda mingeid kaubavedusi või humanitaarteemat vist otse UKR viinud. Vanad lasid üle Mariupoli lausa, toored tegelased igatahes. See aseri lend trajektoori vaadates sai ehk mingi emergency ja divertis kuhugi mujale aga... Ei tundu siiski kuigi loogiline. Minu lennuperverssuse üks huvitavamaid tähelepanekuid siiski seotud Läti põhja ja Eesti lõunaosaga. Eiole vist euroopas teist nii suurt ala ( ca 250x150km ) ala, mida ei teenindaks ühtegi rahvusvahelist lennujaama. Mõelda keskmisele Lõunaeestlasele, kes peab siis sõitma ca 150-200km kas Riiga või veelrohkem Tallinna, et saada kuhugi lennukiga Euroopasse või Skandinaaviasse edasi sõitma. Eitahaks uskuda, et seotud meie nö. hajaasustusega või sellega et inimesed liiga vaesed. Lõunaprovintsidest käib Soomes ja skandinaavias tööl ikkagi tuhandeid, lisades ka läti poole kodanikud siis isegi kümned tuhanded IGANÄDALASED seiklejad ja tudengid ja töölised. Praegu rühivad inimesed juhmi näoga mitmeid tunde pealinnade suunas, samas kui Euroopas on lennuühendus piisavalt tihe, et korralik lennujaam poole h kaugusel kodust. ( On ka erandeid tõesti ) . Tartu lennujaam praegu seisuga seisab ju täiesti jõude. Kas pelgab omanik et Tartu lennujaama arendamisega tekitatakse endale konkurent kes napsab Tallinna reisjad? Samuti see kui pooleaastaste faasidega lennutatakse umbluuaegadel Helsinkist Tartu vahet, ja veel kord päevas lendudega... Ning igakord kui inimesed ära harjusid, lennukite täituvus kasvas, hüppas Finnair jälle alt. Kas Tartu linnal pole mingit visiooni et doteerida enda lennuliiklusesse? Ja võtta regionaalse lennuhubi väljaarendamine eesmärgiks. Ülenurme lennujaama kõrval ka piisavalt ruumi et rajade angaare / infrat / tõrvandi logistikapark kõrval. Kas hankida saarte kombel ka alampakkuja, ked näiteks kord hommikul lõuna eesti autoärikad näiteks saksa / poola / leedu suunas lendaks ja näiteks pärastlõunal ka kalevipojad koju viiks ja tooks. Lihsalt mõned mõtted. ( Kui moderaator mu hala teemaväliseks loeb, siis ehk vajaks nigel lennuühendus omaette teemat? )
Re: Flightradar
Lisaks oleks Tartu lennujaam veel hea varuvariant juhuks, kui nt. halva ilma tõttu Tallinnas maanduda ei saa. Praegu suunatakse sel juhul lennukid kas Helsingisse, Riiga või pöörduvad üldse poolelt teelt tagasi sinna, kust õhku tõusti. Üsna sageli on nii, et kui Tallinnas on ilmaolud kehvad, siis on sama ka Helsingis. Loksu siis pärast bussiga ca. 3 tundi Riiast Tallinna (ja osad sealt veel edasi Tartusse, Võrru, Valka jne.). Tartu asub sügaval sisemaal ja üldjuhul erineb siinne ilm päris palju sellest, mis mere läheduses on. Tallinnas võib olla tugev torm, lumesadu või udu, Tartus samal ajal täiesti selge ja rahulik. Hetkel Tartu lennujaamas öösiti ja nädalavahetustel peale valvurite minuteada polegi kedagi. Mitmed organisiirdamised Tartu Ülikooli kliinikumis on selle nahka läinud - doonororgani saaks kohe Kopenhaagenist või Stockholmist lennukiga teele saata, patsient võiks ka juba poole tunni pärast opisaalis valmis olla, aga pole kedagi, kes selle lennuki siin vastu võtaks. Tallinnast autoga toomine võtaks veel poolteist-kaks tundi aega (kui on head teeolud ja saaks sireenide-vilkuritega gaas põhjas sõita), aga seda oleks jääkastis oleva organi jaoks juba liiga kaua.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Flightradar
Taheti vist seoses pärast mitut organifiaskot isegi seda mehitada aga taaskord kukkus ära. Taheti vist mingi PPA kopteribaas sinna teha aga samamoodi kukkus ära. Lennujaama kõrval asub ka raudtee mis tegelikult infrastruktuuri koha pealt kasulik. Ja kui lennujaam niisama cessnaid tiirutab, miks ei võiks leida siis sellele lennujaamale miskit pool-militaarlahendust? Hetkel sellel naljal mida kutsume õhuväeks pandud kõik munad ühte korvi niiöelda - Ämari. Ehk saavad lennukooli õpilased siis päris lennukeid ka näha. Aga unistada ju võime, reaalsus on see et oleme suht lennuvõõras rahvas ja veel piisavalt vaene, et parema meelega Tallinnas või Riias maanduda, et siis ülejäänud raha ja ajakulu eest Mäos kabanossi süüa koos 3eurose kohvi ja 2 eurose maitseveega ning seejärel veel poolteist tundi Lõuna-Eestisse edasi täristada oma 3 liitrise Saksa diismaasturiga.
