ivalo kirjutas:Varjendist No. 1 kulgevas käigus pole ise käinud.
Mis suunaline sealne langus on?
Raske öelda kalde suunda, kui käik on kuiv ja väidetavalt on käik no1-st kraavi poole alati olnud kuiv. Nagu sellelt pildilt
http://nagi.ee/photos/ademox/12495175/in-set/224764/ näha võid, on käigu põrand kivirähuga üle puistatud ja seetõttu kõrgem, ning vett on näha ainult läänepoolses servas, kus seda rähku pole.
ivalo kirjutas:Mida kujutab endast varjendi 2 juures olev läbimatu varing? Tunnelis, mis peaks jooksma varjendite 1 ja 4 suunal?
Lühidalt võin öelda järgmist - Käikude 2-5 ja 3-1/4 ristil on varing, mis paneb kinni edasipääsu 1 ja 4 suunal. Keegi rammumees on kaevanud augu, (
http://nagi.ee/photos/ademox/12494938/in-set/224764/) nii et sellest kohast pääseb pugedes veel nr2 varjendi trepini. 5-nda poole liikudes probleemi pole, käik täiesti lahti (pilt ongi viienda käigust tehtud). Kuna 2. varjendisse käigust praegu ei saa, siis on seda markeerimas väike punane viisnurk.
Ülejäänud punased tärnid tähistavad samuti varinguid, kust praegu läbi ei saa. Näiteks see kraavi suunduv lõik 2 ja 3 vahel lõpeb täiesti kinnise varinguga. Kui sa väidad, et 20 aastat tagasi sai sealt läbi, siis mind isiklikult huvitab, kas see oligi käigu lõpp või jätkus ta veel natukene. Minu aerofotol on varing tähistatud venelaste kaardi järgi mitte päris käigu lõppu.
Nr.1 juures on 4 poole on samuti ära kontrollitud varing (
http://nagi.ee/photos/ademox/12495179/in-set/224764/), kuid teine tärn 4. varjendi pool on üle kontrollimata ning tugineb jällegi ühele vene saidile, mille olen siin varem välja toonud.
Minule on selgusetuks jäänud, kas tunnelilõiku 2,3,5 ja 1,4,6 vahel üldse on olnud? Kuidas olukord 20 aasta eest oli? Sai seal liikuda või mitte?