113. leht 113-st

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 30 Okt, 2024 13:37
Postitas OLAVI
AMvA kirjutas: 30 Okt, 2024 13:26 Vaatasin just ühe 2023 aastal arvele võetud auto turvapatjade vahetamise protseduuri.

Mingist "turva keskmooduli" vahetamise vajadust küll ei ole.
Siis jääb üle ainult omaniku rõõmu jagada, kui aasta vanust autot maha ei kanta ja saab oma "üles taotud" panniga edasi kihutada ning ei antagi uut autot.
Kui pikk on üldse tootja poolt planeeritud turvavarustuse eluiga?

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 30 Okt, 2024 13:48
Postitas AMvA
OLAVI kirjutas: 30 Okt, 2024 13:37
AMvA kirjutas: 30 Okt, 2024 13:26 Vaatasin just ühe 2023 aastal arvele võetud auto turvapatjade vahetamise protseduuri.

Mingist "turva keskmooduli" vahetamise vajadust küll ei ole.
Siis jääb üle ainult omaniku rõõmu jagada, kui aasta vanust autot maha ei kanta ja saab oma "üles taotud" panniga edasi kihutada ning ei antagi uut autot.
Kui pikk on üldse tootja poolt planeeritud turvavarustuse eluiga?
Vastan su küsimusele siis, kui sa vastad küsimusele, milliselt mootoritel on muutuva hambasammuga hammasrihm :lol:

PS. Avatud turvapatjade vahetuses ei ole midagi müstilist ja kõik sõltub kindlustusfirma otsusest.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 30 Okt, 2024 14:02
Postitas Walter2
OLAVI kirjutas: 30 Okt, 2024 11:51 Kuna suurim "turvapatjade" tehas asub Jaapanis ja "lõhkevaid asju" veetakse eriveosena mööda maad, mitte õhus, siis võib nõuetekohase taastamise ajakulu olla kaugelt üle poole aasta.
Austet akf poolt väljapakutud logistika puhul jääksimegi ilmselt Jaapanist turvapatju ootama (või on sel riigil vahepeal maismaaühendus tekkinud? :D).