Re: Flightradar
Viie aasta tagant on jätkuvalt üleval küsimärk selle väljaütlemise kohal:
"Hiljuti tuli teade, et kapo tabas järjekordse Vene sõjaväeluure GRU kaastöötaja. Üheks ülesandeks tegi GRU süüdimõistetud Jevgenile pildistada üles võimaliku tulevase NATO lennuvälja asukoht Eestis."
"Hiljuti tuli teade, et kapo tabas järjekordse Vene sõjaväeluure GRU kaastöötaja. Üheks ülesandeks tegi GRU süüdimõistetud Jevgenile pildistada üles võimaliku tulevase NATO lennuvälja asukoht Eestis."
Re: Flightradar
https://tartu.postimees.ee/7865177/tart ... du-nadalas
Natukene edasiminekuid . Plaan tundub super, ehk realiseerub.
Natukene edasiminekuid . Plaan tundub super, ehk realiseerub.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10272
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Flightradar
Täna öösel lendas Saaremaa ligidal selline päris priske droon nagu Textron Aerosonde:

Kas keegi teab sellest täpsemalt midagi:
https://www.flightradar24.com/LN0310UA/356473bc
Kas keegi teab sellest täpsemalt midagi:
https://www.flightradar24.com/LN0310UA/356473bc
-
_dumbuser_
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Flightradar
See on üle aasta seal aegajalt olnud, võimalik, et isegi kauem. Põhjust või ülesannet ma ei tea.Kilo Tango kirjutas: ↑26 Mai, 2024 23:22 Täna öösel lendas Saaremaa ligidal selline päris priske droon nagu Textron Aerosonde. Kas keegi teab sellest täpsemalt midagi:
https://www.flightradar24.com/LN0310UA/356473bc
Aerosonde.jpg
Re: Flightradar
Tegu merevee-reostuste otsijaga._dumbuser_ kirjutas: ↑26 Mai, 2024 23:24See on üle aasta seal aegajalt olnud, võimalik, et isegi kauem. Põhjust või ülesannet ma ei tea.Kilo Tango kirjutas: ↑26 Mai, 2024 23:22 Täna öösel lendas Saaremaa ligidal selline päris priske droon nagu Textron Aerosonde. Kas keegi teab sellest täpsemalt midagi:
https://www.flightradar24.com/LN0310UA/356473bc
Aerosonde.jpg
https://saartehaal.postimees.ee/7567672 ... -laanemerd
Pikem lugu
https://forte.delfi.ee/artikkel/1201739 ... onipatrull
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Flightradar
See droon on ikka mitu head aastat seal samas lennanud
https://www.err.ee/1608742411/saaremaal ... t-ja-laevu
https://www.err.ee/1608742411/saaremaal ... t-ja-laevu
Re: Flightradar
Lõmala sadam on ju vist Textori tõttu juba pikemalt kinni.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline