103. leht 113-st
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 29 Sept, 2024 14:37
Postitas Some
Ma vabatahtlikult kesklinna ei roni. Ainult transiit. Mis on kesklinnas nii ahvatlevat mida Ülemistest või Roccast ei saa?
Ja transiiti on vaja, sest paraku ummikutest hoolimata saab Piritalt Koplisse kõige kiiremini läbi kesklinna. Sadamast ma parem ei räägi. Ning ausalt, ma ei viitsi Piritalt Koplisse jalgrattaga sügada, isegi ilusa ilmaga mitte. Kuigi jalgratas täitsa olemas ja oma lõbuks saab sõidetud küll. Ehk olen vanaks jäänud? Viiekümneselt juba liigesed pole enam need.
Aga kui akf tsivi_list on nõus oma kastikaga mulle küüti pakkuma siis ära ei ütle (kui just vihma/lund ei saja).
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 29 Sept, 2024 15:15
Postitas Kilo Tango
tsivi_list kirjutas: ↑29 Sept, 2024 13:27
Linnas peab olema mugav antud linnaosa elaniku jaoks, mitte mingi transiidi jaoks. Linnast peab saama ringiga ümber sõita mugavalt aga mitte linnast läbi. Linnast läbisõit tuleb teha võimalikult ebamugavaks, siis läheb kohalikul elanikul elukeskkonnd palju paremaks.
Seda võib isegi tüüpselt ringi- (Tartu) ja poolringikujuliste (Helsinki) linnade puhul arutada, et kas see mõte on kuidagi asjalik. Aga Tallinn on oma kujult liblikas (keskosa litsutud Tallinna lahe ja Ülemiste järve vahele. Kuidas sa sealt ümbersõite rajad? Ok, Järvevana ja sellega paralleelsed tänavad on olemas, aga seal ju ka kohalikud elanikud, kes "transiiti ei taha". Ja teatud kellaaegadel on kogu see liiklus seal Järvevana kandis nii umbes. Peale on teid vaja aeg-ajalt remontida ja kustkaudu siis liikuma peab?
Ehk siis viidatud seisukoha saab juba eos kuulutada Tallinna kontekstis pehmelt öeldes rumalaks.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 29 Sept, 2024 16:09
Postitas vanahalb
_dumbuser_ kirjutas: ↑29 Sept, 2024 14:13
tsivi_list kirjutas: ↑29 Sept, 2024 13:27
Linnas peab olema mugav antud linnaosa elaniku jaoks, mitte mingi transiidi jaoks. Linnast peab saama ringiga ümber sõita mugavalt aga mitte linnast läbi. Linnast läbisõit tuleb teha võimalikult ebamugavaks, siis läheb kohalikul elanikul elukeskkonnd palju paremaks.
Et siis nagu teeks igale linnaosale oma poe (söök, jook, ehitus, jne), juuksuri, panga, kooli ja kui keegi tahab minna näiteks vanalinna vaatama (ma küll ei tea kes seda üldse enam tahab, minu tuttavatest on väga paljud kes pole sinna enam aastaid sattunud) siis unustagu ära sest see on miski muu linnaosa teema ja tal pole vaja sinna ronida.
Üldiselt võib öelda, et idioot olla on kah inimõigus.
Ja-jaa, sellised asjad olid olemas juba nõukaajal. Mustamäel ABC-d ja Lasnamäel erinevate kohanimedega selvehallid kus elanikud pidid saama asjad aetud. Aga kuradi kommunistid , ikkagi ehitasid teid kuigi uue auto sai ainult eriloaga osta. Sõpruse puiestee ja Lasnamäele tahtsid isegi kiirtrammi käima panna. See kraav tuleks täis ajada! Või vähemalt 4 sõidurada kuuest jalgratturitele anda.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 29 Sept, 2024 19:39
Postitas maksipoiss
AMvA kirjutas: ↑29 Sept, 2024 14:03
tsivi_list kirjutas: ↑29 Sept, 2024 13:27
Linnas peab olema mugav antud linnaosa elaniku jaoks, mitte mingi transiidi jaoks. Linnast peab saama ringiga ümber sõita mugavalt aga mitte linnast läbi. Linnast läbisõit tuleb teha võimalikult ebamugavaks, siis läheb kohalikul elanikul elukeskkonnd palju paremaks.
Mõtle ka ikka veidi enne kui postitad, kui just ei ole eesmärk ennast teadlikult rumalana näidata.
Selle eesmärgi täitis tsivi listi postitus kuhjaga
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 30 Sept, 2024 9:10
Postitas mart2
Minu arust oleks sellisel asjal mõnel pool katsetuseks täitsa jumet

:
piiraks
linnaosasse sissepääsu nii, et autod ligi ei saaks ja vajalikud teenused-kauplused hakkavad asuma kas
linnaosa piiril või selle taga, sest muidu ei pääse kaubaautod ligi.
Kui ikka mööblit vaja, las tassivad
linnaosa piirilt seljas koju - igapäevane toidukott on köömes! Bussipeatustesse lähevad lapsed turvaliselt
linnaosa piirile, sest liiklus linnaosa sees on lõpetatud. jne.
Loodan, et akf tsivi_list teeb oma kodukandis sellise eksperimendi ettepaneku.
Kui aga selgub, et ta elab eramajas väljaspool suuremat linna, siis on asi kurjast, sest tegemist oleks tüüpilise demagoog-targutajaga ...

Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 30 Sept, 2024 11:12
Postitas vanahalb
Tallinnas oli see niimoodi siis kui Pronksi ja Raua tänav ja vist ka osa Narva maanteest suveks üles kaevati.
Tagasiside ei olnud hea.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 30 Sept, 2024 11:48
Postitas Some
Olukorra lahendaks maksustamine (nagu meie riigis kombeks). Miskid kaamerad linnaosa piirile ja iga kord kui kaamerasse sõidad - nätaki, pangaarvelt -5EURi. Me kõik hakkaksime kastiratastega sõitma.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 30 Sept, 2024 14:02
Postitas tsivi_list
Some kirjutas: ↑29 Sept, 2024 14:37
Viiekümneselt juba liigesed pole enam need.
Aga kui akf tsivi_list on nõus oma kastikaga mulle küüti pakkuma siis ära ei ütle (kui just vihma/lund ei saja).
Kastikat pole ja ligi viiekümneselt eelistan juba 4+ aastat isiklikliku elektritõuksiga linnas liigelda.
Mõnusalt püstine sõiduasend ja ei pea väntama.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 30 Sept, 2024 14:08
Postitas Some
Endal tõuksi pole aga Bolti ja Tuulega sõidan mõnuga. Kui ilus Ilm on. Aga kogu logistikat ma tõuksile üles ei ehitaks.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 30 Sept, 2024 14:14
Postitas diesel
kas reaalselt on tõuksiga võimalik poekotti ka vedada?
Re: Liikluse planeerimi
Postitatud: 30 Sept, 2024 14:25
Postitas Some
Jalgade vahel vòi seljakotis. Aga Eestis peab vähemalt ûks auto peres olema, ilma on raske.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 30 Sept, 2024 15:14
Postitas Walter2
Tänapäeval sõidetakse tõuksiga nutikas näpus ja mõlemad käed lahti - ratast juhitakse põlvedega. Üritame ikka trendidega kaasas käia.

Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 01 Okt, 2024 7:18
Postitas tsivi_list
diesel kirjutas: ↑30 Sept, 2024 14:14
kas reaalselt on tõuksiga võimalik poekotti ka vedada?
Põhiliselt käin poes jalgsi aga vahel ka tõuksiga. Alati seljakotiga.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 01 Okt, 2024 8:03
Postitas Some
tsivi_list kirjutas: ↑01 Okt, 2024 7:18
Põhiliselt käin poes jalgsi aga vahel ka tõuksiga. Alati seljakotiga.
Kui suur su perekond on?
Muidu pisut eilset liiklusstatistikat. Eile sai liikluses viga 6 inimest. Neist 2 jalgratturit ja 3 tõuksijuhti. Kuues kukkus bussis rulaatorilt maha.
https://www.delfi.ee/artikkel/120325688 ... ud-naisele
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 01 Okt, 2024 9:02
Postitas AMvA
Some kirjutas: ↑01 Okt, 2024 8:03
tsivi_list kirjutas: ↑01 Okt, 2024 7:18
Põhiliselt käin poes jalgsi aga vahel ka tõuksiga. Alati seljakotiga.
Kui suur su perekond on?
Muidu pisut eilset liiklusstatistikat. Eile sai liikluses viga 6 inimest. Neist 2 jalgratturit ja 3 tõuksijuhti. Kuues kukkus bussis rulaatorilt maha.
https://www.delfi.ee/artikkel/120325688 ... ud-naisele
Kahjuks toimus enamus neist ratturi ja tõuksiõnnetustest autojuhtide süül.
Nüüd tuleb küll Trumm siia õiendama, et jalgratturid ja tõuksijuhid kihutavad uisapäisa ülekäigurajale, aga minu põhimõte liikluses on see, et ma vaatan alati ülekäigurajale lähenedes, kas keegi võiks seda ületada, sest mina olen liikluses tugevam osapool.