Saksa lennuk.
-
- Site Admin
- Postitusi: 5706
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Pean teie tuhinat veidi pidurdama. Ta-152 tüüpi masinaid kasutati vaid Reichi kaitses, siia pole nad kunagi jõudnud. Neid masinaid oli väga vähe ehitatud ja põhiliselt 1945. aastal kui sõda oli ammu Eestist üle käinud. Siinse leiu puhul on tõenäoline, et on tegu FW-190 A-8 või F-8 versiooniga aga päris kõrvale ei saa veel heita ka Bf-109G-6 või G-8 versiooni.
Anton - horridoo!
Kui albumis (http://pilt.delfi.ee/album/142013/?page=1) pildil olev nookur on samalt lennukilt siis saab välistada küll, DB-601 ja DB-605 olid mõlemad ülanukkvõlliga, seega selline nookur nendesse mootoritesse ei sobi.aga päris kõrvale ei saa veel heita ka Bf-109G-6 või G-8 versiooni.

Varuosanumber algusega 9*801 on BMW 801 varuosakood, kõik BMW 801 mootori osad hakkavad selliselt pihta (sama koodi algus on trükitud ka BMW 801 varuosakataloogile) samasugust koodialgust võib näha ka siin samas teemas oleval BMW-801, aga antud lennukile mitte kuuluval, osal.

Albumis olnud nookuri pilt

Link ühele oktsjonile kus müüakse sellist nookurit.
http://cgi.ebay.de/WW2-German-BMW801-Sc ... .m63.l1177
Varuosakataloog

see mootori hammasratas kuulub kaprali kolektsiooni ja see mootori hammasratas pole kaevatud sellest august mille kohta praegu teema käib.FW Anton kirjutas:See number ei olnud minu jaoks päris selgesti välja loetav, seetõttu eelistan alati vidinat näha originaalis mitte fotolt. 801 on tõesti BMW mootori kood. Seega saab Bf-109 versiooni kõrvale heita ja jääb FW-190 A või F versioon.
admin võiks igaks juhuks kaprali kollektsiooni pildid siit ära kustutada, et keegi jälle valesti aru ei saaks.
Ma ei mõelnudki seda vaid ikka nookurit. Mootori hammasrattal on number hästi loetav ja mulle oli aru saadav, et tegu on teise lennuki jupiga.see mootori hammasratas kuulub kaprali kolektsiooni ja see mootori hammasratas pole kaevatud sellest august mille kohta praegu teema käib.
ei maksa huupi lahmida. Rudel käis küll väikese salgaga Lätis ja olla paar rünnakut ka Tartu kanti teinud aga nemad lendasid Stukadel mitte FW-190! Arnold tõi päevavalgele fakti piloodi rahakoti näol millest lähtuvalt võib oletada, et tegu on II./JG 54 (ei leia losslistist!) või SG 3, SG 5 grupi masinaga.Jagan Teiega uitmõtet ...
Kas Rudeli üksuse kaotusi on keegi vaadanud ?
Anton - horridoo!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline