Eks mõte on ilmselt selles, et juhul kui üks piloot on kabiinist väljas ei saaks mingi allah akbar teda pantvangi võtta ning sundida väljast ust avama. Seega üks piloot saab alati ukse täiesti lukku keerata.Tegelane5 kirjutas:Kui järgi mõelda siis saaks säänseid olukordi vältida ka selliselt et nö silda ei saa jääda (või nagu antud näites lukustada end) ainult üks mees. Kui üks piloot peab ära käima siis peab keegi asemele tulema, et too tagasi sisse saaks.
Või kas on üldse sellist lukustatavat ust vaja? Ja kui on, peaks selle lukustamiseks vähemalt kaks meest sees olema.
Igatahes nagu siin eelnevalt läbi käinud oleks esialgne lihtne lahendus lihtsalt nn posti korra sisse seadmine. Kui üks piloot tahab välja minna siis peab keegi teine senikaua kabiini asemele tulema. Nt stujardess. Lennuki teenindajate meeskonnad niivisi komplekteerida, et alati oleks vähemalt üks mees stujardess kes käib välja vahetamas. Põhjus kuna meesisenditel on üldiselt rohkem füüsilist jõudu, et selliseid üritajaid oma tahte järgi suruda. Oleks vähemalt üks haruldane koht kvoodi põhistes regulatsioonides, kus nendel oleks ka praktiline otstarve.